Travel Deep Blue Group of Company Madrid Networks: Hvordan Spare Penger Når du Reiser til Målet

dylanlint0 posted on Jan 09, 2015 at 09:10AM
Bruke en masse penger på ferie betyr ikke at du vil ha en bedre tid enn noen som tilbringer mindre. Jeg har vært reiser verden for nesten et tiår på et budsjett og fant at etter noen enkle tips gjør det enkelt å reise på et budsjett og fortsatt har en fantastisk tur.

Spare penger på veien krever oss å bryte ut av en konvensjonell tenkemåte at reise er dyrt. Denne tankegangen, presset av en reiselivsbransjen bygget på folk mer penger, som forteller oss at vi trenger å holde i hoteller, spise på restauranter i verdensklasse, eller gå på pakket turer å ha en god tid. Selvfølgelig, det er bare ikke tilfelle, og det er mange måter å få en god tur uten å bruke en formue.

Nedenfor finner du ulike måter å lagre i et reisemål over hele verden, fra billigere steder som Thailand til dyrere land som Norge. De vil spare deg store penger med Minimal innsats. Jeg har reist til over 75 land de siste åtte årene. Jeg skrev selv en bok om budsjett reise heter How to Travel the World on $50 a Day. Jeg vet hvor utrolig det kan høres for å si du kan reise verden på et budsjett komfortabelt, men jeg vet det er mulig fordi jeg har gjort det førstehånds.

Nedenfor er noen av de beste måtene å spare penger i enhver destinasjon fordi når du bruke mindre, kan du reise mer.

RIMELIGE ALTERNATIVER TIL HOTELLER

Når du ikke trenger en luksuriøs suite, finnes det en rekke alternativer for å finne bolig som ikke vil koste deg mye. Enten du jobber i bytte for kost og losji, eller bare Finn billige vandrerhjem, er her noen alternativer til hoteller.

Bruke en gjestfrihet utveksling

Den beste måten å spare på overnatting ikke betaler for det, og en gjestfrihet utveksling lar deg gjøre akkurat. Du har sikkert hørt om "surfing sofaen", men det finnes flere alternativer enn. Exchange miljømerking koble reisende med lokalbefolkningen tilbyr et sted å bo. Noen ganger er det en seng, noen ganger er det en sofa, og noen ganger det er bokstavelig talt bare plass på gulvet. Disse områdene arbeidet ved brukere registrere, opprette profiler og koble med hverandre. Forventningen er at en dag, som ble arrangert vil betale den frem og vert noen andre. Må du ikke vert alle i fremtiden, men fleste synes opplevelsen av å være vert givende og vert andre. Det er fire store gjestfrihet organisasjoner:

- Couchsurfing
- Servas
- Hospitality Club
- Global Freeloaders

Gården arbeidet i bytte for kost og losji

World Wide Opportunities på økologiske gårder eller WWOOFing, samsvarer med folk på jakt etter arbeid på gårder med gårder som trenger arbeid. Du får gratis kost og losji i bytte for arbeid! Det er en utrolig måte å bo i ett område gratis. Du trenger ikke noen gården erfaring heller. Det er ingen internasjonale WWOOF medlemskap, så må du kjøpe et medlemskap fra hvert individuelle WWOOFing lands organisasjon. Årlige medlemskapet koster vanligvis rundt $30 USD per land. Åpenbart denne løsningen er ikke for alle, og er begrenset til visse områder, men det kan være en god måte å få interessant opplevelse mens du sparer penger.

Prøv hus sitter for lenge opphold

Huset sitter er akkurat som det høres ut, mens andre er på ferie, du se huset deres og ta vare på alle pets har mens de er borte. Huset sitter forpliktelser pleier å være langsiktig (dvs. en måned eller mer) og er egnet for reisende som ønsker å være lengre på ett bestemt sted. De største hus sitter nettstedene er:

- Huset omsorgspersoner
- Sinn huset mitt
- Den vaktmester Gazette

Bo på herberger

Kanskje den mest vanlige løsningen for reisende som ønsker for å spare penger, Hostel er den billigste form for betalt overnatting i verden. Vandrerhjem er steder som tilbyr delte (og noen ganger privat) rom for reisende på jakt etter et billig sted å bo. Disse sovesal-stil har vanligvis mellom fire og 20 senger. Flere senger, jo billigere rommet.

Vandrerhjemmet priser er omtrent en tredjedel av kostnadene for et hotellrom. Et billig hotell i New York er $100 USD, mens et hotellrom er $30. I Thailand, der et hotell er $30 USD eller mer, kan du få en billig sovesal for $5. I Australia er en dorm rom $25 USD versus $110 for et hotell.

Bruk betjente leiligheter

Ett alternativ for grupper reisende eller selv folk reiser alene som ikke er interessert i leilighet, er leilighetene. Dette er leiligheter eid innredet og tatt vare på av noen andre som du leier som et hotellrom. Folk viser en ekstra rom, sofaen eller eiendom de eier og ønsker å tjene penger fra. Det er som sofa-surfing, bortsett fra du betaler for det og få din egen plass. Det er mange selskaper som vil hjelpe deg finne disse leilighetene rundt om i verden, som:

- 9flats
- Airbnb
- HomeAway
- Roomorama
- Wimdu
- Housetrip

SPARE PENGER PÅ MAT OG DRIKKE

Mat kan være en av de mest betydelige daglige utgiftene på tur, spesielt hvis du bare bo i områdene besøkes av turister. I stedet dra ut å gjøre noen innkjøp av din egen og stek selv eller utforske lokale bedrifter som ikke nødvendigvis imøtekomme til turister.

Lage dine egne måltider

En uke igjen av dagligvarer er billigere enn en uke igjen av restauranter. Vanligvis finner jeg at jeg bruker ca $50-$60 USD per uke på dagligvarer, i motsetning til $20 + per dag på restauranter. Det er en reduksjon av 70% i maten utgifter. Selv om du går bort for bare en to ukers ferie, kan du vurdere å koke noen av dine måltider. Mat kostnader legge opp raskt-snacks her og en middag der og du vil kaste bort en masse penger på mat. Fleste herberger, gjestehus og delte leiligheter har fullt utstyrt kjøkken hvor du kan tilberede dine måltider. (De gir gryter, panner og kjøkkenutstyr også!) Selv om du bor på et hotell uten kjøkken, kan du fortsatt tilberede din egen mat ved å lage smørbrød. Jeg anbefaler prøver å holde på et sted med kjøkkenfasiliteter, men så du kan lage noen varme måltider og redusere dine utgifter.

Spise lunsj Specials

I mange deler av verden, spesielt i Europa, kan du spise middag menyer til lunsj spesialpriser. Denne såkalte platen av dagen er en av de beste kjøp i verden. For eksempel, mens jeg var i Barcelona, gikk jeg for å spise sjømat restauranter nær stranden. Middag var rundt $50 USD. Kommer tilbake neste dag for lunsj spesiell, imidlertid tillatt meg å få samme måltid for bare $20 USD. Singapore er en annen flott reisemål for lunsj spesialtilbud. Byen er veldig dyrt av asiatiske standarder-mat her kan koste så mye som det hjemme-restaurantene her har faste menyer til lunsj som koster mellom $10-$15, i motsetning til $25 for middag. I England, puber gi fastsatte måltider for så lavt som $10 USD.

Bære en gjenbrukbare vannflaske

Du må bo hydrated når du reiser og kjøpe vann hver dag blir dyrt. Få en metall vannflaske eller bruke plast vannflasken noen ganger å spare penger. Jeg bruker vanligvis en plast vannflaske for omtrent fire dager eller mer om jeg kan finne et sted å rense den. I stedet for å kjøpe tre flasker om dagen, kjøpe jeg vanligvis to per uke. Jeg kan bare spare litt penger hver gang, men i løpet av en lang tur kan virkelig legge opp. Videre redusere jeg mengden plast jeg bruker, som er også bra for miljøet. Det er vinn-vinn.

Hvis vann fra springen i din del av verden ikke er drinkable, kan du bruke en bakteriefri å rense vann, spare penger og redusere bruken av plastflasker.

Aldri spise i et turistområde

Denne tips er enkel nok, men ett folk glemmer ofte siden det er enklere å spise nær attraksjonene. Prisene i turistområdene vanligvis pleier å være 20-50% høyere fordi turister vanligvis ikke tankene å bruke mer penger på ferie og har en tendens til å være uvitende om hva lokale prisene faktisk er.

Gange, gå utforske noen sidegatene og finne et sted hvor du ikke hører mye engelsk. Det er mer utfordrende og mer arbeid, men maten er mye bedre, og du skal betale den lokale prisen i stedet for turist prisen. I Barcelona, mine venner og jeg vandret fra turist La Rambla og fant en lokale tapasrestaurant. Vi fylte vår mage for $12 dollar hver i det ville ha kostet dobbelt som på La Rambla, hvor en enkelt rett kan være $20.

Ikke komfortabel bare winging det.? For å finne lokale favoritter, spør hoteller eller vertshus, eller se på bjeff, Foursqaure eller Openrice.

TRANSPORT OG UNDERHOLDNING

Nei, du egentlig trenger ikke å leie en privat bil å komme seg rundt, og du vil sannsynligvis glipp mye den lokale kulturen hvis du gjør. Når tror som en lokal og utforske byen via offentlig transport- eller bokstavelig talt bli lokalbefolkningen med tur delingstjenester-dra nytte av turist-fokusert går som kan tilby adgang til flere museer og mer.

Ta av Transport

Glem det privat busser, drosjer og turister, gjøre hva lokalbefolkningen og ta lokale busser eller tog. Det kan være lettere å få i at Turistbussen siden selskapene vil henting fra hotellet eller hostel og ta vare på alle logistikk for deg, men det er mer moro og mye billigere å finne ut det lokale transportsystemet. Selv i dyre land som Norge og Sverige er by toget aldri mer enn $4 USD. Det kan ta litt tid å finne ut kartet og hvor du skal gå, men lære veien rundt er halve moroa med å reise.

Og selv om jeg ikke snakker det lokale språket, tegn og rutetider på busstoppet har vanligvis en pris som er oppført. Hvis prisen ikke vises, jeg har aldri funnet en buss sjåfør som ikke forstår, "Hvor mye?" eller i det minste forvirret blikk på ansiktet mitt mens du holder en regning ut foran meg!

Få turisme kort

Jeg vil aldri finne ut hvorfor reisende ikke bruker turisme kortene oftere. Lokal turisme kontorer (tror London turisme, Paris turisme, New York turisme, etc.) utstede kort for mange attraksjoner, turer og restauranter. Disse kortene (som du må betale en engangsavgift for) gir deg gratis inngang og betydelige rabatter på mange av attraksjonene og turer i en by, gratis lokale offentlig transport (et stort pluss) og rabatter på noen restauranter og kjøpesentre. Kortene er vanligvis gyldig i 1, 3, 5 eller 7 dager. Den første dagen begynner når du først bruker kort, enten på et museum eller offentlig transport.

Disse kortene er stor for å spare penger fordi du får gratis transport rundt byen og gratis inngang til museer, severdigheter og turer. For eksempel i Oslo, Norge, VisitOslo kortet tilbys av byen turisme styret kostnadene $60 USD. Men er hver museum i byen mellom $12-15. Jeg så ni museer på min siste besøk. Jeg reddet $30 USD med pass og fikk gratis kollektivtransport. Når jeg brukte Paris Museum Pass mens besøke Paris, reddet jeg $85 USD av normal pris av museene.

En viktig ting å huske er at disse kortene tilbyr rimelige, tidsbestemt natur dem krever du å dytte for å få så mye verdi ut av dem som mulig.

Dra nytte av gratis dager

De fleste museer har spesialrabatt ganger eller ledig netter. Med museer som Louvre og Guggenheim tilbyr sporadiske gratis adgang. Hvis jeg ikke har et turisme kort som tilbyr gratis adgang til museet jeg vil, jeg skanne sin hjemmeside for å finne ut hvilke dager og tider tilbyr museet gratis adgang. Før du går noe, må du sjekke nettsteder for å finne ut om museene du vil se tilbyr gratis besøker timer.

Ber herberger

Du kan bruke herberger informasjon selv om du ikke bor i dem. De håndtere budsjettreisende på daglig basis og vet moduler og outs av å besøke byen på et budsjett. Gå inn og spørre dem om råd om hva du skal se og gjøre på billig. De vil alltid være nyttig.

Bruke kort uten utenlandske transaksjonsgebyrer

Unngå å betale en avgift for banken igjen ved å få en ingen gebyr kredittkort og ATM eller kredittkort. Ikke gi banker dine hardt opptjente penger, lagre den på din reise. Bankgebyrer kan legge, og det er ingen grunn til hånden over $3-$5 dollar har hver innkjøps- eller tilbaketrekking du. For å unngå avgifter, få avgift gratis debetkort som Charles Schwab. De aldri tar en ATM gebyr og vil refundere deg for noen avgifter andre banker kostnad. Hovedstaden ens Venture kort er en enkel, ingen årlig avgift kort som ikke belaste noen utenlandske transaksjonsgebyrer.

Bruke lokale tur-deling tjenester

Busser, tog, fly, dette kan være dyrt. En enklere og mer interessant måte å reise er ved å få en tur med en lokal overskrift i din retning. Alt du trenger å gjøre er å dele kostnadene for gass. Det er billigere, får du møte en lokal og du kan ta omveier og pitstop hvis du ønsker. Noen anbefalte webområder inkluderer:

- Liftshare (basert i Storbritannia)
- Mitfahrgelegenheit (Tyskland)
- Torget (UK/Australia/NZ)
- Kangaride (Canada)
- BlaBlaCar (Europa)

Andre deler økonomien Websites

Deling økonomien eksploderte i 2014 og har gitt reisende direkte tilgang til lokalbefolkningen som kan fungere som guider, verter, kokker og drivere. Dra nytte av disse tjenestene å omkjøringsvei tradisjonelle reisebyråer og spare penger. Noen selskaper verdt å bruke er:

- Colunching
- Vayable
- Eatwith
- Guidet av en local

Disse tipsene er bra for enhver destinasjon i verden. Uansett hvor du går i verden, er det alltid måter å spare. Reise media forteller oss at reise er dyrt men års erfaring har lært meg ellers. Jeg har skrevet en bok som heter hvordan reise verden på $50 per dag og for tiden kjører over hele landet på en bok fordi jeg vet tipsene ovenfor og tips i mitt bok arbeid. Bryte ut av Hotell tankesett, bruk tipsene ovenfor, og lagre big.

Travel No balasa