Finn & Rachel Wall

Previous

tampilkan isi dinding dari 1-10 sampai 182

crying
bright_angel berkata …
"Now I'm just a girl, here with a boy that she loves and wanting to remember this moment for the rest of her life" 😭💔 diposting lebih dari setahun yang lalu
crying
bright_angel berkata …
"It's just another night and I'm staring at the moon
I saw a shooting bintang and thought of you
I can hear your jantung on the radio beat
They're playing 'Chasing Cars' and I thought of us
Back to the time,you were lying selanjutnya to me
I looked across and fell in love"


THIS SONG REMIND ME OF FINCHEL diposting lebih dari setahun yang lalu
crying
bright_angel berkata …
"If we are meant to be together,then we're gonna be together.Whether it's in a little shoe-box apartment in NY atau on the other side of the world"
"I don't know how atau when and I don't care where you're living atau what dope you're shacked up with,you are my girlfriend.We are endgame"
"Stay away from my future wife"

It’s a good plan. Did anda tell him?
I didn’t have to. He knew.
diposting lebih dari setahun yang lalu
rainy
ratava123 berkata …
"He was my person." I think that needs to be the new motto for this fan group.
I still can't believe that Finchel won't happen anymore. It's just too sad to even think. diposting lebih dari setahun yang lalu
PLL_OrR1ot komentar…
no @ratava123 finchel is not over because finchel in we're jantung lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 komentar…
Awe, I agree, PLL! Finchel will always live on in our hearts! lebih dari setahun yang lalu
daniellestecko7 komentar…
in season three he gives her this card and he says that there is already a bintang named rachel and she helped him lead the way also he says whenever she feels alone just look up to the sky and he will be there... and now he is i really miss cory he will be in our hearts till the hari we die!!! lebih dari setahun yang lalu
heart
Ryleyforever13 berkata …
4x19: There's a Finchel phone call.

#MyFinchelFeelings!! Can't wait 'til selanjutnya episode!! diposting lebih dari setahun yang lalu
famelover23 komentar…
Really? Yes! I have hope!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
BROCHEL IS OVER! Thank God! Now give us Finchel back, please! diposting lebih dari setahun yang lalu
Nicky23 komentar…
Yesss!! please give Finchel back! miss them so much <3 lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
I hate Brochel so much. Can't wait til their over! Finchel are true cinta and endgame! :-) diposting lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
Epic episode last night! GO FINN! He really went after that jerk good! Team Finn and Finchel always! :-) Also have to give a shout out to Santana! cinta her also for going after him! :-) diposting lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
Amazing Finchel scenes in the last episode! Loved Finn telling Rachel that their endgame! Loved their scenes, but hated the Brochel crap. If Rachel is really pregnant, it better be Finn's baby! Brody is prostitute! LOL. diposting lebih dari setahun yang lalu
Nicky23 komentar…
Totally agree with everything anda just wrote <3 they were so Amazing! lebih dari setahun yang lalu
famelover23 berkata …
My finchel jantung just shattered from tonights episode!!! I can't believe what just happened! If I were to rewrite the ending of tonights episode and put it on fanfiction would anybody read it? diposting lebih dari setahun yang lalu
MissMichele komentar…
I would! lebih dari setahun yang lalu
famelover23 komentar…
I diposting it. :) it's called co lebih dari setahun yang lalu
famelover23 komentar…
It's called coming halaman awal to my jantung lebih dari setahun yang lalu
justme1997 komentar…
I read it and it was great, even if I kinda like brochel lebih dari setahun yang lalu
sad
phoenix16 berkata …
I miss them so much... diposting lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 komentar…
Me too. :-( But they WILL reunite! lebih dari setahun yang lalu
famelover23 komentar…
They must reunite!!!! However it's not looking too good for them right now. :( lebih dari setahun yang lalu
phoenix16 komentar…
And now, they' re not together... ;( lebih dari setahun yang lalu
heart
Saku15 berkata …
I cinta them!!! They will always find a way back to each other! diposting lebih dari setahun yang lalu
AmuXIkuto1 berkata …
Trust me. It's coming in glee season 4 TRUST ME diposting lebih dari setahun yang lalu
sad
Hungergamez132 berkata …
omg the last episode of glee was so sad! Rachel and fin didn't married! diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
mackenzee berkata …
i cinta them together there just like bella and edward its so cute diposting lebih dari setahun yang lalu
crying
tinkerbell_cate berkata …
I just rewatched the 'New York' episode.....it reminded me how happy I was this time last year....that incredable ciuman at nationals and finn and rachel getting back together.....now I'm just sad because of where it ended up. I firmly believe that they're going to be together again, but the break up was jantung wrenching diposting lebih dari setahun yang lalu
Warrior-Petrova komentar…
I understand you. It broke my jantung to see Rachel and Finn breaking up and even lebih when Rachel was leaving Ohio. But at the same time happy to know that they might appear in season 4 and their reunion will be absolutely beautiful <3 lebih dari setahun yang lalu
edward_addicted berkata …
F:"Hi!" R:"What are anda doing, here?" F:"Well, I keep it simple! I cinta you. You're Beautiful. Prom sucks without you." [Rachel&Finn]

They're so sweeeeeet! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
HHR08 berkata …
"You're sexy. You're beautiful. And you're an inspiration to everyone in this room" -Finn to Rachel

Okay.... could we have asked for cuter Finchel scenes this episode? Cause I'm definitely thinking we couldn't have...

Aww, Finchel is perfect <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
i agree with u there finchel 4 eva lebih dari setahun yang lalu
iluvrosslynch2 komentar…
me too i agree with u finches 4 eva lebih dari setahun yang lalu
heart
phoenix16 berkata …
F: I wanna be a great man for you, Rachel. And I wanna see myself the way anda see. Like I'm capable of anything. Dreaming big. I cinta anda so much and anda deserve that.
R: You're my hero anda know that, right?
F: You're mine.

Awwww, so much love, Finchel is lebih than perfect ♥ diposting lebih dari setahun yang lalu
TiBiscuit komentar…
<333 lebih dari setahun yang lalu
Miss_finchel_22 komentar…
:D lebih dari setahun yang lalu
Saku15 komentar…
:) lebih dari setahun yang lalu
hmmm
HHR08 berkata …
Aw, that whole ending scene with the "Just make sure your in cinta with me and not who anda want me to be" totally ruined my excitement over the episode. :( Ahhhh... Finchel </3

diposting lebih dari setahun yang lalu
leytonfanlove komentar…
i totally agree i hated that scene, lebih dari setahun yang lalu
Mrs_Styles22 komentar…
me 2 lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever berkata …
2x10- I'm Officially breaking up with you
3x10- Rachel Berry, Will anda marry me?
Wow, a tahun changes things... lol diposting lebih dari setahun yang lalu
Crime-Drama-Bee berkata …
That awkward moment when I realized that I'm a fan at this spot. That must have been a long time ago... diposting lebih dari setahun yang lalu
FallenLove berkata …
I'm fan number 3000! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
Beriwan komentar…
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAH! lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate komentar…
Welcome :) lebih dari setahun yang lalu
amshafe berkata …
Vote for Finn and Rachel in the TV Couples March Madness Challenge:

link
Challenge/articles/168JInxCAwC/2012+TV+Couples+March+
Madness+Challenge diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
tinkerbell_cate berkata …
cinta finchel paralells <3
1x22 "Break a leg" "I cinta you"
2x16 "Last time we were here, anda told me anda loved me"

1x02: "But then I heard anda sing. I don't know how to say this, but...you touched somthing in me"
2x16: "Exactly. When anda sing, I can feel it"

2x01 "I'll never break up with you" "Neither"
2x09 "You berkata you'd never break up with me!" "I never thought you'd make me feel like this" diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
Malfoy_Ghurl berkata …
They were great together.. even from the beginning! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
cosmicstars berkata …
I can't believe Finchel are gonna get married tonight, I mean I always dreamed of it but never in a million years did I think it would happen today. I always thought it'd be the series finale atau something and now it's in the regionals ep, the same place he told her he loves her for the first time and sang their most iconic duet ever. I'm just having a lot of Finchel feeling ♥♥♥ diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
ratava123 berkata …
"I think Finn and Rachel getting married sounds like a great story, and the reason is BECAUSE they aren't ready. It wouldn't be smooth sailing. It would be hard and they would struggle and fight and realize how naive they were, but they will have made a commitment to each other, and they would work through it one step at a time. They'd bond, they'd grow closer... What Finchel fan wouldn't cinta to watch that?" -This person is awesomesauce. diposting lebih dari setahun yang lalu
noahnstar1616 komentar…
THIS lebih dari setahun yang lalu
cosmicstars komentar…
Yes, this is why exactly i want them to get married atau at least stay engaged. It would become amazing TV and Cory/Lea would finally have something emotional and comedic to dig their teeth in. It's obvious they're really passionate about this story. lebih dari setahun yang lalu
Jose_GrAuh berkata …
diposting a bunch of vids to the spot, since not a lot of video have been added in long time. So enjoy:) diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
tinkerbell_cate berkata …
just letting y'all know that I diposting an artikel on the glee spot about finn & rachels proposal diposting lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever berkata …
ANNE ELSE LIKE, DEAD RIGHT NOW?!?!

SHE berkata YESSSSS!! FINCHEL FOREVER!!!<333 diposting lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
i mean anyone else(: can't type! hansd shakin! lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
*hands shaking!! lebih dari setahun yang lalu
sammers77 komentar…
Finchel!!! lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever berkata …
link

WHOEVER WROTE THE detik pertanyaan NEEDS A ROUND OF APPLAUSE!!!! :DD diposting lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
lawlll!!! lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever berkata …
Finchel proposal answer update!!
BIG SPOILER!!
OMG...GUESS WHAT?!!?
Rachel is gonna sing a song as her answer. It's gonna be "I Just Can't Stop Loving You" oleh Micheal Jackson. One of the last few lines says "I do!"
Oh god.... IM SO EXCITED! diposting lebih dari setahun yang lalu
sammers77 komentar…
anda ruined it I haven't got to see it. :( lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
no one saw it(: i berkata big spoiler!!(: that was a warning lol :D lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
^definatly not Rachel atau Finn. atau even Kurt atau Sam for that matter. i think Santana atau Puck would. atau maybe Quinn. jesse would too.... lebih dari setahun yang lalu
cosmicstars berkata …
After all the epicness that was Finchel in 3x10, I think we need to change our spot look. I was thinking of using their scenes from season 3 that aired until now. Who's with me on this one? diposting lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
i am for that i will make some banners lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
i am lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
the banner is going to take longer since i am having some issues with the image site i can't get anymore so its going to take me longer to get it done lebih dari setahun yang lalu
heart
tinkerbell_cate berkata …
Yes/No was so beautiful <3 "without you" is now one of my favourite glee performances, and I think that even though they are young, it can work and Rachel will say yes. I think that she'll accept, but on the condition that they wait a few years. That would give Rachel a chance to live out her New York dreams and for Finn to come to terms with all the stuff he's had to deal with and figure out what he wants to do wit h his life. After that, it'd be perfect, they'd be ready. Such an amazing couple diposting lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
I am totally on board with that in my jantung i believe she will say Yes she loves finn but waiting is the best thing since their young age lebih dari setahun yang lalu
xxDUKE30xx komentar…
Totally agree!!! lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
AGREE! lebih dari setahun yang lalu
heart
phoenix16 berkata …
If Rachel says no, I'm gonna fall on the floor and die. diposting lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
same... lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
totally agree with u there lebih dari setahun yang lalu
iamfeeby1234 komentar…
the chances of her saying yes are pretty high... lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
And the chances of her saying no are extremely low. lebih dari setahun yang lalu
heart
obsessedsarah berkata …
OMG I CANT STOP CRYING..EVERYTHING ABOUT THIS glee WAS PERFECT I CRIED THE ENTIRE EPISODE BUT FINN PRAPOSING.... OMG HELP ME I CANT WAIT 2 WEEKS IM BAWLING...STILL....BEST EPISODE YET...SO EMOTIONAL <33333333 diposting lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever komentar…
ME NEITHER!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
AHHH! lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
omg amazing episode ahhhhh finchel 4 eva lebih dari setahun yang lalu
norogang berkata …
omg just saw some pic's of the golden globes & the pic's of cory & lea were amazing they are so cute together diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
Stelena-Finchel berkata …
Just got my Die Hard medal! :) ♥ diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate komentar…
congrats! :) lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
well done lebih dari setahun yang lalu
cosmicstars berkata …
"I think Finchel fan are going to be really happy about our upcoming storyline," she says. "Great duets, great songs. I got to sing a really emotional song for him that will be featured in our selanjutnya episode."

I'm so excited!! Lea has never disappointed us before in regards with Finchel so I'm really looking meneruskan, ke depan to selanjutnya week! ♥♥♥ diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
as long finchel stay together i'm happy finchel 4 eva lebih dari setahun yang lalu
zikkifan4ever berkata …
I was crying my eyes out when they broke up in "special education" and when rachel took her finn kalung off and took the finn 4ever sign and the calender down...... IT WAS SO SAD. D': diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
phoenix16 berkata …
" Well…no, I uh, I thought about that but then I named it Finn Hudson. Because there’s already a bintang named Rachel Berry. She’s right here on earth and she’s brighter than any of those stars up there. So I just wanted to make sure that whenever she feels lonely she can look up in the sky and no matter where I am she can know that I’m looking down on her…when it’s night time. "

Finn Hudson is the best boyfriend ever. ♥ diposting lebih dari setahun yang lalu
Britotheanne komentar…
d'awww! lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
omg aww finchel 4 eva lebih dari setahun yang lalu
phoenix16 komentar…
I'm very happy, that Finn and Rachel finally were so many cute scenes and I want lebih <3 lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
OMG, they were the best tonight! Finn will always be there for Rachel and watching over her, AWE! :-) diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
omg amazing episode finchel best couple lebih dari setahun yang lalu
KingofFamilyguy komentar…
THE BEST COUPLE ON THE SHOW!!!!!!!!!! FINCHEL FO EVA<3 lebih dari setahun yang lalu
heart
obsessedsarah berkata …
OMG EVRY1 HAS SEEN THE NEW ciuman RIGHT? IV WATCHED IT LIKE A JILLION TTIMES diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
totally loved it they are such an amazing couple finchel 4 eva can't wait to this episode yeah lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
IK! lebih dari setahun yang lalu
smile
norogang berkata …
last episode was fantastic loved finchel can't wait to natal episode yay diposting lebih dari setahun yang lalu
xxxxsammyxxxx berkata …
I got my fanatic ! gosh i cinta these 2 so so much!!! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
tinkerbell_cate berkata …
Rachels reaction to finn winning the scissors paper rock was similar to finns reaction when rachel one the heads atau tails when her and mercedes were auditioning for maria. paralells,love these two <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
HAHA lol lebih dari setahun yang lalu
smile
tinkerbell_cate berkata …
I was watching 'throwndown" the other hari and I realised how far finn & rachel have come. Long gone are the days when we worried about the quinn/finn/rachel cinta triangle. I think in the prom episode & "funeral" finn realised how much he loved rachel and I think last episode was rachel realiseing that as well. They are meant for each other <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate komentar…
*throwdown lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah berkata …
I ACTUALY DIED LAST NIGHT THEY WERE 2 CUTEEEEEEEE diposting lebih dari setahun yang lalu
nicole_23 komentar…
I knoww! lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
<3 lebih dari setahun yang lalu
phoenix16 komentar…
They're perfect <3 lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate berkata …
my brain:finchel finchel finchel finchel finchel aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!! diposting lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah berkata …
the first time..is...2moro.... omg....I CANT WAITTTTTTTTTTTTT.. "i think wer are both ready" "i cinta her" only question.. y was he like "y now?" ????? WHATVERRRRR IM SOOO EXITED AHHH! <333333 diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
yay i'm soooooooooooooo excited to watch the episode omg finchel 4 eva lebih dari setahun yang lalu
obsessedsarah komentar…
hahahah yupppp!! 2night!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
reddooralways berkata …
Who thinks we should do a spot look change after 3x05? :D diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate komentar…
me! we're going to get some amazing scenes, we should have people making new banners to celebrate :) lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
totally agree wanna watch the episode now lebih dari setahun yang lalu
reddooralways berkata …
I am hyperventilating right now! The first time promo! "I cinta her" AHHHHH! I'm just way too excited, I don't even know how i'm menulis this diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate komentar…
haha same here, its gonna be amazing!! can't wait! <3 lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
i'm the same wanna watch the episode asap ahhhhhhhhh yay finchel 4 eva lebih dari setahun yang lalu
lolibarbie komentar…
OMG I cannot wait for selanjutnya week's episode!!!! <3 <3 <3 <3 <3 lebih dari setahun yang lalu
peppergirl30 komentar…
it's premiering in like 4 hrs!!! cant wait lebih dari setahun yang lalu
mischievous
ratava123 berkata …
Finn gets it in soon!!!! I am sooooo excited!!! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
phoenix16 berkata …
"Why is the T-Rex eating the Jew?" - I just cinta this scene :D diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
same here could not stop laughing lebih dari setahun yang lalu
iamfeebs123 komentar…
Haha! lebih dari setahun yang lalu
heart
Stelena-Finchel berkata …
cinta the new spot look :) <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
finchelfan2999 berkata …
cinta THE NEW BANNER AND ICON! diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
Jose_GrAuh berkata …
Yay new banner and icon:) cinta it diposting lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
cinta the new banner! diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
emilyfrancescax berkata …
hey guys - I'm so glad anda all like the new spot look! All the submissions were incredible but the ones we voted on look fantastic!

GO FR<3 diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate berkata …
the new banner is beautiful :) diposting lebih dari setahun yang lalu
brightestside berkata …
Glad to see the spot finally got a new look! It looks great :)

Only 13 days guys! diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
ratava123 berkata …
Who's ready for the bestest glee couple to return in 15 days!?!?! diposting lebih dari setahun yang lalu
reddooralways komentar…
i am :) lebih dari setahun yang lalu
Sam9876 komentar…
I am! lebih dari setahun yang lalu
emilyfrancescax komentar…
ME! lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 berkata …
Yes!! Probably my favorit couple selanjutnya to Klaine. I've loved them since episode one. diposting lebih dari setahun yang lalu
iamfeebs123 berkata …
finchel 4 everrrrrrrrrrr <33 xx diposting lebih dari setahun yang lalu
katiegleek berkata …
Will u plz jion my group
Kurt Hummel<3 diposting lebih dari setahun yang lalu
DoctorWho2010 berkata …
Urm we definitely need lebih banners & icon to make a poling :P diposting lebih dari setahun yang lalu
emilyfrancescax komentar…
We don't have a ton of options, but it's ok, the ones we have are amazing =) lebih dari setahun yang lalu
crying
xsweethearts98x berkata …
Season 3 needs to come! I need my finchel to survive!! diposting lebih dari setahun yang lalu
finchelfan2999 komentar…
^PREACH IT GURLY! lebih dari setahun yang lalu
finchel_fan5 komentar…
hell to the yeah lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 komentar…
if it doesn't come soon I'm resorting to fan-fiction. lebih dari setahun yang lalu
big smile
finchelfan2999 berkata …
Ive been working sooooooo hard to finally get my dedicated fan medal for Finn & Rachel club EEEEEEEP I FINNALY GOT IT!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate komentar…
congrats, well deserved :) lebih dari setahun yang lalu
finchelfan2999 komentar…
^thanx alot!!! <33 lebih dari setahun yang lalu
finchel_fan5 komentar…
congrats lebih dari setahun yang lalu
AnnaGilbert berkata …
I MISS FINCHEL! diposting lebih dari setahun yang lalu
finchelfan2999 komentar…
i miss finchel so much it hurts my heart!! :( lebih dari setahun yang lalu
finchel_fan5 komentar…
u r not alone!! lebih dari setahun yang lalu
Narwhal17 komentar…
I hear you! lebih dari setahun yang lalu
akerahhall berkata …
HUNO NUH LOOK 2 BAD 2GETHER.THEY COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
nemifoever132 berkata …
II think they should go out in real life diposting lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
I hope that Rachel/Kurt spinoff thing isn't true. Finchel have to end up together! diposting lebih dari setahun yang lalu
nemifoever132 berkata …
cinta them diposting lebih dari setahun yang lalu
mangie1995 berkata …
(on the pop out on my profile) your most active spots 1.glee 2.gossip girl 3.Quinn Fabray 4.Finn and Quinn 5.Finn and Rachel.. that was the point when i stopped and berkata wtf ("f " standing for frigg of course as i don't swear. :P ) but apparently this spot's my 5th most active despite the fact i'm not even part of it lol..just thought i'd let anda all know. :P XD diposting lebih dari setahun yang lalu
laugh
DinosaurLover berkata …
if i died today my grave would read, loving girlfriend, sister, daughther, hardcore finchel shipper. lol diposting lebih dari setahun yang lalu
finchelfan2999 komentar…
lol.....thats legit! KEEP FINCHEL IN YOUR HEART! lebih dari setahun yang lalu
ratava123 komentar…
Hahaha! That's awesome. :D lebih dari setahun yang lalu
xoPixie-Popxo komentar…
Lol, seriously? lebih dari setahun yang lalu
Santanna berkata …
i cinta Finn diposting lebih dari setahun yang lalu
beccaxBLx berkata …
Check the forum for the new Banner/Motto/Icon thread diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
mr5sarchuleta berkata …
My jantung belongs to Finchel! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
mischievous
xoPixie-Popxo berkata …
All 2277 of us know what real chemistry is. Finchel FTW peoples!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
pml berkata …
I can't imagine Rachel and Finn ciuman together,it's so magical to both of them diposting lebih dari setahun yang lalu
tinkerbell_cate berkata …
who needs fireworks when we got the superman of kisses! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
xoPixie-Popxo komentar…
Exactly! It even came with it's own cape, that definitely tops firewoks! lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
i totally agree with u there lebih dari setahun yang lalu
heart
mr5sarchuleta berkata …
I can't stop watching Finchel scenes. I really miss them! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
AnnaGilbert komentar…
Me too :) <3 lebih dari setahun yang lalu
DelenaNianFreak komentar…
same here!! so many cuteness <33 lebih dari setahun yang lalu
phoenix16 komentar…
I miss them too ♥ lebih dari setahun yang lalu
AnnaGilbert berkata …
I just miss so much Finchel <33 diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
skyetwilightfan berkata …
OMG I AM SOOOO EXITED CAUSE ON FRIDAY HERE IN NZ ITS THE glee FINAL YAH diposting lebih dari setahun yang lalu
meh
princessinpink berkata …
hello dear finchel fans, a friend texted me a couple of days yang lalu something very true, EVERYBODY MESS UP WITH FINNCHEL AND IF WE DARE TO MAKE A LITTLE komentar OF THEM, THEY INSULT US LIKE THEY WANT!! why can't they just get it? FINNCHEL IS A VALID OPTION LIKE THEIR COUPLE CHOICES!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
DinosaurLover berkata …
I really hope theres a spin off, i think i might die without Finchel and that whole story line i think would just be amazing. diposting lebih dari setahun yang lalu
Gleek4ever komentar…
I don't want to think about when glee is over and i won't get my weekly finchel fix! lebih dari setahun yang lalu
princessinpink berkata …
if anda dont like finnchel.....THEN WHY THE HECK DO anda WHATCH GLEE? diposting lebih dari setahun yang lalu
Gleek4ever komentar…
haha OMG i couldn't agree more!!!!! i want to say the same thing to the Rachel haters! glee is basically about their cinta story! lebih dari setahun yang lalu
finchelfan2999 komentar…
i agree totally....why watch the tampil when u dont like fin and rachel! they ARE the show! <3 lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
it used to be anda could mention a couple and everyone would be respectful and have a civlized conversation but nowdays it doesn't work and i have been a part of a shipping war fight its no fun lebih dari setahun yang lalu
Gleek4ever berkata …
Can we have a new icon/banner to incorporate gambar from the 2nd season finale? diposting lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
thats what i was thinking i made the one we have now and thats been their since last years finale lebih dari setahun yang lalu
Gleek4ever komentar…
season finales are just good episodes for finchel. we need a newer one to represent their current relationship lebih dari setahun yang lalu
Gleek4ever komentar…
ok, cool lebih dari setahun yang lalu
heart
xoPixie-Popxo berkata …
I don't like how everyone hates on Finchel on the glee spot. This is the only place where I can talk about them. Like really, how can anda hate on Finchel? Their, *long pause* Finchel. diposting lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
well i blame the writers for that if they didn't do the Puckleberry and st berry stuff their wouldn't be as much hate for them lebih dari setahun yang lalu
xoPixie-Popxo komentar…
I like st. berry too, jesse is hot....:) lebih dari setahun yang lalu
xoPixie-Popxo komentar…
@ratava123, I guess I can do that:) lebih dari setahun yang lalu
oxsweetsxo berkata …
Ok, selanjutnya season, the just need to stay together, I mean for once come on!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
dermer4ever komentar…
I am thinking they will this time and not for some bs reason because ryan was bored of the couples since the break up it was really a test for finn lebih dari setahun yang lalu
DinosaurLover komentar…
I agree ^^ lebih dari setahun yang lalu
norogang berkata …
wow omg loved the episode soooooooooooooooo amazing,fantastic,wonderful best finchel episode ever diposting lebih dari setahun yang lalu
Shannon1982 berkata …
Oh my gosh, that was sooooooo amazing tonight! :-D diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
Elizabeth_Darcy berkata …
Finn and Rachel kissed at the end of their performance of Pretending. It was EPIC! I thought it was beautifully set up! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
angiii7 berkata …
THEY ARE BACK!!!!!!!!!! :D:D I loved tonight's episode <333333 we need to change the motto icon and banner now :D diposting lebih dari setahun yang lalu
ratava123 komentar…
Yesssssssssss! I LOVED THE FINN AND RACHEL SCENES. OMG!! so amazing. And I detik that request. :) lebih dari setahun yang lalu
ratava123 berkata …
The New York episode is tonight people!! I'm looking meneruskan, ke depan to all of the Finchel that we have heard so much about in the past few weeks. I've been listening to Pretending ALL hari LONG! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
DinosaurLover berkata …
Can't wait to listen to Pretending on tonight's episode. I've been dying to listen to it, but want to wait to see it on the show. Hopefully we'll finally have our Finchel back for good. diposting lebih dari setahun yang lalu
Isabella121797 berkata …
I was crying when Finn saw Racheal and Jesse kissing. I was so happy that he broke up with Quinn, then I was all like NOOOOOOO!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
same here lebih dari setahun yang lalu
courtney_22494 komentar…
I know exactly how anda felt and then when he pulled a bunga that he was goin to give to her then drop it i was like "NOOOOO this can't be happening!!" lebih dari setahun yang lalu
Isabella121797 komentar…
Well im excited for tonight! lebih dari setahun yang lalu
heart
othobsessed92 berkata …
Their duet for the finale 'Pretending' is so FRICKING AMAZING! Just wow, wow, wow! anda don't even have to be a Finchel fan to appreciate the beauty of that song and the way their voices work so perfectly together!

After the disappointment on this week's episode, I can't wait for the finale <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
norogang komentar…
i know the song is amazing loved listening to it pretending is fantastic lebih dari setahun yang lalu
angelic
Amberla berkata …
It was about time that Finn realized it's Rachel he wants and not that up-snob menggerutu, jalang Quinn, no offence!... But really hopeless now that Jesse kissed Rachel and they kind of are together from now on :(... Finchel has some unfinished business and I NEED them with each other <3 diposting lebih dari setahun yang lalu