harry potter vs twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs twilight 54807 balasa

Click here to write a response...

Showing Replies 31001-31050 of 54807

lebih dari setahun yang lalu xDark_Angelx said…
Sorry about that Best...first Malloy, and now you! Yeesh, that's stupid.

And sorry I haven't been on here for a few days. Had an english report do, had to study for tests, discovered a new site... *goes on talking about nothing you guys don't care about*, so, hi, guys! :D
lebih dari setahun yang lalu jodarchy said…
laugh
for some reason i find this hilarious lol
alan alan alan alan alan lol
lebih dari setahun yang lalu alexthedog said…
laugh
That is funny, Mistress Joda! That would be funny if they actually put this version with the voices on BBC!
lebih dari setahun yang lalu jodarchy said…
smile
they did lol a show called walk on the wild side
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu xDark_Angelx said…
That is pretty funny, Joda! XD
lebih dari setahun yang lalu jodarchy said…
its an entire series on bbc with the voices over them lol some of the best british comedians and comediennes voice them

another one
lebih dari setahun yang lalu alexthedog said…
cool
I like the bird-priest, and that thing with the huge chest! There's a gorilla, my favorite animal, the meerkats were funny too.
lebih dari setahun yang lalu jodarchy said…
i like the dude who keeps saying alan lol
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
big smile
I loved that show :)
Wait, it anybody here? It's like, Ten Past One :L x
lebih dari setahun yang lalu MrsPadfoot said…
I am, and it's only like 7:17 here :).
lebih dari setahun yang lalu xDark_Angelx said…
smile
Almost 8:20 at night here. ...I know, time zones can be pretty confusing.
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
Really? I really should be going to bed, but I cba :L x
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
8:20pm here :P
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu MrsPadfoot said…
Time zones are awful, in an odd sort of way. My parents are out of town but they don't trust us so we have a chick just outta college here. She's awesome.

"Potholders? Where are the potholders?" (her)
"We don't do drugs in this house, Alanna." (my big brother)
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
tongue
What y'all think of my edit. I got bored, so I decided to edit Hermione with Red/Orange hair :D x
 What y'all think of my edit. I got bored, so I decided to ubah Hermione with Red/Orange hair :D x
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
Whenever my mom goes out, I babysit. It's awesome :D x
lebih dari setahun yang lalu MrsPadfoot said…
I fail at editing:( I just stick to writing.
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
I kinda suck too, but it's fun :) x
Here's the original photo :L x
 I kinda suck too, but it's fun :) x Here's the original foto :L x
lebih dari setahun yang lalu MrsPadfoot said…
It looks fine to me. I'm just chillin' and watching The Proposal.

And here's my future husband.
 It looks fine to me. I'm just chillin' and watching The Proposal. And here's my future husband.
lebih dari setahun yang lalu MrsPadfoot said…
And in color.



<3
 And in color. <3
lebih dari setahun yang lalu Mel4ever said…
I edited a moon photo.

Original
 I edited a moon photo. Original
lebih dari setahun yang lalu Mel4ever said…
Edited
 Edited
lebih dari setahun yang lalu Mel4ever said…
Which do you think is better huh?
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Accio, when I first saw your picture, my first thought was "HERMIONE WEASLEY!" lol
 Accio, when I first saw your picture, my first thought was "HERMIONE WEASLEY!" lol
lebih dari setahun yang lalu alexthedog said…
I just watched "A Walk To Remember" and I cried. It got negative reviews, but I don't know why, it's so great!
lebih dari setahun yang lalu alexthedog said…
Yes, I joined Fanpop 1144, now it's page 1244. 100 pages on Reasons since I've joined. Lol, new page.
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Your hundredth page anniversary xD
lebih dari setahun yang lalu alexthedog said…
smile
Thank you!
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
We should celebrate!
(Sorry the first piece is taken, btw XD)
 We should celebrate! (Sorry the first piece is taken, btw XD)
lebih dari setahun yang lalu alexthedog said…
Yum!!!(Passes out cake to TempBest and everyone else on here that I like)
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Yay I'm shpeshull :D
 Yay I'm shpeshull :D
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Hey :]
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo­o Gred! :D
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Hello! :]]
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
How are you, Gred? Sup, Forge?
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Lolz. Not much. Just gonna watch wrestling then Merlin x]
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Cool :)
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
"And that includes Ginny!" XD
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
^ What the? xD Fred and George is perfect for me lol.

Do you watch Merlin or Doctor Who?
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
No, I don't :P
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Oh and Gred, just so you know, I divorced Fred :P
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
-le gasp!- x]

Look, it's Barty Crouch Jr.! :D
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
You divorced Fred? :O
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Crouch, that madman? :O
And yes, I did.
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Yes, Crouch that 'unf' madman x]

I call dibs now! Haha just joking :p
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
Oh, you can have him if you want x)
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
Really??? xD
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
xD Peter's mine though :D <3 x
 xD Peter's mine though :D <3 x
lebih dari setahun yang lalu TempBest said…
*update poke*
lebih dari setahun yang lalu Gred_and_Forge said…
He looks like Arthur from Merlin! :D

1-David Tennant (The 10th Doctor)
2-Bradley James (Arthur)
3-Colin Morgan (Merlin)
4-Matt Smith (The 11th Doctor)
 He looks like Arthur from Merlin! :D 1-David Tennant (The 10th Doctor) 2-Bradley James (Arthur) 3-Co