sinar, ray sinar, ray (mindless behaviour) Club
gabung
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
Ok my stuff got lost for the detik time but I'm listening to musik and I'm good.






Leah pov: I can't believe it I'm here ciuman Jacob.
I had to stop it since I got to heated. Before I got up I berkata "I gotta go"

And I left with.out him saying a word.

I step in my car and dialed
Kyle's number.

It ringed 2times and then she picked up.

*phone convo*
Me : Hey, Kyle I wanted to know if I can come over.

Kyle : yeah just let me get my self together first.

Me.: Together? What are anda doing?

Kyle : this is grown folks business. *hang ups*

*phone convo end*

I laughed as I was driving to her house.


Niyah pov : I was in my room with Bree. We been hanging out together. And I missed my girls.

Me: Bree

Bree: yeah , what

Me : let's go to my friend house.

Bree : ok


I called Leah. And it ringed 3 times.
Then she picked up.


*phone convo*

Leah: HELLO! " she berkata with attitude

Me : hey-

Leah:.who is this.

Me: well, maybe anda should look at your caller ID.

I heard her pindah the phone from her ear. And look at the ID number.


Leah: OMG NIYAH! Girl how anda doing?

Me: I'm fine, but I wasn't gone that long. But anyway can I come over to your house.

Leah: um well I'm going to Kyle house u can come over.

Me: ok


*phone convo end*


Me: come on

I berkata to bree and we ran super speed



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Comment

Sorry for any mistake I was in a rush

I will put the vampire and manusia serigala powers and their eye color.


Muhh!
added by Quirnechia
Source: Loose meriam Ent.
added by Quirnechia
Source: Loose meriam Ent.
added by Quirnechia
Source: Loose meriam Ent.
added by mindless_mona
added by Quirnechia
Source: Loose meriam Ent.
added by Quirnechia
Source: Loose meriam Ent.
added by A1_MIZZ_POPULAR
added by A1_MIZZ_POPULAR
added by MJFan4Lifee
added by latonyalandfair
added by Jackson_Fan
added by MJFan4Lifee
added by MJFan4Lifee
added by MJFan4Lifee
added by MJFan4Lifee
added by Quirnechia
Source: @QStarrDaze... Quirnechia
added by minime23
Ray:yo lil cuz anda ready to gradute today
Me:yea Ray
Prod:lil sis mom cant wait to see anda
Me:ik
Terian:im so happy
Me:yea and it is a hari until natal and two days before me and prod birthday
Prod:yea we gone be 17
Terian:y`all come onso we can get to the graduation
Us:ok girl damn
Oh and if anda don`t think we have potty mouths well we do and we bad but have good grades ok
At our graduation
Theacher:Criag crippen jr
meandprodfamily:wooooo
Theacher:now Keyana Crippen
MeandProdFamily:wooooo Keyana
Teacher:now Raquan Maran Smith
Rayfamily:yearayray
Teacher:now last but not least Terian Morgan
Terianfamily:yeaaaaaa
oh our Graduation outfit`s
Terian`s outfit,link
Me,link