penguin of madagascar Conversation in POM Quotes.

krazy4kowalski posted on Aug 27, 2010 at 01:59AM
We are going to have a conversation. Who wants to hear the catch? All we can say is POM quotes (and they can't follow an episode, we can't just be quoting Jiggles!)

Example: Fan: Is it...dangerous?

Other fan: Sure it is...guv'nor!

penguin of madagascar 10701 balasa

Click here to write a response...

Showing Replies 7401-7450 of 10701

lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
P: *giggles like a little school girl* XD
S: T__T
 P: *giggles like a little school girl* XD S: T__T
peacebaby7 commented…
lol Skipper's expression. XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
Yeah. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Ah, the lady walks on the wild side. ;)
 Ah, the lady walks on the wild side. ;)
27Kowalski commented…
I'm still wondering why he winked at Marlene like that. ;) XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Yeah, because it's a COMPLETE mystery. XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
LOL. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"I want to go home! Home is safe. Safe is good. HOME! NOW!" *jumps on Skipper* XD
 "I want to go home! halaman awal is safe. aman, brankas is good. HOME! NOW!" *jumps on Skipper* XD
peacebaby7 commented…
Well, why didn't she just say so. XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
,':) (probably daydreaming about Marlene...XD)
 ,':) (probably bermimpi about Marlene...XD)
27Kowalski commented…
Ahah! You're soo right. XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
When am I not? XD JK lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
*Gets turned into an adorable, fluffy baby* XD
 *Gets turned into an adorable, fluffy baby* XD
peacebaby7 commented…
He's so cuuuute!!!!! <3 XD lebih dari setahun yang lalu
carsfan commented…
Wow... sorry, I didn`t know that the pic would be so small... :/ lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
It's okay. Still adorable! :3 lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Uuugh....
 Uuugh....
27Kowalski commented…
<3 'nuff said. lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
....
 ....
peacebaby7 commented…
OMG, I was totally thinking about using the same scene last time. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
S/M: *were about to kiss but Private interrupted them* (XD JK)
 S/M: *were about to ciuman but Private interrupted them* (XD JK)
peacebaby7 commented…
XD Me: Permission to slap Private? Skipper: Deni- Me: *slaps Private* You're welcome. :) Skipper: T_T lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
*peppermint machine gun engage*
 *peppermint machine gun engage*
carsfan commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
*Kowaski`s face...* XD
 *Kowaski`s face...* XD
peacebaby7 commented…
XDXD S: Holy butterball!!!!! Me: XDXDXD lebih dari setahun yang lalu
TheRatKing1 commented…
all of their faces...o.o lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Bleh!!!
 Bleh!!!
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
*facepalm*
 *facepalm*
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
I just want my blanky...can I please have my blanky...
 I just want my blanky...can I please have my blanky...
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"I WANT MY BINKY!" O.o "I mean... something sciency... " <:D
 "I WANT MY BINKY!" O.o "I mean... something sciency... " <:D
peacebaby7 commented…
XDXD I cinta their expressions. XDXD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
*wheezes* I volunteer!
 *wheezes* I volunteer!
27Kowalski commented…
Poor Kowalski. X3 lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
M: "Ok, ok. Yeah, he is that bad. But that's why he needs you! You're the only one who can help him! You are a role model! You're a natural leader!"
S: "Well... guilty as charged."
 M: "Ok, ok. Yeah, he is that bad. But that's why he needs you! You're the only one who can help him!
peacebaby7 commented…
Marlene: Not to mention that you're SO hot! Skipper: Wait, what was that? Marlene: Uh, I-I mean hot on the charts! Of...military....stuff...Heheh...O_O (XD) lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
Ahah! XD I can totally see this happening X3 lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
LOL, me too. XD lebih dari setahun yang lalu
TheRatKing1 commented…
no...just...no lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
S: Boys, those two-bit thieves just stole from our momma!
R: MOOOMMAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! D:<
 S: Boys, those two-bit thieves just mencuri from our momma! R: MOOOMMAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! D:<
27Kowalski commented…
Pftahahah! XD Oh Rico. anda never fail to make me laugh. XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Agreed. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
.... *kissing* <3 (Gotta go to sleep now. :P Hopefully I'll dream about Skipper <3-- ehm... nothing. See ya! XD)
 .... *kissing* <3 (Gotta go to sleep now. :P Hopefully I'll dream about Skipper <3-- ehm... nothing.
peacebaby7 commented…
lol Okayz. See ya. XD :) lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Skipper...I don't feel comfortable watching this...*peeks*
 Skipper...I don't feel comfortable watching this...*peeks*
carsfan commented…
That fits perfecly! XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
^LOL, yeah. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!!­!!
 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
*Facepalm*
 *Facepalm*
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
*attacks Kowalski*
 *attacks Kowalski*
peacebaby7 commented…
Wait, is he biting Kowalski's head? O_O XD lebih dari setahun yang lalu
TheRatKing1 commented…
who knows? lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"GAH, MY HEAD! THAT'S WHERE MY BRAIN LIVES!" D:
 "GAH, MY HEAD! THAT'S WHERE MY BRAIN LIVES!" D:
peacebaby7 commented…
XDXD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
*Trying to get helmet off while Kowalski`s sleeping*
 *Trying to get ketopong, helm off while Kowalski`s sleeping*
peacebaby7 commented…
That part was so hilarious. XD (Technically, all of them are, but oh well. :P XD) lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
I knew that was a bad idea.
 I knew that was a bad idea.
ImAnEasel commented…
XDD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"K'walski, options!"
 "K'walski, options!"
peacebaby7 commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu ILUVKOWALSKI said…
laugh
(Woah, I haven't been on here in a while. O.O)

-_-............
 (Woah, I haven't been on here in a while. O.O) -_-............
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
....
 ....
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
D: You know, Kowalski, I've never seen you in action before. It was kinda...hot. ;)
K: *is lovesick* Yeah? *snaps out of it* I mean...Yeah. *pokerface*
 D: anda know, Kowalski, I've never seen anda in action before. It was kinda...hot. ;) K: *is lovesick*
27Kowalski commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
ImAnEasel commented…
And I STILL haven't seen it!!!!! Lol, it sounds really funny! I can just picture that Kowalski quote! XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
^There's a link to the last of the unaired epis on fanpop now. :D lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
A poem, for Doris the dolphin...
 A poem, for Doris the dolphin...
peacebaby7 commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Last one topside is a rotten....Eggy?
 Last one topside is a rotten....Eggy?
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"Let me in! Let me in!"
 "Let me in! Let me in!"
peacebaby7 commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
NO!!!!! (sorry, I just love using this one. XD)
 NO!!!!! (sorry, I just cinta using this one. XD)
27Kowalski commented…
LOL! His face is priceless. XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Yup. XD lebih dari setahun yang lalu
ImAnEasel commented…
A perfect fit for the conversation. xDD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Heehee...XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
*sad face* 8(
 *sad face* 8(
peacebaby7 commented…
Aw. :3 lebih dari setahun yang lalu
ImAnEasel commented…
SO ADORABLE!!!!! 83 lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Totally! <3<3 lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
You are roasting marshmallows without me? DX
 anda are roasting marshmallows without me? DX
ImAnEasel commented…
*Feels guilty* XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu ImAnEasel said…
laugh
Wait, has this become an only pictures thing, now?

'No... and no... and uh... maybe?'
peacebaby7 commented…
No, we just do it for fun. anda don't have to. :) lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
carsfan commented…
Skipper`s face! XDXDXD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Ikr? Hilarious! XDXD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
Kowalski: So... that happened...

Julien: I will not speak of this if you don`t...
 Kowalski: So... that happened... Julien: I will not speak of this if anda don`t...
peacebaby7 commented…
Awkwaaaarrrrrddd......XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
^You berkata it! XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Eeeehhhh...Engage.
 Eeeehhhh...Engage.
lebih dari setahun yang lalu carsfan said…
laugh
....
 ....
peacebaby7 commented…
O_e Here comes the M&M's. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
....
 ....
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"Taste justice, Jiggli-eaters!"
 "Taste justice, Jiggli-eaters!"
peacebaby7 commented…
XD Private and Skipper are like O_O XDXD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
I know right? XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Oh, sure, totally worth it.
 Oh, sure, totally worth it.
27Kowalski commented…
I want a snowcone now! :( *pouts* XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
*gives anda virtual snowcone* <O Here ya go! :D lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
*takes snowcone* Thanks! :D lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Welcome! :D lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
P: Skipper, don't we need... girls... for that?
S: ...What?!
 P: Skipper, don't we need... girls... for that? S: ...What?!
peacebaby7 commented…
XD Kowalski kinda looks like he's thinking, "I don't remember having that talk with him yet..." XD Rico's just looks like he doesn't wanna be a part of that conversation. XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
^LOL, yeah! I think Private watched too much Animal Planet on TV. XD lebih dari setahun yang lalu
peacebaby7 commented…
Yup, probably. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Evacuate!
 [i]Evacuate![/i]
27Kowalski commented…
LOL! XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
*snores*
 *snores*
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
I WILL PLUCK OUT MY OWN EYEBALLS!!!! I SWEAR TO YOU!!!!!
 I WILL PLUCK OUT MY OWN EYEBALLS!!!! I SWEAR TO YOU!!!!!
lebih dari setahun yang lalu 27Kowalski said…
laugh
"YES WE GOT THAT!"
 "YES WE GOT THAT!"
peacebaby7 commented…
XDXD Nice fit. XD lebih dari setahun yang lalu
27Kowalski commented…
Thanks. XD lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu peacebaby7 said…
laugh
Can I do it again?! :D
 Can I do it again?! :D