harry potter vs twilight 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

harry potter vs twilight 54807 balasa

Click here to write a response...

Showing Replies 7651-7700 of 54807

lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
TIA DID IT.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
(oh, and I now am adding Angel to my list of the sexiest men alive.)

TRAITOR!! JK. Angel's my second fav character, but he's like, Spike's enemy.

(I'm more a of a pop-fan, but I like Simple Plan, Fall Out Boy, All-American Rejects, Green Day, NeverShoutNever...)

YAY!

(OMG I LOVE BOYS LIKE GIRLS)

DOUBLE YAY!
lebih dari setahun yang lalu RavenclawPride said…
None of you are commenting on that picture.
I FIND that to be both disappointing and amusing.
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Meh, not in a laughing mood. :/
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
I would find it hilarious, but I'm too goddam tired to think.

going to watch vampires suck tomorrow!!!!
lebih dari setahun yang lalu RavenclawPride said…
:D :D :D :D
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
heart
People,we were talking about music...I'm a little on the "indie-alternative" side. Like NeverShoutNever, Death Cab For Cutie,The Beatles (Meaning Iactually listen to them like "they are all still alive and well, and they are the new hit" kind of way...)Aberlin. I dont particularly like scremo but I like some Bring Me The Horizon songs and Breathe Carolina. I also like some rap and pop by Get Cool and "Fancy Footwork by" Chromeo...
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Do you say Hinny or Garry? Me and Best are having an argument over it and we want to know which is better.
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
heart
I think maybe... Ghinny? Or Gharry? Or Ghinry? Dunno... I'm bad with names. BOOOOOOOOO I LOVE YOU!!! Ok, that was a spaz...
 I think maybe... Ghinny? atau Gharry? atau Ghinry? Dunno... I'm bad with names. BOOOOOOOOO I cinta YOU!!!
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
mischievous
Yousa love mesa? Mesa so happy yousa loves mesa! (But why yousa loves mesa?)

Nice pic btw.
lebih dari setahun yang lalu ginnypotter12 said…
big smile
thats an awesome pic. :D
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
I say Harry and Ginny, because Hinny and Gary both sound so... Garish. It's diferent with, say, Romione, which just sounds like it's made to be :)
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
I say... NOOOOOOOOO!!! HARRY/NEVILLE FTW!

JK. I say HarGin. Just coz it sounds like a window spray. :D
lebih dari setahun yang lalu harrypotterbest said…
Yes... HarGin doesn't sound like a name, more like a spray :D
Who agrees that Neville and Luna should have been together?
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
MEEEEEEEEEEE!!!!

they would make a cute couple.

so, what you guys been doing?
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
MEEE!

And, um, chasing a third grader rounnd the school? :D
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
Meee too! XD

(so, what you guys been doing?)

YER MOM. OHHHHHH.... haha, JK.
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
Luneville all the way. And what I've been doing is my homework because I spent all my free time on The Pop last nite xDD
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu GemonkDruid said…
The Pop???
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
Gemonk, I think she means Fanpop :D
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
heart
Yah, it's my little nickname for it. My own little Term of Endearment.
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
naww that's so cute :)
lebih dari setahun yang lalu boolander25 said…
cool
I'm just surprised no one else uses it. It seems like it would be pretty common.

Oh well, time for school. See ya later dudes!
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
cool
Time for school! I got to go but Boo! I love you cuz you're awesome... Gemonk! You are so f*****g funny!!! guess what ppl???????
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
What, lemon? And I just got back from school :)
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
OOOOOOh I got page 308!!!!!!!! muhahahaha!
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
wink
So anyway, I am the first person on earth to have a poster of Adam Sevani in their room! They are not in print, I checked on Google and they didn't have any! So I got my sister's friend dad to print one out ( poster size) and I hung it on my wall! I might not be the FIRST but at least I'm one of the firsts!
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
Awesome :) this Adam guy... Is he Moose?
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
kiss
Yup! Thnis is the poster: CUTeNESSSSSSS! My gosh.
 Yup! Thnis is the poster: CUTeNESSSSSSS! My gosh.
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
heart
god you're obsessed.

but I love you all the same :) <3
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
Kay then :)
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
yup :)
lebih dari setahun yang lalu FredWRules said…
Iz going sleepybyes nao.
bai!!!!
lebih dari setahun yang lalu harrypotterbest said…
hello i see i'm an hour late...
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
heart
Bai Andie! Nighty night!
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
laugh
Hello...
I was over at the Twilight "1000 Reasons" list thinking of ways to insult them but came over here instead because their "Edwad izzz hawt" comments started to piss me off. Hello Harry Potter fans. I am one of you.
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
Anyone home...
lebih dari setahun yang lalu rkcapger048 said…
smile
I'm here :) just got up, and it's nearly noon. What summer is doing to me... And I still have two more weeks :P
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
Hi.

Yeah, I have about two weeks left, too.
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
O_o I've been in school for two weeks now
lebih dari setahun yang lalu rkcapger048 said…
We start sep. 7, right after labor day. But we get out late June, so our summer's aren't as long as everyone thinks they are.
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
@rkcapger- Does that mean you're Canadian? Because I am and that's when I start too. Only you must live on the eastern side of the country because it's only 9:00 here (in Vancouver) and I know there's a three hour time difference. Yeah, we got out, on, like, June 28th or something.
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
monkey
Anyone here...

I need someone to talk to or I may die of boredom.
lebih dari setahun yang lalu luv_warriorcatz said…
we nee a stupid twitar to tel off
i wish i was her in the early days wen ther wer thos twitar lik bamagrl an kris an killi were we can tel them of
lebih dari setahun yang lalu RavenclawPride said…
We start school September 2nd.
But...

OMG WE GO TO ORLANDO TOMORROW EFIJWAEGIHLIERNGAEYR8OGHANERGVO
lebih dari setahun yang lalu RavenclawPride said…
And I'm Canadian, but I live in western Canada.
lebih dari setahun yang lalu lucius_malloy said…
PRIDE I HATE YOU FOREVER.

not really... But I am kinda (really) jealous.
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
@RaviePride, I live in Vancouver.

I was just in Orlando. It's amazing at WWoHP! Butterbeer's sooooo sweet but so good! Flight of the Hippogriff's, like, 45 seconds long, but doesn't have much of a wait. For Forbidden Journey, seriously, if people push you, just let them go by and enjoy the queue. Listen to what Dumbles and the trio are saying, 'cuz otherwise, you won't really understand the ride much. And listen to the founders' portraits. they argue about Harry's quidditch skills. It's so cool! And at one point in the DADA class Ron randomly flicks his wand and Hermione says, "Stop it Ron, you're making it snow!" And actual physical snow stuff floats down from the ceiling. You'll have so much fun!!!
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu lemony44 said…
Fred: I love all the same too
Pride:Orlando!!! I'm going this weekend...we might see each other!!!! OMG!
Quote:Hello!
I started school August 9...
Alright Iamm be a twi fan...so you have someone to insult
lebih dari setahun yang lalu QuibblerQuoter said…
@Raviepride and lemony, you can both go around the park asking, "Are you lemony44?" "Are you Ravenclaw Pride?"

That won't attract a lot of funny looks...