buat poling

TDI's GwenxDuncan Poling

tampilkan berdasarkan:  baru dibuat | paling populer
tampilkan tdi's gwenxduncan poling (1-98 of 98)
« sebelumnya   |  selanjutnya »
pilihan fans: yes
100%
0%
pilihan fans: NOOO!!!!
NOOO!!!!
54%
19%
pilihan fans: Gwen
84%
16%
pilihan fans: YEAH
100%
0%
pilihan fans: YES YES YES
75%
Kinda yes kinda no
25%
pilihan fans: no i cinta her style now and so does duncan
no i cinta her style now and so...
80%
13%
seri
Gwen
50%
Duncan
50%
pilihan fans: Yes
61%
22%
pilihan fans: Gwen
80%
20%
pilihan fans: H^LL YEA
88%
13%
pilihan fans: YES!!!! I MISS HER!
YES!!!! I MISS HER!
60%
Nope
20%
pilihan fans: Get Gwen to beat him up
50%
25%
pilihan fans: None, I like Gwuncan pairing.
63%
11%
pilihan fans: DxC fan
83%
9%
seri
i think that A DxG Story is a...
50%
Wispers in the dark
50%
pilihan fans: sometimes kissing, sometimes cute moments, but usually they're like just friends
57%
21%
pilihan fans: Yes, but only because I was protecting a DxG fan
Yes, but only because I was...
44%
Nah I&# 39; m a fan of DxG and DxC
22%
pilihan fans: Both
Both
80%
Write a story :)
13%
pilihan fans: HELL YEAH!
HELL YEAH!
90%
HELL NO!
10%
pilihan fans: YES!!!!
92%
8%
pilihan fans: Skater Boy oleh Avirl Lavigne
63%
21%
pilihan fans: no
79%
21%
pilihan fans: "Every time I ran from the cops, I thought of you"(Duncan about Gwen)
77%
23%
pilihan fans: Greet them say your a fan then scream while running around in circles then faint
46%
21%
seri
50%
50%
pilihan fans: Yes but not very often
33%
21%
pilihan fans: Duncan and Gwen
84%
10%
pilihan fans: the cinta look!
76%
24%
pilihan fans: Sk8er Boi oleh Avril Lavigne
Sk8er Boi oleh Avril Lavigne
50%
Dirty Little Secret oleh The all...
30%
pilihan fans: Yes
91%
9%
pilihan fans: gween
gween
83%
qourteny
17%
pilihan fans: Scary movie craze in: "Hook line and screamer"
Scary movie craze in: &# 34; Hook...
41%
Duncan&# 39; s nickname for Gwen in:...
28%
pilihan fans: VERY HIGH!
VERY HIGH!
74%
High
11%
pilihan fans: TDIlover226's
46%
38%
pilihan fans: Yessssssssssssssssssssss
Yesssss- ssss- sssssss- ssssss
94%
Nope
6%
pilihan fans: ME! *Dies*
ME! * Dies*
45%
I will be a secret agent, and...
28%
pilihan fans: Yes.I am getting sick of them oleh every second.
61%
28%
pilihan fans: Yes :D
Yes : D
56%
What story, um, ill go read it...
38%
pilihan fans: Yes!
68%
Half and half... (A. K. A....
16%
pilihan fans: HELL YES!!
HELL YES!!
88%
It depends :/
12%
pilihan fans: Sam and Danny from Danny Phantom
Sam and Danny from Danny...
81%
Rogue and Gambit from X- men
10%
pilihan fans: Yeah!
Yeah!
100%
0%
pilihan fans: Romeo and Juliet
54%
43%
pilihan fans: YAY!!! It finally happened!! My dream came true!!!
52%
25%
pilihan fans: Hell no! I knew DxG was meant to be from the start!
Hell no! I knew DxG was meant...
46%
I was until the Aftermath 2...
21%
pilihan fans: All
All
32%
TwistedXmo AND Tainted- Artist
20%
pilihan fans: anda Belong With Me-Taylor cepat, cepat, swift
63%
37%
pilihan fans: gwuncanfan
44%
Everyone who draws DxG : D
26%
pilihan fans: Gwuncanfan
Gwuncanfan
83%
Courtney- Katara
17%
pilihan fans: HELLS YEAH! YOU'RE AMAZING AT DRAWING!!
HELLS YEAH! YOU&# 39; RE AMAZING AT...
83%
HELLS NO! anda SUCK AT...
8%
pilihan fans: YES! Its so obvious she kept her feelings only for Duncan!
89%
11%
pilihan fans: Yes
88%
13%
pilihan fans: no
52%
Neither actually. I&# 39; m A DxG...
44%
pilihan fans: FUCK YES!
73%
15%
pilihan fans: Yes.
74%
I don&# 39; t care.
23%
pilihan fans: -You did that just to shut me up? -Not entirely
- anda did that just to shut me...
62%
- You&# 39; re not pretty!! You&# 39; re...
26%
pilihan fans: Drew
Drew
71%
29%
pilihan fans: DxG
88%
13%
pilihan fans: Everything!
Everything!
64%
23%
pilihan fans: Yes, It's About Time
Yes, It&# 39; s About Time
81%
No, Stupid Mistake
19%
pilihan fans: Cry!
Cry!
70%
Never watch the tampil again
27%
pilihan fans: Yes, I Would cinta That
72%
21%
pilihan fans: DxG ciuman #2
57%
19%
pilihan fans: Neither
85%
12%
pilihan fans: DuncanxGwen
100%
0%
pilihan fans: Gwuncan
74%
26%
pilihan fans: TDWT
TDWT
81%
TDA
16%
pilihan fans: 1st
1st
76%
10th
7%
pilihan fans: Yeah! That Would Be Awesome!
Yeah! That Would Be Awesome!
77%
I Don&# 39; t Know
19%
pilihan fans: YES!!!!!
86%
I Don&# 39; t Know
8%
pilihan fans: They both like each other sooooo much! (equally a lot)
They both like each other...
63%
28%
pilihan fans: Hell ya!
68%
16%
seri
50%
50%
pilihan fans: As long as they're not trashing DxG I don't have a problem with
73%
18%
pilihan fans: All of the above!
All of the above!
42%
31%
pilihan fans: Yes!
67%
25%
pilihan fans: #1
57%
24%
pilihan fans: duncan and gwen
81%
19%
seri
38%
38%
pilihan fans: #4
62%
11%
pilihan fans: Gwen
68%
32%
pilihan fans: NO WAY
NO WAY
60%
23%
pilihan fans: When I saw Hook, Line, and Screamer
27%
17%
pilihan fans: this one
63%
37%
pilihan fans: pic 6
29%
22%
pilihan fans: HELL YES!!!!
HELL YES!!!!
78%
HELL NO!!!!
22%
pilihan fans: Gwen
Gwen
80%
Duncan
20%
pilihan fans: Yes
80%
20%
pilihan fans: Gwen's attitude
63%
37%
pilihan fans: yes :3
50%
46%
pilihan fans: ok
ok
86%
14%
pilihan fans: Ya
Ya
56%
28%
pilihan fans: Gwen
Gwen
60%
Duncan
40%