The Offspring Club
gabung
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
posted by Victoriallen
Look at me while I look at you
Seeing eye to eye we can never do
anda try to tell me what is right
I may not know a lot but I know one thing

If you've got the answer
Then I don't want to know
If you've got the answer
Just keep it your own


I wonder why our world is ablaze
Sometimes I speak aloud to hear what people have to say
I try to have an open mind
But your brain and mouth must not be connected


If you've got the answer
Then I don't want to know
If you've got the answer
Just leave me alone


I would be patient but it takes so long
I don't want all this misinformation
All the words that anda say
Lean on me while I lean on you
If we destroy each other
We might save a life atau two
A little sun, a little shine
Separates us both oleh forever and a day

If you've got a vision
Then I don't want to see
If you've got a notion
Don't waste it on me
posted by Victoriallen
Mota!

Every day, well it's the same
That bong that's on the meja starts to call my name
I take a hit and zone out again
I'll be paranoid and hungry oleh a quarter to ten
Watching reruns on my TV
I'm laughing off my pantat, keledai at three's company
I don't know if I'm understood
but hearing Jimmy buffett never sounded so good

Your memory's gone and so is your life (your life)
Mota boy
But losing out just never felt so right
Your enemy's anda and so is your life (your life)
Mota boy
But losing out might feel okay all night

Mota

I'm driving down to the Barrio
Going 15 miles an jam cause I'm already stoned
Give the guy a twenty...
continue reading...
posted by Victoriallen
Jennifer lost the war today
They'll find her burned and raped
Through it all
She must have wondered
What have i done
But nobody really cares today
The worlds a busy place
Guess she must have really sinned

I guess we're all just soldiers
But she was only six years old

Left to die oleh strangers
Her family waits
And if we're all just soldiers
Is it so wrong to be afraid

Jennifer lost the war

Pheobe lost the war today
There must be some mistake
Say it happens all the time
And it's berkata and done
And little miss 1565
Your soul remains unclaimed
Guess anda must have really sinned

Morality won't help her
When shes silent in a morgue
And all our sorrows well
Just dont count at all
But will the morning headlines
Even say that its a shame
What are we heading for

Jennifer lost the war

Seen it all before
Silent on the ground
As he's walking away
And I wonder how many more
Everybody takes it
Like it's nothing at all
Jennifer lost the war
As he's walking away
posted by Victoriallen
I'm gettin Edgy
All the time.
There's someone around me
Just a step behind.
It's kinda scary,
The shape I'm in.
The walls are shakin'
And they're closing in.
Too fast or
A bit too slow
I'm paranoid of people
And it's starting to show.
There's one guy that
I just can't shake
Over my shoulder
Is a big mistake.

Sitting on the bed
atau lying wide awake.
There's demons in my head
And it's lebih than I can take.
I think I'm on a roll
But I think it's kinda weak.
Saying all I know is
I gotta get away from me

I tell anda something
Just ain't right.
My head is on loose
But my shoes are tight.
Avoiding friends 'cause
They all bug.
Life is like a riddle
And I'm really stumped.
If anda reason,
Don't anda know
Your own preoccupation
Is where you'll go.
I think I'm being followed,
I look around
It's only my shadow
Creeping on the ground
posted by Victoriallen
Head over heals i've fit in before
Now i don't want to do it no more
I've held it all in with blood on my face
Built it up man so bad anda can taste

I don't slag no one
I don't even judge
Don't give a shit cause i'm not gonna budge
I just want to be who i want to be

Guess that's hard for others to see
I'm not a trendy in asshole
I do what i want
I do what i feel like

I'm not a trendy asshole
I don't give a fuck if it's good enough for you
Cause i'm alive
Smash is the way anda feel all alone

Like an outcast you're out on your own
Smash is the way anda deal with your life
Like an outcast you're smashing your strife
Head over heals i've fit in before

Now i don't want to do it no more
I just want to be who i want to be
Guess that's hard for others to see
posted by Victoriallen
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
Somewhere the time was right, could have been gone in ten
This world is hard to fight, hitting anda once, hit it again
To know the way it feels, everyone gets knocked...
continue reading...
posted by Victoriallen
There's a moment in time
And it's stuck in my mind
Way back, when we were just kids

Cause your eyes told the tale
Of an act of betrayal
I knew that somebody did

Oh, waves of time
Seem to wash away
The scenes of our crimes
for anda this never ends

Can anda stay strong?
Can anda go on?
Kristy are anda doing okay?
A rose that won't bloom
Winter's kept you
Don't waste your whole life trying
To get back what was taken away

Though the marks on your dress
Had been neatly repressed
I knew that something was wrong
And I should have spoke out
And I'm so sorry now
I didn't know
Cause we were so young

Oh, clouds of time
Seem to rain on
Innocence left behind
And it never goes away

Can anda stay strong?
Can anda go on?
Kristy are anda doing okay?
A rose that won't bloom
Winter's kept you
Don't waste your whole life trying
To get back what was taken away
posted by Victoriallen
Anytime I want
I got a right to move
No matter what they say
berkata anytime I want
I got a right to move
No matter what they say

'Cause I got a right
A right to move
Anytime I want
Any old time
berkata I got a right
A right to move
Anytime I want

Anytime I want
I got a right to say
No matter what they say
berkata anytime I want
I got a right to say
No matter what they say

'Cause I got a right
A right to say
Anytime I want
Any old time
'Cause I got a right
A right to say
Anytime I want

Anytime I want
I got a right to move
No matter what they say
berkata anytime I want
I got a right to move
No matter what they say

'Cause I got a right
A right to move
Anytime I want
Any old time
'Cause I got a right
A right to move
Anytime I want

I got a feeling
I got a feeling
I got a feeling
I got a right
I got a right
I got a right
posted by Victoriallen
Oh take me higher all the way to the sun
Down to the whire fightings only begun

It's closing it on you, closing it on you
One from the api when you're down on you
It's closing it on you, closing it on you
Oh anda know it all oh oh

I will persevere, I will resist to here
I will leave the fear
I'm not the only son, my will will be done
I'm the scent begun

It's closing it on you, closing it on you
One from the api when you're down on you
It's closing it on you, closing it on you
Oh, anda know it all
Gonna make it through, gonna make it through

The fight back to like a..cool
Closing it on you, closing it on you...
continue reading...
posted by Victoriallen
Our generation sees the world
Not the same as before
We might as well just throw it all
And live like there's no tomorrow
We are the ones
Who are living under the gun every day
anda might be gone before anda know
So live like there's no tomorrow
Ain't gonna waste this life
There's no tomorrow - anda ain't gonna live it for me
Believe it
The official view of the world has changed
In a whole new way
Live fast cause if anda don't take it
You'll never make it
So if anda understand me
And if anda feel the same
Then anda will know what nitro means
You'll live like there's no tomorrow - ain't gonna waste this life
There's no tomorrow - anda ain't gonna live it for me
There's no tomorrow
posted by Victoriallen
I woke the other day
And saw my world has changed
The past is over but
Tomorrow's wishful thinking
Can't hold on what's being done
Can't grab on what's to come
And I just wish that I could stop but

Life Goes on
Come of age
Can't hold on
Turn the page
Time rolls on
Wipe these eyes
Yesterday laughs
Tomorrow Cries

The memories are bittersweet
Good times we CAN'T REPEAT
Those days are gone and we can
Never get them back

Now we must pindah ahead
Despite our fear and dread
We're all just wishing we could stop but

Life Goes on
Come of age
Can't hold on
Turn the page
Time rolls on
Wipe your eyes
Yesterday laughs
Tomorrow Cries

With all our joys and fears
Wrapped in forgotten years
The past is laughing as
Today just slips away
Time can't stand what we've made
Cause it's another day
And I'm just wishing we could stop --

Life Goes on
Come of age
Can't hold on
Turn the page
Time rolls on
Wipe these eyes
Yesterday laughs
Tomorrow Cries
Time rolls on
posted by Victoriallen
When we were young the future was so bright(oh oh)
The old neighborhood was so alive(oh oh)
And every kid on the whole damn street(oh oh)
Was gonna make it big and not be beat

Now the neighborhood's cracked and torn(oh oh)
The kids are grown up but their lives are worn(oh oh)
How can one little street
menelan so many lives

Chances thrown
Nothing's free
Longing for what used to be
Still it's hard
Hard to see
Fragile lives, shattered dreams

Jamie had a chance, well she really did
Instead she dropped out and had a couple of kids
Mark still lives at halaman awal cause he's got no job
He just plays gitar and smokes a lot of pot

jay committed suicide
Brandon OD'd and died
What the hell is going on
The cruelest dream, reality

Chances thrown
Nothing's free
Longing for what, used to be?
Still it's hard
Hard to see
Fragile lives, shattered dreams

Chances thrown
Nothing's free
Longing for what, used to be?
Still it's hard
Hard to see
Fragile lives, shattered dreams
posted by goosepunk
Which president were anda talking about? That is my favorit album. The one with Jennifer lost the war. My detik favorit is ignition. Thank you, really like your old stuff. I actually bought Smash when it was first out. People laughed at me. Now anda guys are still going & so am I. Those people have 15 tahun old kids & are planted firmly in church every Sunday.
I'm trying to get ahead on my guitar. I play it every day, quit drugs & the quitting drugs has helped immensely. It used to be fun to get high & play. Now, it's just fun to play & if I did get high, it wouldn't be fun knowing I was cheating myself.
Kitstik, is my brother Patrick. He plays percussion & so far we've hit two open mics. Our third might be Wednesday. After that I'm gonna try to book some shows. We thought it would be lebih hardcore to go to Snohomish county which is South rather than Whatcom Co. which is Bellingham. .
posted by Victoriallen
Nothing changes cause it's all the same
The world anda get's the one anda give away
It all just happens again
Way down the line
There is a chain that's never broken
You know the story it's sad but true
An angry man gets drunk and beats his kids
The same old way his drunken father did
What comes around well it goes around
Nothing changes cause it's all the same
The world anda get's the one anda give away
It all just happens again
Way down the line


At 17 Shannon is pregnant
As young as her mom when she had her
Her kid is never gonna have a dad
The same old way that Shannon never had
What comes around well it goes...
continue reading...
posted by Victoriallen
I saw a little kid
as he walked around
He picked a permen bar up
off the ground
He chowed about a half when
his face turned blue
Turned out that permen bar
was doggy doo

Whoa
Don't pick it up i say
Whoa
Unless anda can throw it away
Whoa
Don't pick it up I say
You're gonna be bummed that anda went that way

You're out there makin' bacon
No scrutiny
anda mess around too much
And anda got VD
anda know anda never think so
You're sore today
You're gonna take it back to
Californ-I-A

My friend was kinda hurtin'
For a girl to try
He saw one that looked like Pat
On Saturday Night Live
It had a pair of thingies
But a mustache too
Not clearly male atau female
So what to do?
posted by Victoriallen
Falling, I'm falling

Have anda ever walked through a room
But it was lebih like the room passed around you
Like there was a leash around your neck that pulled anda through

Have anda ever been at someplace
Recognizing everybody's face
Until anda realized that there was no one there anda knew
Well I know

Some days, my soul's confined and out of mind
Sleep forever
Some days, I'm so outshined and out of time
Have anda ever

Falling, I'm falling

Have anda ever buried your face in your hands
Cause no one around anda understands
Or has the slightest idea what it is that makes anda be

Have anda ever felt like there was more
Like...
continue reading...
posted by Victoriallen
Tiki tiki tiki tiki tiki,
Waddup holmes? anda hijo de puta! pendejo! Cabron
Tiki tiki tiki tiki tiki,
Waddup holmes?
Shoot them in the back when the beat, beat on

Tiki tiki tiki tiki tiki,
Waddup holmes? anda hijo de puta! pendejo! Cabron
Tiki tiki tiki tiki tiki,
Waddup holmes?
Shoot them in the back when the beat, beat on

Punk pantat, keledai gonna get it, alright
OC guns gonna come out tonight
Me and... coming, cause
2 in the front kursi and 2 in the back
Nothing good gonna come out of that
They live in fast and roll in slow

Tiki tiki tiki tiki tiki,
Waddup holmes? anda hijo de puta! pendejo! Cabron
Tiki tiki tiki tiki tiki,...
continue reading...
posted by Victoriallen
Been reaching for a reason for the pain that's come (Oh, oh, oh)
Been waiting for the season when the healing's done (Oh, oh, oh)

Well, line up in black and white
This blood runs red on both sides
Broken in two,
Hurting as one
Hurting as one
Hurting as one
Hurting as one
Hurting as...

See the battle now it's raging in our hearts and minds
Hear the voices how they're shouting out the others' crimes

Well, our past lies dressed in white
We're all just dragged to the fight
Broken in two,
Hurting as one
Hurting as one
Hurting as one
Hurting as

Ooh, ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh, ooh, ooh

Line up in black and white
This blood runs red on both sides
Our past now thrown aside (thrown aside)
We're all just dragged to the fight
Broken in two,
Hurting as one
Hurting as one
Hurting as one

We could be one
We could be one
We're coming undone
We could be one
Hurting as...
posted by Victoriallen
I won't fuck with Da Hui
I won't fuck with Da Hui
I won't fuck with Da Hui
Because Da Hui will fuck with me

I won't take off on Da Hui
I won't take off on Da Hui
I won't take off on Da Hui
Because Da Hui will fuck with me

A Haole with heart, that's all I'll ever be
Cause I'm not a part of the North pantai society
Stuck on the shoulder, that's where you'll find me
Digging for scraps with the kooks in line!

I won't park selanjutnya to Da Hui
I won't park selanjutnya to Da Hui
I won't park selanjutnya to Da Hui
Because I don't really feel comfortable

A Haole with heart, that's all I'll ever be
Cause I'm not a part of the North pantai royalty
Stuck on the shoulder, I'm not complaining
Digging for scraps, I'm a kook in line!

Don't fuck with Da Hui
Don't fuck with Da Hui
Don't fuck with Da Hui
Because Da Hui will fuck with you!
posted by Victoriallen
Sometimes I think I´m gonna drown
'cause everyone around's so hollow
And I´m alone
Sometimes I think I´m going down
But no one makes a sound, they follow
And I´m alone

Yeah, yeah, yeah yeah

Yeah, if I make it I'd be amazed
Just to find tomorrow
Yeah, one lebih hari and I´d be amazed
Just to see it waiting
Yeah and if I make it I´m still alone
No lebih hope for better days
If I could change
Then I´d really be amazed

And when anda know anda can't relate
The one lebih shiny face your jantung breaks
No one cares
And when anda know anda can´t go on
'cause everything is wrong your jantung breaks
No one's there