acak Wall

tampilkan isi dinding dari 241-250 sampai 28926

twinklestar11 berkata …
can i trade sisters with someone? diposting lebih dari setahun yang lalu
Hanii-shi komentar…
Sorry, but I heard about your sister, and plus I don't have a sister. :p lebih dari setahun yang lalu
twinklestar11 komentar…
she literly got mad at me for liking bts.... she berkata im too obessed with them, but she dont know others r lebih obessed with them than i am lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
Tell her this: "I may be a big bts fan. And I know anda have a problem with that. But frankly, my dear sister, I don't give a damn". Tell her that lebih dari setahun yang lalu
sunny
1012jackson berkata …
anda shouldn't have to rip yourself into pieces to keep others whole diposting lebih dari setahun yang lalu
Mauserfan1910 komentar…
anda have obviously never been a mom lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
You're right I haven't. Not yet. But I will. And I still do have a family that I cinta very much lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
And anda decided to be a mom, "genius". lebih dari setahun yang lalu
BlueDopamine berkata …
This website is free. diposting lebih dari setahun yang lalu
whatsupbugs berkata …
Happy Friday. I hope that anda all have a wonderful hari and a magical weekend. diposting lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth berkata …
Less than 15 detik into the trailer for A4 and I was ALREADY ABOUT TO FUCKING CRY WHAT IS THIS BULLSHIT

ENDGAME?? REALLY??? F UC KINGE ND GAME?????????

nope this trailer never dropped never happened nothing is clogging my twitter feed idk what you're talking about Avengers 4? Oh yeah they cancelled it hahahahahah diposting lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
How absolutely fucking dare they lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
Yeah they confirmed it a while ago. I think it’ll be him when he was posing as Odin atau something tho. ANYWAY IM PREPARED TO FIGHT MARVEL IN A DENNYS PARKING LOT lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
^^^^ lebih dari setahun yang lalu
kiss
Lavendergolden berkata …
Whoa, a tahun revolved around n it's my birthday again! Will have a lil' get-together with my friends n family, lol!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Happy Birthday to anda !!!! lebih dari setahun yang lalu
Lavendergolden komentar…
Thank anda Lefty... lebih dari setahun yang lalu
Lavendergolden komentar…
Thank youuuuu lebih dari setahun yang lalu
sunny
1012jackson berkata …
H.O.P.E.

Hold

On

Pain

Ends diposting lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
nope it never does thats real life for anda sadly xD~ lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
Says who? Not me lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
JUST TO CLARIFY IT WAS I JOKE I SWEAR IM ACTUALLY WHO I berkata I AM! I didn’t steal th3 account. I SWEAR ON MY BAND OBSESSIONS! (That’s the best I can do <] diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Can5 believe anyone would have taken me seriously. lol it’s a joke lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
I dont particularly care either way tbh XD lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^^ Lmao !!!! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
Dudes. If anda like WaterParks... (I know who I’m talking to XD) gabung the klub we’ve created lol.
link link
Let’s go! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Reasons cuz multiple clubs:... “Also, I think having two different klub for Parx is very much in the spirit of the band” - gvlden lebih dari setahun yang lalu
8theeGreat komentar…
Ohshit that me lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^ I don't remember ever listening to them though. Regardless, will do now and refresh my memory !!!! lebih dari setahun yang lalu
ArcticWolf berkata …
can't wait for this winter to be over diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
Same lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
Ffs what is with California

Few weeks yang lalu North California burned to the ground with those wildfires

Now apparently the downpours and rain got to the point a highschool near where I used to live in South California had to batal due to flooding?

Like? Are we dry af atau rainy af? diposting lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
That's weather for you... only on Planet Earth XD lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
Ya know Nomy just made me realize how easy someone could pretend to be someone who left fanpop and no one would know if they were good enough at it diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
For all we know anyone who "left" fanpop and came back could just be some acak person atau other user pretending to be them. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
Aww thanks jay XD lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
*Nice saving, other me !!!!* lebih dari setahun yang lalu
sunny
whatsupbugs berkata …
Happy Thursday. I hope that anda have a wonderful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
8theeGreat berkata …
hey guys I may uh have just gotten into kind of a predicament with my account so if anda see me floating around with this account that's why.
Trying to get it fixed. diposting lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
Verifying that this is in fact me (still logged in on mobile) lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yeet! lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
Team Insomnia where u at? diposting lebih dari setahun yang lalu
EgoMouse komentar…
0015 hours here, whats up? lebih dari setahun yang lalu
EgoMouse komentar…
Technically I don't have insomnia, I just sleep and wake up late :P lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
hey dude lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
hey maybe in the future Ill be an expert on the behaviors of a cock diposting lebih dari setahun yang lalu
EgoMouse komentar…
I'm an expert on cock. lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
#Goals !!!! lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^^ If they know anda enough, probably !!!! lebih dari setahun yang lalu
BlueDopamine berkata …
I'm sickened , but curious . diposting lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
me when i see psyduck in detective pikachu lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
“Hey, got any grapes?” lebih dari setahun yang lalu
BlueDopamine komentar…
Zanhar, I can relate. And Gv, yeah lmao. Reminds me of anggur surgery lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
Deny,
Deny,
Denial diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
I wanted to be a better brother, better son lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Wanted to be a better adversary to the evil I have done lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
That makes me so so so happy^ ! lebih dari setahun yang lalu
sunny
whatsupbugs berkata …
Happy Wednesday. I hope that anda all have a wonderful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
cool
kingcesar67 berkata …
Who wants to RP? diposting lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
Me, I guess. lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
Sure. lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
Shoot me a pm. lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
atau we could build a forum in my club. lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ berkata …
I can't have soda without ice ;_:whyyy diposting lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
cuz fu dat why xDDD because wurld is unfair thats the truth xD lebih dari setahun yang lalu
twinklestar11 komentar…
warm soda is good! lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
I THINK I FINALLY FIGURED OUT EXACTLY WHAT I WANT TO DO FOR FUCKS SAKE FINALLY THE AMBIGUOUS PIECES OF ANIMAL SCIENCE MATCHED. diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
Okay so like I am going to complete my major in Animal Science, Avian Science Specialization and BEHAVIOR Disciplinary Focus. All of that is necessary for the Animal Science degree btw. A specialization and a Disciplinary Focus. But listen here - Im either going to minor atau double major in psychology just like I used to plan to for the majority of my middle / highschool career and carry on to get a Doctorate in Animal Behavior and / atau Psychology and then go into research for the both of them and essentially try to bridge the pertanyaan marks between animal and human psychology and see how the two could better develop, grow, and understand when looked at each other in a parallel manner. lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
That is great, Rikubun. I am so proud of you. Aspire to do what anda love. Follow your goals. I wish anda all the best !!!! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yes I’m so proud of you! I hope everything comes together big sis RIri lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 berkata …
https://9gag.com/gag/an9bGBb these are great :,D diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Lmao, we need lebih of those !!!! lebih dari setahun yang lalu
twinklestar11 berkata …
"It's okay to shed the tears, but don't tear yourself." ~ Rm

i should listen to this. diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Hmmm yeah lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon berkata …
I've been practicing rapping. Maybe we should get a rap cypher together, like XXL does? diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Sounds awesome! You’d have 2 explain a bit lebih to me thou. lol lebih dari setahun yang lalu
springely komentar…
Let's do it breh. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
Ok gotta say this. It’s mildly humiliating because it’s true but also amusing.
I was listto my music, before I wen5 to a social event a week back, and my brother noticed. (It’s normal for me... yeah lol) and I ge5 out and he says, pointing at my headphones:
“Aren’t yo7 leaving your SECURITY BLANKET behind?”
And all I could think was: “fuck. That’s too true. Don’t mess with my musik goddamit!” diposting lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ berkata …
Me and jay all the way
anda stay far away
shit is real are anda clear
anda guys can't handle my rapping xD diposting lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ komentar…
Wtf am I even.. lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 komentar…
and now verse 2, pls! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Ok... a ‘song?’ Well... a poem ig lol. lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon berkata …
That feel when anda have new pokemon ideas but can't think of a name for a region (or Legendary pokemon ideas) XD diposting lebih dari setahun yang lalu
LorMel berkata …
HMU if you're interested in RP! I have a snapchat, discord and tumbler so PM me if you're interseted. diposting lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
Sure. lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
But I have neither of those. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
Tumblr finally got me annoyed now :v anda can take away my anime tiddy that I get from Blind and Lefteris' blogs :v Okay I expect that from the piece of crap Tumblr is :v

But that porn filter is getting my birds now :v

Take away my casual anime tiddy in my dashboard, fine :v Take away my birbs and thats when anda get an upset Riku :v diposting lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 komentar…
Sounds like I did good abandoning my tumblr acc years ago. Don`t have to be worried that they will start filtering out every other post. Image recognition algorithms are quite advanced, but still shit. I wanted to make one for my bachelor`s research, but backed out last minute, cuz it`s like pages of coding to do. And since there can`t be a person going through each of 100000+ gambar the algorithm finds fitting the filter, they just ban posts and accounts of people who had nothing to do with it... including your birbs:(( lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
It's not just Porn atau Ecchi for now. They are pretty much flagging everything. That applies even for Memes, simple kutipan atau Informative artikel in my Blog. I doubt those kind of Posts like the ones anda also have will remain filtered. Regardless of anything, the situation and their excuses about it are shit. I don't get why would they do something like this now of all times. Will wait to see how this plays out and see what I can do after !!!! lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^ anda have my praise, child. Truth be told !!!! lebih dari setahun yang lalu
whatsupbugs berkata …
Happy Tuesday. I hope that anda all have a wonderful afternoon/evening. diposting lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
It's a great evening.... lebih dari setahun yang lalu
BlueDopamine berkata …
I'm that cousin who won't tampil up any lebih on social gatherings . diposting lebih dari setahun yang lalu
BlueDopamine komentar…
Me at my jokes link lebih dari setahun yang lalu
cloudy
1012jackson berkata …
Your skin is not paper. Don't cut it (I tried to once). Your face is not a mask. Don't hide it. Your size is not a book. Don't judge it. Your life is not a film. Don't end it diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Fuck. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
That was... unexpected. Would anda mind using ‘Trigger Warning’ in the future? Thx lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
Would anda care to explain what anda meant oleh all that??? lebih dari setahun yang lalu
SilentForce berkata …
LISTEN UP WEEBS
I know that most of anda won't give a damn but as Fanpop's Biggest Saint Seiya Fan™️ I am obliged to inform anda that a new ''Saint Seiya'' called ''Saint Seiya: Saintia Sho'' is going to get released selanjutnya week on Monday diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Well, I'm certainly hyped. Saint Seiya but with lebih Waifus this time? Count me in. Gotta catch up with all the other Entries first though so it will take a little bit lebih for me XD !!!! lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth berkata …
Waterparks cured my depression goodnight anda sluts diposting lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
yo waterparks is rad lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
yo i agree lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yo that’s the FACTSSS lebih dari setahun yang lalu
sunny
whatsupbugs berkata …
Happy Monday. I hope that anda all have a wonderful afternoon/evening. diposting lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
It should be a good one lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 berkata …
Posting about kpop with a Bellatrix icon is somehow a surreal experience. diposting lebih dari setahun yang lalu
kingcesar67 berkata …
It's raining in Frostburg ;-; diposting lebih dari setahun yang lalu
wantadog berkata …
Cynophile Gaming, the youtube channel, will be beginning before the end of selanjutnya week. diposting lebih dari setahun yang lalu
Canada24 berkata …
Stupid cold diposting lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
same bruuuh but i like a cold tbh, but when it freezes your testicles and they become purple then fuck it xD lebih dari setahun yang lalu
Canada24 komentar…
lebih that I have one lebih dari setahun yang lalu
Canada24 komentar…
#:) lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon berkata …
Alright, the Insomniacs club is finished. diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yeet omw lebih dari setahun yang lalu
meh
2ntyOnePilots berkata …
At this point I’m not only known for not sleeping, not liking pantat, keledai tits and curves, and a ton more... but also murdering peo0le wit( my aggressive-affection. Yikes. diposting lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
I'm an insomniac myself. lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 komentar…
^ Why not make an Insomniacs Club? lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Constantly trying to kill us with sleep deprivation lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
Woa I cinta messing with google translate! How else can I fuck around with it... another forum?
What about the google translated songs? lol diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
Theres a youtube channel for that XD lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
link lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
I found the Goodtranslate Sings alrready. It’s hilarious tbh. But a forum would be interesting lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ berkata …
The real meat is İskender kebap

Fite me Lefteris diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yes indeed lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
What is this? I can't accept that. TOO MUCH tomat IN IT!!!!!! Leave it out and I MIGHT reconsider !!!! lebih dari setahun yang lalu
cool
Mauserfan1910 berkata …
Hyped for the new super smash brothers. Gonna take it up to the prez' house, he can meet the new baby in person, and I can totally reck his pantat, keledai nintendo style diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Do it!!!! I wanna meet Melody. Say hi to her for me lol. Tell her that her mama is the best and that she’d beat the world up if anyone messed with her. (Also I would cinta to see the Prez get beat! XD watch out liddle boi, Mauser coming 4 ya!) lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
WOOT! Little Melody is gonna be seeing her Mother kick ass. Nice !!!! lebih dari setahun yang lalu
Mauserfan1910 komentar…
That's irrelivent lebih dari setahun yang lalu
sunny
TheLefteris24 berkata …
Meat !!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
Turkey and Chicken :3 lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
No I regret existing lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^ Don't. anda provide some great Inspiration ;) !!!! lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
So we finished our first cult meeti- I mean stream XD I probably will stop posting after selanjutnya week atau the week after that cause itd probably be a bit awkward jumping in and joining the story then (but anda are still welcome, I just wont be posting it as an invite here anymore), but feel free to gabung in

Its a lot of fun and anda can just chill, chat, and make jokes with Fanpopers over a video game.

If anda wanna check it out, one will likely occur selanjutnya Saturday diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
2:00 PM PST Timezone; Saturday. Even if anda arent a big fan of Danganronpa atau video games its still a cool thing to hang out. XD Heck Jet joined in before he went to sleep and he isnt that fluent in English. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
But yeah Im less advertising this for myself cause Im REALLY not serious about streaming as much as I am having an open invite to anyone who just wants to kick back and hang out over a shared game. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
I would cuz it sounds totally sick!- but I can’t get twitch lol. Have a great time y’all lol lebih dari setahun yang lalu
cool
1012jackson berkata …
Gettin ready to go to six flags again. Whoo! diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Great to know. Have fun !!!! lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
I wonder if Mr Six will be there :3 lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yeet! 😃 lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
Mr. Six? Who's he??? lebih dari setahun yang lalu
Mauserfan1910 berkata …
It's been a shitty day. Literally, guess who has had to clean the stables today now that I'm not pregnant anymore diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
XD yeah cleaning stables is not fun. I know the feeling dude, I was a stable hand for a few years. But... there’s worse things to do lol lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 berkata …
acak fact: There has been a trend going on last bulan known as ''No Nut November.'' Likewise, this month, ''Destroy Dick December'' has already began.

Personally, I wouldn't recommend going along with either of those lol !!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
Thats news to me because I have never heard of this trend lol lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^ I actually recently learned about it myself. It began last tahun as far as I'm aware !!!! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
But ya my colleague had to explain it to a professor and it was hilarious dude lebih dari setahun yang lalu
luminousshams berkata …
Was typing " bottle wasn't appealing " and my autocorrect turned it into "bottom wasn't speaking "
Guess i am begining to like my autocorrection xD diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Dad cinta it! (Why was a bottle not appealing?¿) ...my autocorrect loves to screw me up. It changes ‘mum’ to ‘memes’ and constantly suggests ‘psychopath’. And I’m staring at it like DAMMIT DONT MOCK ME lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Speaking of auto correct- I typed XD not DAD WTF?! lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 berkata …
Whoever thought it was a good idea to force employees to work on a Saturday needs to be pushed off a cliff, into lava. With SPIKES. diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
Can't disagree with that lebih dari setahun yang lalu
Mauserfan1910 komentar…
I forced my employees to work today. Go ahead, try me lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Gruesome death planning? Co7nt me in! lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 komentar…
@Mauser, Where is it that they work? @2nty, XD lebih dari setahun yang lalu
LiveLoveDance berkata …
Greetings! It's the 1st December peoplesss diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yeah! Dec 1 my Ty’s birthday! lebih dari setahun yang lalu
tongue
KittenWitch berkata …
I expect to gain lebih weight this season, and my New Year's Resolution would be to lose weight. diposting lebih dari setahun yang lalu
8theGreat berkata …
Age of Empires is the best game ever created.
Change my mind. diposting lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 komentar…
I can't. I refuse to. Ages of Empires is the shit and is the cause of my computer addiction. lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
Ya got good taste. lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
Excuse me lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
We need a derp icon hari diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Sure, why not? I'd be down for it !!!! lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ komentar…
YES lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
YESSS lebih dari setahun yang lalu
Zeppie berkata …
My doggo pulled a majestic face and she is now my icon until further notice :v diposting lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
*whispers* the face she makes right before she pees all over your home, but dont worry later on poop is coming to town xD lebih dari setahun yang lalu
Zeppie komentar…
Girls don't poop 🤔🤔 hmmMMMMM lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
lol guys lebih dari setahun yang lalu
8theGreat berkata …
I don't understand why I like this stupid Hitoshi-san icon so much but I'm going back to it cause for some reason it just feels right. diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
lol lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 komentar…
It`s beautiful lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 berkata …
First halaman awal Alone movie on TV this evening. So the countdown until natal has started! 🤪 diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
''Keep the change, ya filthy animal'' !!!! lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 komentar…
Aww yea! One of best scenes! lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 komentar…
Man I have to watch this movie again! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
Confession:
I’m actually asexual diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
‘Imagines everyone going What?! U berkata anda were gay!’ ..... ha haha well I’m gay but I swear I’m probably ace as well. (I just say gay because I don’t think there’s a word for that) I am not physically attracted to anything... like idk I’m just not. I can’t answer pertanyaan like ‘is this hot/sexy’ honestly lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
I can see why other people would however. Like ya, I definitely think Josh tagihan, dun is a fine looking guy. He’s hot, but I’m not attracted to him. lol lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Yeah. Sounds about right. (Omg 8 need to stop using ‘yeah’ I’m not frickin crazed) lebih dari setahun yang lalu
whatsupbugs berkata …
Happy Friday. I hope that anda all have a delightful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
I am probably the most kinky perverted asexual around :v

Like I dont ACTUALLY claim to be asexual cause at this point I feel its vulnerability issues and 2000x layers of unprocessed repressed trauma and mental health shit that keeps it low and locked away

But like dude :v For someone who doesnt get horny and has no actual drive to have sex atau anything, Im a kinky perverted shit diposting lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
the fuck did i just read lmao xD dude wtf XD lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
XD realatable lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 komentar…
I can understand your perspective. Because, I do know that it’s not a healthy idea to get too wrapped up in identifying as/with something. I just simply find a word that fits me, and then go on about my life. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
I think one of the curses of being human and self aware is that anda loose the ability to just be and be happy and instead anda learn the concept of happiness, the existence of it, and that it can be obtained and thus are naturally and instinctually inclined to chase after it, but in the chase anda can no longer be at peace with nothing.

In the desire of happiness, anda loose it. diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
Happiness is a really simple thing that due to self awareness, even those who aren't severely depressed still struggle to have it and maintain it. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
I was going to put a life tip atau a mental health thing reflecting upon how the chase to get happiness and goals of removing things that are "unhappy" that anda pretty much get turned away from happiness itself, but when anda think about it, oleh just saying "Dont look for happiness", it is essentially giving yet another suggestion of how to "find happiness" and essentially we are stuck in this loop of where is happiness lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
XD np. I definitely agree. lebih dari setahun yang lalu
wantadog berkata …
Collapsed during work. Family and coworkers saying symptoms sound reminiscent of an aneurysm. Bad migraine.

But I got a PS4 Pro and a Dirt Devil so......good hari diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Congrats. Hope anda get better soon as well !!!! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Hope anda recover quickly. Get some rest. lebih dari setahun yang lalu
kingcesar67 berkata …
So constipated... ;-;
I want to McDie diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Sorry to know about that. Hope anda get better soon !!!! lebih dari setahun yang lalu
Zeppie komentar…
I wish anda a McSpeedy recovery my dude lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon berkata …
Wonder if the afterlife will have tacos and burritos? diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
It depends. There is always that possibility. That's for sure !!!! lebih dari setahun yang lalu
CokeTheUmbreon komentar…
Yup. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
iT bEtTeR! lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth berkata …
Never mind I just heard a 7th grader bernyanyi a song from mulan with the passion of 10,000 volts of lightning, and it was beautiful. How was your day? diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
That certainly sounds like quite a unique experience. Nice !!!! lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
I'm good myself. Nothing much today other than studying for a Test I have tomorrow at University. Other than that, just chilling !!!! lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
^Honestly pretty much the same but my test is in a week XD lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Eh... lots of stuff I should probably be doing. I know I’m not being lazy, but I’m still trying to decide if I’m procrastinating atau if it’s my lack of motivation lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth berkata …
I thought I had a free after lunch and then my english class. Turns out it's the other way around and I accidentally skipped an entire 75 menit class that I'm already doing poorly in. Now I have my real free, and after that I have yet another free period.

Someone please lobotomize me. diposting lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
One of the learning specialists found me and let it slide after I explained, so that's good, and hopefully my parents won't hear about it, and if they do they won't get too upset. But they probably will, because I already was late to a meeting with my teacher this week (a make-up for the PTC that I slept through) and already got my phone taken away. Pray for me, friends. lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
That was unfortunate. At least they understood when anda explained. It could be worse. Hope everything works out for the best !!!! lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
LA LA LA LOLOBOTMY ITS TAKING OVER ALL OF ME.... oh sry it’s Water Parks... *sweats nervously* lebih dari setahun yang lalu
whatsupbugs berkata …
Happy Thursday. I hope that anda all have a delightful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Same to you, Buddy !!!! lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
same to ya'll all xD lebih dari setahun yang lalu
meh
KittenWitch berkata …
I do not feel like it's Christmas. Does anyone relate? Please no hates. diposting lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 komentar…
So far this is the first tahun in a long time where it's actually feeling like natal to me again. Maybe it's the fuckton of snow that we got. lebih dari setahun yang lalu
KittenWitch komentar…
How witty 8theGreat. But that's not the only reason. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Nope not yet lebih dari setahun yang lalu
AquaMarine6663 berkata …
So, since I've been inactive for a while it's time to spread my infamy again and I'll start with an update.
I got a girlfriend!
But she dumped me after only about a bulan so I've been single since June. ;0
I've been playing Fallout 4 but that broke (luck has not sided with Yoshikage Kira), so I'm just playing 3 and New Vegas for the time being.
And currently I'm depressed and hopelessly in cinta with another girl because adolesence is just a kick in the groin y'know? Can't wait for adulthood. diposting lebih dari setahun yang lalu
AquaMarine6663 komentar…
I actually don't think I've been formally on here since I was 15. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Hell ya! You’re back, dude I remember you. (Ha I don’t expect anda to remember me don5 worry. Back in the hari I wasn’t super outgoing) lebih dari setahun yang lalu
AquaMarine6663 komentar…
@2ntyOnePilots Your username is kinda ringing a bel, bell but I'm not sure if we talked much- lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 berkata …
Welp I caved and watched the new She Ra. Obviously the selanjutnya step in the natural progression of things is to watch He Man. diposting lebih dari setahun yang lalu
THaSlimJim komentar…
its a fun tampil man lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 komentar…
I'm only on the first episode and I already got to witness Skeletor calling someone a boob. It's a good show. Lmao lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 komentar…
Yes. In such a beautiful He Man cover :,) lebih dari setahun yang lalu
8theGreat berkata …
Today i had a migraine and for the past few hours my cat has hardly left me alone and i think she's trying to nurse me back to health diposting lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ komentar…
Who the fuck is cutting onions in here??? lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^ Nomy's Cat apparently !!!! lebih dari setahun yang lalu
cool
JetBlack__ berkata …
Well I'm creepin' up on your left
😎
Straight up funky when I get with you
😎
Keep it ruthless when I get wet
😎
Keep the party packed in my corner
😎
Tough like granite to keep the crowd hype
😎
Get up on this just to get right
😎
What anda want it what anda gonna get
😎

Backstreet's got the special effects, uh diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Wtf lebih dari setahun yang lalu
sunny
whatsupbugs berkata …
Happy Wednesday. I hope that anda all have a delightful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
It's all good days here lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
sadly where i live it rains rather good enough here, but anyway happy wednesday and have a great hari xD lebih dari setahun yang lalu
PureHeroine berkata …
My name is Sakura Haruno and I'm in cinta with Sasuke because he's really really really hot!!

Then there's this guy naruto who really cares for me and saved my life so many times yet I wish he'd go away I don't like him there's nothing to like about him.

I just need Sasuke to cinta me! He gives no fucks about me and tried to kill me twice but I need him in my life he's like soooo hot!! diposting lebih dari setahun yang lalu
PureHeroine komentar…
Sorry, I've seen it somewhere and had to share lebih dari setahun yang lalu
PureHeroine komentar…
I never berkata she dislike/hate naruto. nor did I say she's hasn't been there for him. What I wrote in my post is something I found online and shared it here, I mentioned it too. And yes, I have problems with violent characters (she takes it to whole other level) she has good points too but the bad ones really outshined them, that's why she is considered one of the most female characters in anime. It's not only me. (Don't get me wrong,I respect your opinion, but this is mine and nothing will convince me that she's a good character) lebih dari setahun yang lalu
PureHeroine komentar…
*one of the worst lebih dari setahun yang lalu
LiveLoveDance berkata …
In all seriousness though...did Alice ever find out why a raven is like a menulis desk? diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
We will never know for sure lebih dari setahun yang lalu
SilentForce berkata …
''I got it bad
anda don't know how bad I got it
anda got it easy
anda don't know when you've got it good
It's getting harder
Just keeping life and soul together
I'm sick of fighting
Even though I know I should

The cold is biting
Through each and every nerve and fiber
My broken spirit
Is Frozen to the core
I don't want to be here no more

Wouldn't it be good to be in your shoes
Even if it was for just one day?
Wouldn't it be good if we could wish ourselves away?'' diposting lebih dari setahun yang lalu
cool
ShadowFan100 berkata …
So, I just translated Riku’s name in google Translate from Japanese to English. The English equivalent is “Land”. Knowing this fact makes me wonder... If “Riku” means “Land”, and her username is “Riku114”. That means her username translates to: “Land114”.

Now, my pertanyaan is: Where is Land114, and how do we get there? Could this be where she’s actually from? 😮 🧠 💥

*goes into conspiracy theorist mode* diposting lebih dari setahun yang lalu
BlindBandit92 komentar…
lol lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
probably in a galaxy far far away......xD lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 komentar…
Because I was bored, and I’ve always wanted to know what “Riku” meant in English. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
Less of an advertisement and lebih of an invite, but if anyone wants to hang out with some fanpop people over some games, I'm going to be hosting a stream of Danganronpa Another Episode and am inviting pretty much anyone who wants to come. I might make it a weekly thing and really its just a bit of a social thing.

Good for hanging out even if anda don't really care much for Danganronpa and anda dont REALLY need to know the series to get the game while it is advisable. diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
Check out my club for lebih information as I am figuring out a good time. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
link lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 komentar…
I just realized that I won't be there to watch, unfortunately. I komentar on your poling to specify why. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
Well I’ve finally been diagnosed with generalized anxiety. diposting lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
It's happened to me before, sometimes still occurs when I am not feeling great, hopefully anda can turn out okay in the end lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
I could have told anda that one. lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
I was told I probably have other stuff and my ADHD is a type that usually comes in a tri- most o& the time anda have ADHD anxiety and (great. :/) depression. lebih dari setahun yang lalu
sunny
whatsupbugs berkata …
Happy Tuesday. I hope that anda all have a wonderful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
RTS2000 komentar…
Same with anda :) lebih dari setahun yang lalu
heart
1012jackson berkata …
Fri"end", boyfri"end", girlfri"end", bestfri"end". Those all have an "end". Except for "family". That word has ILY and it stands for "I cinta you". And that's forever. It does not have an end diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
Ehhhh. Unless we are talking about the concept of family rather than blood family, Family is overrated. Especially with some being extremely toxic. lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
With that being said, I do agree that family can be one of the best things ever. But the whole "family is great" is something I disagree with if we are talking blood family since I know / have known way too many people with toxic families lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
I cinta this quote. Who berkata it? My family lol is friends anyway lebih dari setahun yang lalu
crying
1012jackson berkata …
My mom has no sympathy for me diposting lebih dari setahun yang lalu
JetBlack__ komentar…
anda are important,don't forget that,someone else will give anda that and all anda need of support and love. lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
I do not know much about your situation but provided anda can't sort things out with your Mother, it is as Jetblack said. You'll find that one person who'll give anda what anda desire. If anda haven't already that is. People often feel neglected throughout their lives for various of reasons. All it takes is time to reevaluate yourself and your surroundings. anda might reach a point that anda don't even want any person's sympathies in the end. Rather, acknowledgement and respect will be lebih preferable !!!! lebih dari setahun yang lalu
luminousshams komentar…
My mom don't like me too . She may cinta me but I've never seen it for myself lol life is not full of cinta girl be strong and prepare yourself for the worst (: lebih dari setahun yang lalu
1012jackson komentar…
Thks, y'all. I'll try my best lebih dari setahun yang lalu
ShadowFan100 berkata …
Reminder: Check the damn weather to make sure your hands don’t freeze. Bring winter gloves to work. diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots berkata …
That moment when 3 different ppl tell anda anda look depressed af. Oh yeah. That would make sense. But seriously, a friend of mine asked how I was doing and I just shrugged... get this though “seems like anda haven’t slept again this week, your anxiety is messing anda up, and you’ve got a killer headache. So, about usual?”
Oh man. That’s when anda find out how well someone knows you. Like wtf Joey, I’m ashamed because anda just summed up how I’m living rn. lol diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 komentar…
I know that feel XD lebih dari setahun yang lalu
gvldenyovth komentar…
The past few weeks, when I see my friend for the first time in the morning, the first thing he does is ask me if I'm okay because "I look sad. lebih so than usual." lebih dari setahun yang lalu
worried
LiveLoveDance berkata …
It's abit chilly diposting lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
Same here lebih dari setahun yang lalu
legend_of_roxas komentar…
THE SNOW IS CONSUMING MEEEE!!! lebih dari setahun yang lalu
LiveLoveDance komentar…
Yeah it's meant to snow here in the uk, would be lovely if it was snowing natal Eve this year! lebih dari setahun yang lalu
sunny
whatsupbugs berkata …
Happy Monday. I hope that anda have a wonderful day. diposting lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
Fun tip, dont walk over a mile with a still-kinda-recovering ankle and two heavy luggage bags cause the closest bus stop is that far away. I suggest just dying instead. diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
As someone who is studying Physiotherapy I approve this tip 100% lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
i mean if anda really wanna die anda can always go walk that one mile atau two miles if anda want xDDDD ( i am joking xD) lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
^^ Don't shush her. She is right, anda know :v Take care !!!! lebih dari setahun yang lalu
PureHeroine berkata …
Is it bad that I ship Venom with Eddie? diposting lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
nah its like anda do yourself so no xD lebih dari setahun yang lalu
2ntyOnePilots komentar…
XD best komentar thread lebih dari setahun yang lalu
iloveanime21 komentar…
^^ and uuuuh if anda slags combined on puncak, atas of a human being atau leeches then yeah xDDDD, and try an gajah its better luck than a bird XD, and i know right best komentar threaaaaaaaaaaaaaaaaad indeed XD lebih dari setahun yang lalu
monkey
luminousshams berkata …
That when someone can see what anda are doing on your mobile through the glasses anda are wearing though !! diposting lebih dari setahun yang lalu
8theGreat berkata …
Guys opposite hari was fun but I'm gonna go back to wearing frilly clothes and liking money now. diposting lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
Gonna make some jagung meletus, popcorn too lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
Pet a labah-labah, laba-laba lebih dari setahun yang lalu
8theGreat komentar…
I do like ruby rose tho I just dont wanna look like her lmao lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Good ol' Nomyduck !!!! lebih dari setahun yang lalu
DisneyPrince88 berkata …
WARNING: DON’T READ THIS IS YOUR RELIGIOUS

THE EVOLUTION THEORY

In the beginning we were ikan and one hari a ikan had a messed up baby and then that messed up baby made lebih messed up baby and one hari a messed up ikan got out of the water oleh it’s mutant hands and made cinta with a chinchilla and made a frog-chinchilla and that made a mess up baby called a monkey-chinchilla-fish and that made cinta with a monkey and that monkey screwed another monkey and that made us diposting lebih dari setahun yang lalu
DisneyPrince88 komentar…
So basically we’re mutant ikan who made cinta a chinchilla lebih dari setahun yang lalu
PureHeroine berkata …
I HATE Sakura Haruno. Just so anda know. diposting lebih dari setahun yang lalu
SilentForce komentar…
Don't worry,we know that lol lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Yay, you're back too !!!! lebih dari setahun yang lalu
Riku114 berkata …
"Up until now, I hadn't realized that disappearing from this world... no longer being able to be oleh your side... would be so lonely" ~ Lacie (Pandora Hearts) diposting lebih dari setahun yang lalu
luminousshams komentar…
He really had been through death, but he had returned because he could not beruang the solitude.- 100 years of solitude lebih dari setahun yang lalu
sunny
TheLefteris24 berkata …
AND DONE! Boiii... This year's Opposite hari sure was fun. See anda again selanjutnya time.

That being said, anda all better prepare for some hardcore Meme, Fanservice, Female Appreciation and Philosophical spamming to follow in these selanjutnya days.

Martial Arts are Love. Martial Arts are Life. #SpiritualTillTheEnd btw !!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
zanhar1 komentar…
Good game everyone, good game. Now I can hapus this horrific icon and go back to our regularly scheduled Azula. lebih dari setahun yang lalu
Rihanna312 komentar…
Man, having that tekashi icon was hard lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 berkata …
Gosh, I hate Women. Having to share this World with such unsightly and terrible creatures.... diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 berkata …
Travelling sucks. There's nothing to be gained from it. Just stay in your home, away from all trouble !!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 berkata …
History is a waste of learning and there's no value in it. All Events through the years are just the same. What could we possibly learn from them? Same for Philosophy. Just some acak pertanyaan being asked over and over again without conclusion. All these Theoretical lessons are crap that leads nowhere.

If we're talking about valuable Subjects, Math is the only thing you'll ever gonna need. That's the way to go !!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 berkata …
People who believe either in the Supernatural, Mysticism atau Extraterrestrial activities belong in a Psychiatric hospital. Seriously, God and other spiritual beings atau Aliens actually existing. Theories about Magic and the Soul actually existing too. Nature drawing out some kind of energy atau affecting our lives in general. acak crap oleh idiotic people who simply want to lead us astray from the actual truth of this world... diposting lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Don't try to make yourselves feel better. None of the aforementioned concepts apply. Get over it and accept that we are alone in the Universe. There's nothing special about it !!!! lebih dari setahun yang lalu
TheLefteris24 komentar…
Y'all akting all Spiritual really ticks me off !!!! lebih dari setahun yang lalu