Maria

fanpopping sejak January 2010

  • Female
  • Australia
  • Favorite TV Show: The OC, Gossip Girl, Desperate Housewives, Charmed, Everybody Loves Raymond, Vampire Diaries, Sex and the City
    Favorite Movie: titanic
mosaic daftar

Klub Saya

dinding saya

BlairWaldorf-xo berkata tentang Damon & Elena
And yet again we get an interrupted sex scene, come on!!! Nevertheless it was a great episode and im loving the fact that elena is going after damon, proving that her cinta is real! This sire bond thing has turned out pretty well for delena fan because this way we get to see elena chasing for once. diposting lebih dari setahun yang lalu
loveofdelena komentar…
and that is the main thing. but, i agree it so would be nice, to have an uninterupped sex scene for once!! lol lebih dari setahun yang lalu
BlairWaldorf-xo berkata tentang Damon & Elena
I just thought, perhaps damon's heartbreaking decision is not wanting to be with elena because of the sire bond. Then I think elena would want him lebih and would want to prove her cinta therefore chase after him which is what we've been wanting! We need to see elena going out of her way to be with damon. diposting lebih dari setahun yang lalu
loveofdelena komentar…
oh, we will!!! mark my words!!! she is going to be bending over backwards to prove that she loves damon!! she's too late now, she has tasted a piece of what with the sexy older salvatore is like. a ndf somehow i just can't see her letting that go. lebih dari setahun yang lalu
BlairWaldorf-xo komentar…
haha who would let go ;) i just hope they dont screw up this sire bond storyline because its a very sensitive topic among the fan right now lebih dari setahun yang lalu
BlairWaldorf-xo berkata tentang Damon & Elena
lol was i the only one that didnt really give a shit about caroline and stefan talking, i just couldnt wait for the scene to flick back to damon and elena hahaha but seriously people its all good, she had feelings for him before becoming a vampire, this is FACT. her feelings have been amplified, FACT which we know that her feelings for damon have too without any of the sire bond shit. whether there is a sire bond atau not, the feelings aspect which is whats worrying everyone, is completely legit! diposting lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
anda SO weren't the only one, she was talking and I was like, bitch, OUTTA MY WAY! lebih dari setahun yang lalu
BlairWaldorf-xo komentar…
hahaha i felt exactly the same! i was like screw your sire shit, anda got no idea the amazing sex elena is having as anda speak LMAO lebih dari setahun yang lalu
BlairWaldorf-xo komentar…
campyvamp, thats a great way to describe it, seriously was in a freaking trance i was so oblivious to stefan and caroline lolll lebih dari setahun yang lalu