The X-Files Wall

Next Previous

tampilkan isi dinding dari 1-10 sampai 83

spooky47446 berkata …
want to see lebih of xfiles. please say that they will continue. cinta watching them. look meneruskan, ke depan to seeing them. david and jillian is what makes the xfiles.. with out them it would,nt be the xfiles. diposting lebih dari setahun yang lalu
jodie66kids berkata …
X-FILES THEME SONG PART 4

But whenever I'm abducted
Mulder's already deducted
And with his great physique
Slays Monster Of The Week

We're in the FBI
We're in the FBI
We're in the FBI

BOOM

"I Made This" diposting lebih dari setahun yang lalu
jodie66kids berkata …
X-FILES THEME SONG PART 3

Will we learn Mulder's dad
Is really really bad?
And is our cinta affair
The "Truth that is Out There"?

With flashlight and with gun
We really "Trust No One"
And things get really tricky
When we add in Frohike

We've solved some crazy cases
Killers with psychic traces
And monsters that are big
Like the one who ate Queequig

Some of them made me squirm
Like that Giant Toilet Worm
And others make me weak
Like the hair-fetish funeral-home freak diposting lebih dari setahun yang lalu
jodie66kids berkata …
X-FILES THEME SONG PART 2

An alien abduction
And government corruption
It's all part of the plan
Uncover Cancer man

No wonder there's no time
So busy solving crime
Our FBI romance
Seems not to stand a chance

Got to find Mulder's sister
And every plot's a twister
I hope he will be mine
Before its Season Nine

Will we solve the mystery
Of the Conspiracy?
I hope we have a kid
Who's not a human-alien hybrid diposting lebih dari setahun yang lalu
jodie66kids berkata …
X-FILES THEME SONG PART 1

I'm in the FBI
And I solve real strange crimes
I cari for aliens
And things that don't make sense

I'm with the guy I love
I can't see him enough
My longing makes me grieve
He just wants "to believe"

We stalk the Syndicate
Outsmart them with our wits
No, we are not beginners
But still need help from Skinner

We dig up mutant bones
A colony of clones
Then drive across country
To do an autopsy diposting lebih dari setahun yang lalu
sugarbullet berkata …
So, they're broken up...wtf. diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
lucy32 berkata …
The revival is giving me life.
*happy sigh* diposting lebih dari setahun yang lalu
Purple-Enderman berkata …
puncak, atas GEAR SEASON 22!!! Interviewed with Gillian Anderson diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
Altivia berkata …
rubah, fox says the x files maybe returning hope so it's matter of the scheduling of Gillian Anderson and David Duchovny when i read this i thought oh yeah diposting lebih dari setahun yang lalu
OLDlk1 berkata …
2nd movie should have been a made for TV flick. diposting lebih dari setahun yang lalu
dr68chuck berkata …
If anda loved William B Davis in X-files, then anda will simply enjoy this flick, Check it out at ITunes, Singularity Principle. diposting lebih dari setahun yang lalu
DJ_Kitty35 berkata …
SOOOOO happy to see The X-Files back on tv (El Rey Network, Chiller TV) diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
FlightofFantasy berkata …
Finished The X-Files a few days ago! Only took me a couple months, which isn't much, considering how long it lasted!
Really liked it! Glad I finally watched it, I felt like I was the only person who'd never seen it! :P diposting lebih dari setahun yang lalu
DanaDelRey berkata …
I CAN'T DESCRIBE THIS SERIA, IT'S SO GOOD! WHAT I'M SAYING, FOR THE GOD SAKE?! IT'S PERFECT, IT LOKES SO REAL! My told about it and I was like 'Why not's? Let's watch it!' and when after I couldn't say even a word! I DIDN'T EXPECTED IT WOULD BE SO GREAT!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
sunshinedany berkata …
...... die hard X-files fan ...... diposting lebih dari setahun yang lalu
cake
sunshinedany berkata …
I am a 'dedicated' X-files fan, at last..... diposting lebih dari setahun yang lalu
opaquemystique komentar…
lebih congrats ;) lebih dari setahun yang lalu
sunshinedany komentar…
thank anda ~~~ XO lebih dari setahun yang lalu
FlightofFantasy komentar…
Awesome! Good for you! lebih dari setahun yang lalu
smile
FlightofFantasy berkata …
After years of resisting, I've finally diberikan in to peer pressure and started watching The X-Files. I had nothing against it except for the fact that it ran for like 10 years, and that's a helluva lot of episodes to sit through. But I finally decided fuck it, I'm gonna watch it! And if it takes me a tahun to do so that's okay. I've only watched six episodes so far, but I really like it. Glad I finally tuned in. :) diposting lebih dari setahun yang lalu
sunshinedany komentar…
I'm sure anda are going to like it. I grew up watching this tampil and it holds a special place in my heart. I can still remember scenes and kutipan from it, even though I've never rewatched the show. So, yes, thumbs up for watching The X-files! !!! lebih dari setahun yang lalu
Xphile86 berkata …
I've always been into blonde's, but Gillian Anderson made me a true believer when it comes to redhead's. She made sexy look so easy... diposting lebih dari setahun yang lalu
prettybubbles2 berkata …
I'm new to fanpop. Anyone like to add me? Plus, I made a new page called view past musik bands. Can u gabung and share it for me? Thanks. diposting lebih dari setahun yang lalu
Kreator berkata …
this tv tampil is lebih actual then ever diposting lebih dari setahun yang lalu
worried
mellyk83 berkata …
Is anyone else worried that if they make XF3, that they'll kill off either Mulder and Scully? diposting lebih dari setahun yang lalu
sweeteepie4ever berkata …
Who went to Comic Con for The X files panel and how did it go? diposting lebih dari setahun yang lalu
joyscully berkata …
just curious, who is going the SD Comic con for the XF 20 years Panel? diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
laurik2007 berkata …
x files marathon ♥ starts today ... diposting lebih dari setahun yang lalu
cheerfulsally berkata …
I cinta this show! diposting lebih dari setahun yang lalu
Espuki berkata …
hey there, I'm new here! Greeting from Argentina :) diposting lebih dari setahun yang lalu
RockStarRonan berkata …
IM an OVERLY OBSSESED X_FILES fan what about u???!!! lol diposting lebih dari setahun yang lalu
RockStarRonan berkata …
I know right xphile1!!! I cinta this show!!! its sooo amazing!! but i can never find anyone hat still watches it!! diposting lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
I still watch it :) lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
me too :) lebih dari setahun yang lalu
mellyk83 komentar…
Me three lebih dari setahun yang lalu
xphile1 berkata …
Hello all, I just joined up and what I can tell is that the x files transcends several generations. Theres nothing like it. Its the perfect mix of drama, humor, horror and paranoia. My hats off to my fellow fans, lets keep this alive! diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
anyone want to gabung my TXF3 site?? its a site for WHEN XF3 is brought out (i hope)
link diposting lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
I've jointed :) lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Thanks :) lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
oh and sorry for the capitals in my sebelumnya post didn't realize that they were on lol XD xx diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
FEEL LIKE I HAVENT BEEN ON IN AGES I HAVE MISSED anda ALL BUT IM BACK NOW AND IM HERE TO STAY XD XX diposting lebih dari setahun yang lalu
laugh
mellissastinson berkata …
hey guys I have great news Chris Carter is now menulis the Script for The X Files 3 so it looks like we will get another installment from our favourite Federal Agents/OTP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
Yeaaaaaaahhhhhh !!! :D lebih dari setahun yang lalu
simovska komentar…
AWSOME!!!!!!! :D lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Hell yea it is XD lebih dari setahun yang lalu
Chauncery komentar…
Hells Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
laugh
Doodlebug81 berkata …
Wanna play quote game?? :)
link diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
Doodlebug81 berkata …
hey anybody wanna play X files pic game? :))
link diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
mellissastinson berkata …
link please gabung my Fana club "what's Fana I hear anda ask?" click on te link to find out XD diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
It's a fan site for rubah, fox and Dana :) xx please gabung if anda cinta them <3 lebih dari setahun yang lalu
fansfunsz berkata …
i watch this when i was child diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
anyone got twitter if so follow me @MellissaStinson i promise to follow back thanks :) xx diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
But tell me who anda are in like a message otherwise I won't know go anda are :) xx lebih dari setahun yang lalu
sweeteepie4ever komentar…
I added anda last night I'm sweeteepie4ever=-) and I've been a fan of the x files when it first came on in 1993. lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Thanks :) xx lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
Watching the truth and thinking to myself 'ok there has to be a third x files movie' 'if there isn't then there is something wrong with the world'!!!!!!!! Also I cried is that sad lol?? I find it all do beautiful, cute, romantic, sad, amazing and perfect (aside from the fact that it's the end well sort of) thing I have ever watched cinta it do much I cinta Mulder and Scully so much man I wish it were still on but I suppose it doesn't matter I can always watch it all on DVD and the reruns on tv :D diposting lebih dari setahun yang lalu
MissyScully komentar…
OMG I COMPLETELY AGREE I SO TOTALLY WANT A THIRD X FILES I WANT lebih THEY CANT LEAVE IT THE WAY THEY DID PLUS IWTB HAD NO ALENS IF IT IS GOING TO BE THE LAST OF THE X FILES IF IT REALLY HAS TO END I EXPECT SOME ALIENS AND IT IS ALL SO FREAKIN CUTE WHEN IT COMES TO THEIR RELATIONSHIP I cinta THEM OTP I SO WISH anda COULD HAVE SEEN lebih OF THEM TOGETHER BUT THE BITS THAT anda DO SEE ARE ADORABLE WHENEVER I SEE THEM TOGETHER IM LIKE AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW ITS SO CCCCCCCCCCCUUUUUUUUTTTTTTTTTEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 X3 XXXX lebih dari setahun yang lalu
laugh
mellissastinson berkata …
Just watched War of the Coprophages again I forgot how funny it is "her name is bambi" gotta cinta Scully haha lol!!!!!!!!! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
I couldn't help but laugh at that scene, I cinta funny Scully :) lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Yea lol I keep rewatching it "did anda know the inventor of the flush toilet was named Thomas Crapper" lol it is a great scene in a great episode and I cinta funny Scully too (also a little bit of jealous Scully lol) XD lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
I also cinta Scully in the episode syzygy it always cracks me up, even though that episode is supposed to tampil that they aren't going to be in a romantic relationship, I personally don't see that episode like that if anything it makes me think that they are lebih right for eachother, they remind me of an old married couple, with the bickering and the jealousy (can't forget the jealousy lol) yea I dunno what your take on that is but that's mine (I also have no idea why I brought that up ah well it's x files related so it's all good XD)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
big smile
mellissastinson berkata …
Casually set aside the whole hari to watch the x files as anda do lol (I actually watch at least one episode a day, I watch it on sky Atlantic HD) can't war to watch it all hari but the pertanyaan is what episodes shall I watch???? XD diposting lebih dari setahun yang lalu
MissyScully komentar…
uh, well, if it were me i would watch the pilot, the truth, arcadia, bad blood, folie a deux, hollywood ad, detour, humbug, the rain king, how the ghosts mencuri christmas, triangle, millennium, three of a kind, existence, trust no1, wow i just realized how many i have typed, these ones are off the puncak, atas of my head lol, now i wanna spend a hari just watching the x files its such a good idea well, i know what i am doing tommorow lol :D xxxx lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Wow that's a lot of episodes to daftar off the puncak, atas of your head (although saying that I would probably do that too lol) I ha e watched Arcadia, pilot, three of a kind, Hollywood ad, bad blood. I will now watch folie a deux cuz I didn't think of that one lol and the rain king and millennium thanks again :) xx lebih dari setahun yang lalu
big smile
callianltm berkata …
I found a picture of my mum dressed exactly like Scully in season 1-2 !!! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Haha lol i don't think my mum wore that kind of thing she may have lol:D lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
She did have Scully's hairstyle from season 1-2 though, just thought I would share that lol :D lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
Your mum's hairstyle + my mum's 90' clothes = Scully ! ^^^ lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Haha lol yes!!!!!!!! XD lebih dari setahun yang lalu
heart
MissyScully berkata …
watching the x files right now because it is AWESOME and i know it :) xxxx diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
me too!! but then again i am ALWAYS watching The most AWESOME tampil ON THE PLANET!! also known as the x files XD xx lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
what episode u watching ?? xx lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
it's an amazing tv tampil :D lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
It really is :D lebih dari setahun yang lalu
MissyScully berkata …
hey i am new to fanpop and this is the first site i have joined i am in cinta with the x files it is pretty much the greatest tampil on earth and i cant wait to get to know anda all, chat to anda about the x files look meneruskan, ke depan to it :) xxxx diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
WELCOME to this wonderful magical site dedicated to the worlds greatest tv tampil :) xx lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
anytime your online ill chat xx lebih dari setahun yang lalu
laugh
mellissastinson berkata …
anda know your addicted/obsessed with the x files when people call anda Spooky Sammi and Samantha Mulder lol oh and 'i want to believe'&'the truth is out there' are your slogans lol XD diposting lebih dari setahun yang lalu
MissyScully komentar…
ahaaaa lol i have the same issues :) xxxx lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
lol :) XD lebih dari setahun yang lalu
Ineedyourhelp berkata …
is is x file where the boy lost the will to live??? diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
does anyone whistle along to the theme song whilst watching it?? atau is it just me?? lol XD diposting lebih dari setahun yang lalu
flabaloobalah komentar…
*looks around room awkwardly, slowly raises hand* i do... lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
lol yay so i'm not the only one XD lebih dari setahun yang lalu
MissyScully komentar…
me too lol xxxx lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
link
just made this site please gabung :D diposting lebih dari setahun yang lalu
flabaloobalah berkata …
The truth is out there.
*starts whistling X Files theme song* diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
iv'e done that before lol...... now i have it stuck in my head XD lebih dari setahun yang lalu
trixieKitten berkata …
Going to watch the beginning of season 1 again tonight :) diposting lebih dari setahun yang lalu
trixieKitten komentar…
well i got thru the pilot at least lol I was pretty tired... Scully looked SO beautiful in that, I don't know why they messed with her hair! Oh well. lebih dari setahun yang lalu
flabaloobalah komentar…
im having a x files summer marathon... and a friends marathon lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
me too i have watched it all the way through once already this summer and i intend to do so again XD lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
Just watched Arcadia again. lol it is funny XD diposting lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
that's one of my favourites :) lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
And mine :) watched it so many times and I still laugh at the funny parts:D know it pretty much word for word lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
About to watch part 2 of the truth again time to get out the tissues lol I am so sad :) diposting lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
YAY! Just got the whole box set FINALLY! I know anda probably don't care but I just thought I would put it out there diposting lebih dari setahun yang lalu
doors_nut komentar…
lol im waiting for mine!!! lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
lol I've been waiting 2 weeks and they finally came I was like YAY! I hope yours come soon my friend :D lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
Yes it really is I can now watch whichever episode I want whenever I want it's awesome!! lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson berkata …
I cinta cinta cinta the x files and anyone else who agrees anda are the most awesome people alive XD diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
buffyl0v3r44 berkata …
Just saw the 'Pilot' for the first time! I am cinta with it, its so mysterious and interesting, I cannot wait to see whats to come!! diposting lebih dari setahun yang lalu
Gleek4ever komentar…
me too! My dad and I are gonna watch the whole series on Netflix! He says it was the best tampil of the 90s and has seen them all before, but it'll be my first time! lebih dari setahun yang lalu
buffyl0v3r44 komentar…
cool!! :) lebih dari setahun yang lalu
jenafitz123 berkata …
looking to sell a X-Files pinball machine, great condition, 1000$ any idea where to sell it? tried ebay, just want it gone. any help would be great atau anyone whos intrested 2035217735 diposting lebih dari setahun yang lalu
jenafitz123 komentar…
sorry wrong price meant 1800 lebih dari setahun yang lalu
simovska berkata …
Does anyone know if a third movie X-Files will be? diposting lebih dari setahun yang lalu
Shadow_Agent komentar…
No idea, hopefully soon enough... since I miss seeing Moose and tupai :). lebih dari setahun yang lalu
simovska komentar…
Ok, thanks for anwser. :D lebih dari setahun yang lalu
watercal berkata …
Is there a place where I can sell all my duplicate X-Files books? diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
try e-bay atau maybe some of the still active XF forums. lebih dari setahun yang lalu
lilith84 berkata …
Happy 1013 Philes :) diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
MishaXF4Ever berkata …
Happy B-Days to Chris Carter and rubah, fox Mulder; GO GREEN FOR XF3!!!!! please!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
cake
Ms_Mea berkata …
Happy Birthday rubah, fox Mulder :D diposting lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 berkata …
If they do make a third movie (please do please do) they better do it soon, the actors aren't getting any younger... diposting lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
lol^^ lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
I don't know, I personally thing that David looks hotter the older he is ;) lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 komentar…
I know I know, I really want to see them. Think I'm gonna save the last bit of X-files for a special occasion. lebih dari setahun yang lalu
big smile
callianltm berkata …
I read there's gona be a 3rd movie in 2012, about the end of the world!:D diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
there's no confirmation, but we're still hoping and campaigning. :) lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
:) lebih dari setahun yang lalu
mellissastinson komentar…
I think there might both Gillian and David have berkata that they would be up for it and Chris carter berkata he would be too but only if the actors agree (obviously lol) but that was a while back but still it sounds hopeful I really want a third x files movie I wish the x files could go on for ever lol :D lebih dari setahun yang lalu
heart
callianltm berkata …
i've started watching x files and i cinta it!!!!XD
I think i'm in cinta with Mulder :D lol diposting lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
nice to hear anda like it :)) who isn't ? lebih dari setahun yang lalu
callianltm komentar…
my parents don't like, but i don't care XD lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 komentar…
Pssh, who isn't? :D lebih dari setahun yang lalu
alwaysredfire berkata …
I'm not sure if I should start my annual x-files marathon ? diposting lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
anda should:) lebih dari setahun yang lalu
amxxs komentar…
Ha yep lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 komentar…
Go for it! lebih dari setahun yang lalu
marantot berkata …
Heyyyy fellow fan Does anybody know anyway to watch all the x-files episodes for free. diposting lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
link lebih dari setahun yang lalu
amxxs komentar…
atau look up tvblinkx.com atau surfthechannel.com both good sites. lebih dari setahun yang lalu
Casper52404 berkata …
Anyone interested in an authentic/autographed picture of Gillian & David--- from the US Weekly magazine ---Gillian licking David ?
(framed and certified authentic) $100 -can send pics
scottn@vmhoist.com diposting lebih dari setahun yang lalu
The-Huntress berkata …
I have every season including all the films ever made and collectors edition cards and magazines and soundtracks! I am the REAL X-PHILE! cinta this tampil since it began, it scared the crap out of me when I was younger but I couldn't get enough of the sheer awesomeness of the show. Nothing could EVER beat this show! Even if anda had to come back with re-runs, you'd still rake in the viewers!!! Long live Chris Carter! diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
Lie_to_Me_123 berkata …
Woooo! I got my dedicated! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
yay! lebih dari setahun yang lalu
Evanescent komentar…
Congrats! :D lebih dari setahun yang lalu
Lie_to_Me_123 komentar…
Thanks! :D lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
congrats ♥ lebih dari setahun yang lalu
big smile
Bella_Lestrange berkata …
Yay! I got my die-hard medal in here! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
yay! :) lebih dari setahun yang lalu
johnnysnow berkata …
this is such an amazing show... imma go watch it now... :) diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 berkata …
May 19th, 2003 - The Truth airs for the first time. Despite it being probably the worst series finale ever, I was heartbroken when the tampil ended :( diposting lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
ikr lebih dari setahun yang lalu
xgirl101 komentar…
it was the worstt???? lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
oh hell yeah... The Truth is an example of how anda should NEVER end a TV series. UGH! :( lebih dari setahun yang lalu
amxxs komentar…
I really didn't like that the last season didn't completely focus on scully and mulder, it was a bad ending to a great show! lebih dari setahun yang lalu
heart
Evanescent berkata …
Scully: Agent Mulder believes we are not alone.
1x1, Pilot.

Okay guys, it's official.
I've started to (re)watch the whole series.
And it's amazing feeling. diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
I really need to get to it myself. anda guys all are re-watching and I cinta the damned tampil to death but don't have the motivation to pick it up again :( What's wrong with me?! Maybe we should do an official re-watch here together? lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
It will be awesome...I just finished it and am now watching acak episodes lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
we should do it lebih dari setahun yang lalu
Tamar20 berkata …
I miss them. :( diposting lebih dari setahun yang lalu
mischievous
laurik2007 berkata …
The Truth is Out Thereღ diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
yeah, yeah...Believe the Lie ;) lebih dari setahun yang lalu
heart
laurik2007 berkata …
I finally finished the whole series...Took me a while.loved it...one of those shows who will live forever! diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
that it will :) I really should try and watch it all again. It's just... Gillian and all things related really bother me lately :( I did watch '3' not so long ago, just because she's not there and I got to see Mulder without his short ;) lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
shirt* :S lebih dari setahun yang lalu
huddyislove komentar…
COngrats :D I hope anda enjoyed the ride :D lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
i did:) lebih dari setahun yang lalu
thetruthishere berkata …
For all fan who hold a mutual hope for a third X-Files film, I think it would definitely say something if we had some kind of... campaign. Perhaps mailing letters, atau (as I learned about in 30 Rock) sometimes to tampil support individuals will mail items that would have to do with the tampil to "the right hands"... maybe those little bendable alien figures that are incredibly inexpensive? diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
there's a campaign going on my friend. Just visit xfn.com :) They've been doing a Believe the Future campaign since IWTB came out :) lebih dari setahun yang lalu
thetruthishere komentar…
xfn.com led me somewhere unrelated! could anda send me the whole url? thank anda :) lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
okay, I'm an idiot :P gave anda a totally wrong link :P try this: link lebih dari setahun yang lalu
thetruthishere komentar…
hahah, thank you! lebih dari setahun yang lalu
sanctuaryrocks berkata …
someone should make a musik video of scully and mulder with katy perry's new song ET...i think that would be a cool video. Just saying? diposting lebih dari setahun yang lalu
mischievous
laurik2007 berkata …
Reached season 7ღღღ diposting lebih dari setahun yang lalu
ebathory komentar…
It's all downhill from there... lebih dari setahun yang lalu
Unlined berkata …
I finished it today. The series late at night yesterday and the detik movie just a few hours ago. I can't believe it's over. Sure I didn't watch it over the nine years that it was on air, but still, these few weeks that I've been watching it have been amazing. This tampil is amazing. Just everything is amazing. <3
This is definitely something I will never, ever forget. diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
well, it's time to start again ;) and when you're done...again :) lebih dari setahun yang lalu
Unlined komentar…
Oh most definitely :D I got my sister to watch it too and am watching it with her. She's up to season 4 and I'm gloating in her face that I can basically answer all of the pertanyaan she has but won't because I don't want to spoil her xD It's really weird watching knowing the outcome of things and all what will happen but still. It's amazing and awesome and I can't get enough XD lebih dari setahun yang lalu
Unlined komentar…
I actually skip most of season 9 too. Except episodes like Trust No1 and William, and of course The Truth. I just don't feel like I'm watching the X Files anymore without it being Mulder and Scully but rather Reyes and Doggett. But yeah you're right-- it never does get boring. lebih dari setahun yang lalu
xgirl101 berkata …
:) this showreally shaped my personality :D diposting lebih dari setahun yang lalu
lilith84 komentar…
same here, and it had a huge impact on my life...still has actually. lebih dari setahun yang lalu
ScReAm321 komentar…
yeah, same here! lebih dari setahun yang lalu
Bella_Lestrange berkata …
Yaaaay, I just got my dedicated medal for this spot! :DD I'm so happy! diposting lebih dari setahun yang lalu
irena83 berkata …
The truth is out there.
diposting lebih dari setahun yang lalu
HouseMindFreak komentar…
Don't forget I Want To Believe! cinta this tampil so much... lebih dari setahun yang lalu
irena83 komentar…
Yeah! Me too. I watched the season 6 today. ;) lebih dari setahun yang lalu
HouseMindFreak komentar…
What's your favorit season? Mine has to be season 6;) It was so funny but it had all the great Mulder&Scully moments lebih dari setahun yang lalu
irena83 komentar…
Yeah,season 6 is awesome. I also cinta season 2. lebih dari setahun yang lalu