harry potter vs twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs twilight 54807 balasa

Click here to write a response...

Showing Replies 24001-24050 of 54807

lebih dari setahun yang lalu Padfoot42 said…
Yes, I love Sirius...well the younger, hotter, Hogwarts one of fanfiction and my imagination.
lebih dari setahun yang lalu hsmgirl14a said…
Hi everyone. I just got Harry Potter and the chamber of secret today at my schools library.
lebih dari setahun yang lalu Ms_Mea said…
^Good hsmgirl :) It's a pretty good read

OMG, do you know what I just realized...Voldemort's an anarchist :D His cool points just boosted lol
lebih dari setahun yang lalu jodarchy said…
wait, how did you not know that already lol
lebih dari setahun yang lalu Ms_Mea said…
lol I just realized it :P I just never think about the "bad guys" of a series. I obsess with the "good people" in a story. I just saw him as the guy who was trying to change the wizarding world and tried to kill Harry :P
Anyways, so I was listening to 'Revolution', and I was re-reading CoS, and I was like, "Holy Shit! Voldy's an anarchist!" :P
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Lol :D

Craig Mabbitt is hot <3
lebih dari setahun yang lalu Ms_Mea said…
lol
Who's Craig Mabbitt?
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
:O Who's Craig Mabbitt? OMG KILL YOURSELF!

JK. He's not really that well known. :D

Lead singer of Escape the Fate.

He's really hot in this vid. Especially near 0:40. P:
lebih dari setahun yang lalu Ms_Mea said…
:P I hate school...
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
DID YOU WATCH IT?

If you don't watch it, I'll disown you!
lebih dari setahun yang lalu Ms_Mea said…
I can't watch it! :/ My mum banned me from youtube XP

And you can't disown me! You're my Sissy :P
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Pfft. Liar. EMMY'S NOT EVEN HERE.

AND I CAN AND I WILL!!!!!
lebih dari setahun yang lalu Quaila said…
mischievous
By the Queen's Order in Council, GemonkDruid is hereby excommunicated, stripped of all her titles and disowned.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Silly. This is a democracy.

And I'm sowwy. *does Billie Joe eyes*
lebih dari setahun yang lalu Ms_Mea said…
XD Thank you Auntie! *hugs*
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Check out mah new forum.

BTW, Lauren... is someone we hate. XD
lebih dari setahun yang lalu xDark_Angelx said…
^Who the fuck is Lauren? ^.^
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu Padfoot42 said…
big smile
Hiya everybody! I just realized why I love typing and writing so much! You can't here my southern accent! It's not bad, but enough to know where I am from.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
FUCKING LAUREN!!!!!!!!!!

I have an American accent. Hmmm. I listen to too much Green Day.
lebih dari setahun yang lalu Padfoot42 said…
American? Like Northern, Southern, or something else, like Boston?
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Uh... Las Vegasian? :P
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
I have an English accent.
I've been teaching myself hte surrey accent ;D x
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Well, duh, you're English.

But I'm Aussie. And have an American accent. :P
lebih dari setahun yang lalu harrypotterbest said…
zzz
Night guys!
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Wha?????????????
lebih dari setahun yang lalu Padfoot42 said…
I've got one of the accents that makes me sound like a redneck/hillbilly/hick around Northerners. But here, it's actually pretty mild. Just leave off the g at the end of a present tense word, and add a couple "ain't"s every now and then.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Mmm... love this song.

lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
And this:

lebih dari setahun yang lalu hsmgirl14a said…
I made a new club so that we can hang out there. link
lebih dari setahun yang lalu Padfoot42 said…
Night, y'all!









I wonder if we could all be on at once, you know with the time difference, school, sleep, and hobbies.
lebih dari setahun yang lalu youknowit101 said…
wtf?
lebih dari setahun yang lalu cy123 said…
heart
twilight is better
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
*snort* You wish fish.
lebih dari setahun yang lalu SpeedyGonzalez said…
@cy123 you're in the wrong forum
lebih dari setahun yang lalu hsmgirl14a said…
That is what I used to think Cy123. My view on Twilight has changed. I like Harry Potter better.
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Yay!

My HP obsession has faded. D:
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
^Yeah, same. I mean, I still love it but I'm not very into it as much.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Now I'm obsessed with... GREEN DAY ~
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Who wants to stage an intervention for me? XD
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
READ ALL YOUR HARRY POTTER BOOKS RIGHT NOW, THEN GO WATCH EVERY SINGLE MOVIE THAT THERE IS ON DVD.
NOW!
oh, and I'm back again! :D
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
... I don't have any HP books.
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
WHAT IS THIS INSOLENCE
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Well, you only have 2 Green Day albums. So WHAT IS THIS INSOLENCE back to you too. :P
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
bah.
If you want, I can help argue with le annoying one.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Who's le annoying one? Oh, you mean Lauren?
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
youknowit.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Yeah... TWIM.

link

^ Do not click. XD
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Who is this Lauren you speak of though, GD? And welcome back, fred. ^^
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
m'kay, I'll avoid it then.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
HOW DARE YOU ANDIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LAUREN, FUCKING LAUREN!!!!!!!!