Devan

fanpopping sejak December 2011

  • Female, 19 years old
  • Toronto, Ontario
  • Favorite TV Show: Young Justice, Supernatural, Sword Art Online, The Mindy Project, Criminal Minds, itik jantan, drake & Josh
    Favorite Movie: Titanic, aman, brankas Haven, Charlie St. Cloud, We Are The Millers, The Host
    Favorite Musician: Ed Sheeran, One Direction, 5 detik of summer, Ricky Dillon, Troye Sivan, Hoodie Allen, Passenger
mosaic daftar

Klub Saya

dinding saya

Mclovin_69 berkata tentang Young Justice OC'S!!!
Hey....lol i'm back, Until i completely forget and stop posting for long periods of time and then randomly remember this place. Hows everyone? good i guess yeah lol diposting sebulan yang lalu
KatRox1 komentar…
Hahahahaha talk about not posting for long periods of time - I've been on here li once since senior tahun started way back in September! sebulan yang lalu
KatRox1 komentar…
Seriously though!! I just started to rewatch The Office, and it's making me so happy!! sebulan yang lalu
Mclovin_69 komentar…
Oh I cinta the the office lol sebulan yang lalu
heart
SilverWings13 beri saya props untuk my comments
This is for when I wake up next, probably tomorrow, but do anda have a healer OC? Possibly a single lady? Declan may need some special attention ^.^ diposting ·6 bulan yang lalu
Mclovin_69 komentar…
lol I don't but I can make one aha, I need to make Ocs again I kinda miss it, and lowkey I didn't really even sleep I kept waking up and falling back asleep ·6 bulan yang lalu
SilverWings13 komentar…
Sounds cool! I'm so excited for college tbh. I just wanna learn useful things instead of this highschool nonesense! ·6 bulan yang lalu
Mclovin_69 komentar…
if I'm gonna be honest college is so chill for me, but it may be because I'm in an art program but like half the shit i do my teachers in high school were like college is so hard and anda can't hand in stuff late and skip but i do aha ·6 bulan yang lalu
big smile
Mclovin_69 berkata tentang Young Justice OC'S!!!
whoa haven't been on this thing for a while. Hi, hello what's new? I'm finally able to take a break from school and have free time wow amazing lol diposting ·7 bulan yang lalu
SilverWings13 komentar…
Ehhhh, samesies! Well... not really because of college apps. But kinda samesies! ·7 bulan yang lalu
Mclovin_69 komentar…
oh hows that going?? lol wow can't believe you're already applying for college ·7 bulan yang lalu
SilverWings13 komentar…
I knooooooow, I'm just a wee thing. ·7 bulan yang lalu
Mclovin_69 komentar…
i still feel like I'm like 12, I'm not an adult i can't be trusted to do adult things ·7 bulan yang lalu