harry potter vs twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs twilight 54807 balasa

Click here to write a response...

Showing Replies 22551-22600 of 54807

lebih dari setahun yang lalu Lord-Voldemort said…
I HAVE THE BEATLES! IT'S SOOO GOOD!
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
:D Spread the rock love.
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
tongue
Bleh, Beatles.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
BLASPHEMY BOO!!!!!

But meh, don't really care for the Beatles version. Guess again!
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
smile
Meh...I don't really like the Beatles. I like Yellow Submarine, but that's about it :/ x
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
I'm one of those weird minority people who don't really care for the Beatles.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
meh
Accio, we need to talk about you upsetting the KOF.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Boo: I WANNA BE THE MINORITY!!!

There's another clue.xD
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
Definitely doesn't help when you're British as well, you're expected to LOVE the Beatles, but they're nothing special :L x
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Join me and the fight against popularity and together we shall rule the galaxy as cousins! and I know the answer, but as I spoiled the fun with the newbie the other night, I'ma keep it to myself. ;)
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
meh
Accio, what you did was wrong. You need to accept that YOU CANNOT FEED THE FUCKING KOF.
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
YAY!! I'll be Queen of the Galaxyyy :D x

and huh? x
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
The posts on his wall.

Ohhhh and GD, wen you said earlier not to feed YKI, you weren't talking to me, were you?
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
OOOOHHHHH...
Lol.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Im not a very big fan of them either, but I appreciate their contribution to music.

BUT YOU KNOW WHO I REALLY LOVE? XD
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Yeah, it wasn't a particularly nice thing to do.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
I was talking to the other person who responded... Can't be bothered to check who...
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
Long story. Left my cousin with my laptop. Boxing Day Madness. :L
Sent him an apology message anyway :) x
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
@GD, Oh, ok. lol I was kind of like, why are you mad at me? :( So just wondering, how did you get started on this GD love?

@Accio, oh. Good idea.
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Hmm, apparently, most guys I like end up playing the bass. Odd.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
mischievous
It all started a couple of years ago, when I saw a fanmade PPP video of American Idiot. :D Then it developed into an obsession. But then I took a break and obsessed over AAR. but now I'm back, BABEE!!!
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
big smile
^Mine always seem to play guitar, football and can sing :) x
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
It's always fun to go back to old things obsessed over, isn't it?
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Yup.

Unless it was Twilight...
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
I've gone back to being obsessed with McFly :L x
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Like Marty?!

I've gone back to EEnE, which was fun. ^^
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Oh, I need your guys' opinions. Which icon looks better? This one?
 Oh, I need your guys' opinions. Which icon looks better? This one?
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
McFly is a band, I believe. Didn't they write Ultraviolet?
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Or this?
 atau this?
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Awwww a band? That's heavy. I was excited for Back To The Future. </3
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
But McFly is COOL. Tre Cool.

First one is BETTA.
lebih dari setahun yang lalu Italktosnakes said…
big smile
Yeps :D
I met them seven times, the bass player Dougie sat on me, and I still have their email, but I haven't mailed them in two years. :D x
One of there first tunes :D x
lebih dari setahun yang lalu xDark_Angelx said…
^I remember Ee&E *sighs* Good times, good times. XD I haven't watched that show in a long time, but it's better than most of the new stuff on CN, if you ask me.
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
^Amen. They took it off air for this new crap? Pissed me off sooo much. Just like when they took off Foster's. >:(
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
mischievous
Hehehehehehehehe!
lebih dari setahun yang lalu xDark_Angelx said…
tongue
@Boolander-Ikr?
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
God, Toby is hilarious. I'm way too addicted with his channels.

Adventure Time is alright though. I don't mind that show too much.
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Annoying Orange is better, Boo.
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Eh, Toby is way hotter though.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
mischievous
Agreed. He reminds me of Sweets from Bones. <3
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
I haven't seen Bones. OMG yay, new CWF!
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Toby was in Annoying Orange. True story.

link

^ LMAO...
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Oh yeah, I saw that one! xD

lol, cupcake boobs..
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Yeah... which I wish I had. Kidding, kidding. But it would attract more guys, lol...
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
lol true that, but there would be complications though..
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Yeah... I might be tempted... ;D
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
:O Personalised icon FTW!
 :O Personalised icon FTW!
lebih dari setahun yang lalu MissKnowItAll said…
I'm baaaaaaack! Did you miss me? ♥
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
No, not really.












































KIDDING!!! :D
lebih dari setahun yang lalu DestinyR99 said…
smile
I love Twilight!! It is awsome!! Team Edward!!