mindless behavior Club
gabung
Fanpop
New Post
Explore Fanpop
 lol my baby Roc
added by
1
foto
roc royal
mindless behavior
mindless
behavior
lol
Fanpup says...

This mindless behavior foto might contain tabard.

added by carlymimi1
6
video
princeton
sinar, ray sinar, ray
rocroyal
prodigy
mindless behavior
cute
added by im4evrmindless
Source: aww
4
posted by MindlessSwagged
3
 Cedes
Cedes
Ayoo' I'm back on hurr I missed y'all fanpop fam cinta yall hope y'all enjoy tried picking up tips from TeamOMGgirlz but yeah lemme start writing.

It was like the most boring lamest deadest nights of my life I'm just sitting here single alone and watching movies....

Me:ugh like wtf I'm bored as hell maybe I should have a sleep over with my big kid ass

OK lemme get this straight I'm 21
Shanae atau Nae is 22
Giana atau Gi is 21
And Mercedes atau Cedes is 23

Me:-calls Mercedes-
Cedes:Hello what's good
Me:ghetto fabulous pantat, keledai come over here I'm having a sleep over
Cedes:ohh turn tf up
Me:just get yo pantat, keledai over here...
continue reading...
posted by Skittlez143fan
4
Okay so in the last episode,y'all were driving to the hospital
(Nobody's POV)
Doctor:Well,everything seems to be okay with his leg,he just bruised it a little
Prince:A LITTLE?!YOU DICK!THAT HURT WORSE THAN......SOMETHING!
YN:Okay,Prince.Calm down,sweetie*pulls him into a hug and plays with his afro*
Prince:*puppy eyes*but it hurt and he said*GCO*
Yn:Shhhhh I know
Prod:*gets jealous*
Ray:Psshh you're treating him like a baby!
Yn:Well, Prince is the youngest
Roc:No,I am.
Yn:Well,mentally he is
Ray:So he's retarded?
Yn:No.
Prod:Guys,just leave them alone.
Yn:Thank you,Prodigy.
Prod:*smiles*You're welco*GCO*
???:OMG!PRINCETON!ARE...
continue reading...
added by Princeton_swag
Source: tumblr, polyvore
5
added by Ms_RoyalBoo12
5
video
princeton
prodigy
sinar, ray sinar, ray
rocroyal
mindless behavior
added by mzladybug31
Source: 0106282
31
added by rayraynicki
1
added by mrzprinceton143
12
added by im4evrmindless
3
added by qth122
2
this is drop dead funny
video
awesome
mindless
prodigy
funny
added by CookieTryniti
1
added by Suckmykicks
1