Damon & Elena Wall

tampilkan isi dinding dari 751-760 sampai 19561

heart
jacky_ berkata …
From all of the cockblockers we've had, Jeremy wins the the award for the biggest one! Damn him!
The episode was pure awesomeness ! It was everything I wanted <3
Now excuse me while go fangirl on the DE scenes again^^ diposting lebih dari setahun yang lalu
m_jee komentar…
haha jeremy totally beat Alaric with that~~ but yes 3x19 episode was epic! lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat komentar…
lol but i loved his komentar when elena told him anda stay here he berkata ''why so anda two can make out''lol lebih dari setahun yang lalu
iandamonfan komentar…
^I screamed at that!! But I was in such a DE highh that I could have giggled aat anything, tbh. lebih dari setahun yang lalu
nian13 berkata …
so i read this on youtube about the delena scenes tonight:
"Ohhhh my god now I cnt be a stelena anymore I convert that was incredible and unexpected. Damn... Im dead!"

Even the Stelena fan are seeing that Damon and Elena are meant to be!

DELENA ENDGAME ALL THE WAY diposting lebih dari setahun yang lalu
team_tonks berkata …
OK can honestly no longer breathe that episode was so amazing. Still fanning myself from that kiss! And am I the only one who totally loved the angst? That's what makes Delena what they are. So glad Damon told her he wasn't going to make it easy for her because now we're going to see her really think hard about who she wants to be with. Their fight was perfect and gave a perfect opening for Elena asking Stefan to the dance selanjutnya week without it making her out of character. diposting lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
no, want to just scream and could not breath lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 berkata …
GUYSSSSSSSSSSSS :D LYRICS TO NEVER LET ME GO = exactly what elena was thinking @ that moment:

And it’s over,
And I’m going under,
But I’m not giving up!
I’m just GIVING IN.

Oh, slipping underneath.
Oh, so cold, but so SWEET.

In the arms of the ocean, so sweet and so cold,
And all this DEVOTION I NEVER KNEW AT ALL,
And the crashes are Heaven, for a sinner released,
And the arms of the ocean,
Deliver me.

Never let me go, never let me go.
Never let me go, never let me go. diposting lebih dari setahun yang lalu
jacky_ komentar…
I was so happy that it was "never let me go" than "no light , no light".Don't get me wrong they are both amazing but no light no light is being slightly overused these days on tv shows. lebih dari setahun yang lalu
team_tonks komentar…
this song immediately became a favourite on youtube! lebih dari setahun yang lalu
florespardave berkata …
I think damon elena cinta this, because in season 1 she had never kissed like that to damon
diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
just one pertanyaan , elena went to this trip to figure out her feelings so how come at the end of it she still doesn't know! after this her and stefan having romantic moments really doesn't make sense! seriously the writers will ruin her character just to fan service! i mean she had a proper make out session with his brother how can she even look him in the eye! it will be hypocrite!!! but i think stefan will know something happened he is smart diposting lebih dari setahun yang lalu
jacky_ komentar…
I strongly believe that they are saving the "I cinta you" from Elena for the finale ;) For now enjoy the journey! lebih dari setahun yang lalu
SpuffyDelena komentar…
Yep! Finale = lebih impact lebih dari setahun yang lalu
mischievous
traceypharm berkata …
Loving my new icon! I'm sure she never made that face with Stefan! Can anda imagine what she will look like during DEx? diposting lebih dari setahun yang lalu
jacky_ komentar…
She looked like she just had an orgasm when Damon touched her hand lol She was breathing so heavily and when they made out she made noises that she never did with even having sex with Stefan! lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
and i loved how damon told her am not going to make it easy for anda this time! am sure now lebih than ever she will choose him in the finale cos she can' stay single after that make out session she will be hugely frustrated during all summer!!! and am lebih than sure she can't go back to stefan after that hot make out with his brother, it is just wrong! and it will be disgusting if she did and i don't know of SErs can accept it diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
and also i can't believe it i was the only one who was right abt the song, i did say last week 'never let me go' is delena's song not no light no light !!! am so happy they used my favourite song!!am screaming out of joy! diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
I woke up at 4am just to see the kiss! and am in DE heaven! if jeremy wasn't there she would have jumped him, but am sorry Stelenas should go and kill themselves cos i never heard elena making those noises when ciuman stefan! clearly damon took her to the 7th sky...the other favourite scene is in the tempat tidur when he held her arm she couldn't breath and left the tempat tidur she was worried she can't control herself lol

diposting lebih dari setahun yang lalu
traceypharm berkata …
A komentar on youtube: "I'm beginning to think she is only sexually attracted to Damon." Me *mouth open* I think anda need to revisit every episode since season 1. diposting lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
agreed... lebih dari setahun yang lalu
heart
iandamonfan berkata …
anda know those things called ovaries? Yeah?
Well, 'cause mine are COMPLETELY GONE.
OH.
MY.
FUCKING.
GOD.

That make out session was... everything I had hoped for... even the being interrupted part.
I actually had to pause the player and do a little fangirl dance (some tears included, I'm so emotional) but my mom and brother were already sleeping so I couldn't make too much noise, reason why I have bite marks on my finger.

I have never felt DE endgame as much as tonight.

diposting lebih dari setahun yang lalu
iandamonfan komentar…
From Elena starting the ciuman to Damon telling her he won't make it easyfor her. Everything was PERFECT. If you're a DE shippeer and anda complain about this episode, please stop calling yourself a DE shipper. lebih dari setahun yang lalu
iandamonfan komentar…
What I WILL allow is people complaining about Elena's "I don't know." I wanted to slap her in the face. But other than that, THIS EPISODE WAS PERFECT FOR DE. PERFECT. It was everything I, as a shipper, had hoped for and imagined. lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
HOT lebih dari setahun yang lalu
heart
ren4itoy berkata …
hey after this holy episode our family will just grow and grow and grow!
So many people just became DEfans! <3 I'm soooo happy and proud guys! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
DSalvatoreLuv berkata …
Everyone raise your hands if the ciuman scene has been on a constant loop for the past say, couple of hours? *sheepishly raises hand* diposting lebih dari setahun yang lalu
traceypharm komentar…
*raises both hands proudly* lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
agree lebih dari setahun yang lalu
surprise
chelle11 berkata …
Not DE related but some one here said, about Ester possessing people. I think it was that bamon chick. She was right. lol diposting lebih dari setahun yang lalu
SpuffyDelena komentar…
It was already confirmed Ester was possessing Bex. She berkata she'd posses ELENA and that's why she kissed him. Lol. lebih dari setahun yang lalu
big smile
ren4itoy berkata …
R.I.P Stelena :D:D diposting lebih dari setahun yang lalu
ILoveYouDelena komentar…
Lol^ lebih dari setahun yang lalu
JerseyGirlBritt komentar…
Lol! lebih dari setahun yang lalu
TheRisabell komentar…
RIP... hahaha :DD lebih dari setahun yang lalu
lovesobrev komentar…
yes RIP FOREVER lebih dari setahun yang lalu
heart
ILoveYouDelena berkata …
Best TVD episode ever
3x19, I won't ever forget you!
I have no doubt DE will be ENDGAME!
:D I'm so happy! All DE scenes were wonderful
Specially the Makeout scene.
I also noticed how Elena couldn't control her breathing in tempat tidur ;) diposting lebih dari setahun yang lalu
maddy_vamp komentar…
I hate Jeremy!! How can someone interrupt a DE kiss>!?!? lebih dari setahun yang lalu
danibat1 berkata …
Seriously guys, we all know she is scared shitless. She loves him, there is no denying that. She is just too scared to admit it. I have I feeling she will tell him. Finale, anyone? diposting lebih dari setahun yang lalu
chelle11 komentar…
She is terrified! I totally agree with you. lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 berkata …
on a side note... screw elena for still saying, "i don't know" after she had the sexiest makeout in the history of television.. just say diposting lebih dari setahun yang lalu
SpuffyDelena komentar…
Haha, like Damon said, she's waiting for him to screw up so she has an excuse to push him away again. lebih dari setahun yang lalu
ren4itoy komentar…
no excuses this time...elena deal with it... lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
damn straight. OMG GUYS! She hasn't kissed Stefan this entire SEASON! YAYAYAYAYA! What if they never kisss?! My happiness *BLISS* (but what if they do? i'll cry a bajillion tears if stelena kiss) anda know stelena fan are saying the delena ciuman was... disgusting? are they well? are they watching the same show? MY GOSH THEIR NUTS! lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
I.. c-ccan't anssweer. . .I'm dyiiingg.... lebih dari setahun yang lalu
heart
xoxoGG115 berkata …
never in the history of eternity has there ever been a scene as ...
alfajfhkjdnvlkdsn lkdsjoiewafcnljfdlakehf pichfknckxanvlkjsahg aireuygf aeknlkjflakjghafrpwui fhiphfjdlfknsa
(sorry, i was having a spaz attack after the beauty of that episode) ahem.
... fucking amazing as that!! OMFG
diposting lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
this was the best episode of my entire 3 years experience of delena... and perhaps even of televisi experience.. Oh wow. i was dancing for a half an hour.. Jeremy. what a cock block. Rose MY cinta WHY DIDN"T anda TALK TO ELENA LIKE THAT?! omg i cinta whoever directed this episode they did it epically! Now off to study for 2 major tests i have tommorow... should be studying.. but after that amazing episode.. i mean .. i don't feel guilty.. lol<3 lebih dari setahun yang lalu
heart
eve_k berkata …
I feel that Rose just spoke my feelings out.That is way I started shipping them from the beginning-minus the incredible chemistry-.I had not read the buku atau knew the story,just started watching because friends told me TVD was awsome..And she sums it up perfectly. Rose I cinta you!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
JerseyGirlBritt komentar…
Rose's speeches were definitely great in this episode. I felt she was spot on when she described Delena and Stelena. And anda gotta cinta how, even knowing Delena is risky, she still supports them. lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
agree lebih dari setahun yang lalu
delenaisluv berkata …
That...was..amazing. But dang it Jeremy! why'd anda do that? diposting lebih dari setahun yang lalu
Delena_Fan komentar…
It makes me wonder what would have happened if Jeremy didn't come? It's scary how the mind creates devious things. lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
lol so true. i thought the exact same thing... maybe dirtier hehehe lol lebih dari setahun yang lalu
delenaisluv komentar…
i thought they would have gone back in the room and done the Dex. but that's just my thought lebih dari setahun yang lalu
heart
buffyl0v3r44 berkata …
There are no words that can describe how amazing they were in this episode!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
vampiregirl92 berkata …
Hey, could someone make an icon of them holding hands please? I thought it was really cute! :) I'd do it myself, but I have suck internet. diposting lebih dari setahun yang lalu
Delena_Fan komentar…
Really? They just had this mind blowing makeout and the hands are what anda are worrying about? Ah who am I kidding? I loved every freaking thing that happened between them. lebih dari setahun yang lalu
vampiregirl92 komentar…
Lol, I liked the makeout too, just everyone's doing icon of that. I like it all too! :) lebih dari setahun yang lalu
heart
Sora7395 berkata …
"You don’t see what I see. It’s not just that she makes him a better person. She does, but, he changes her too. Damon challenges her, surprises her. He makes her pertanyaan her life, beliefs. Stefan is different. His cinta is pure and he’ll always be good for her. Damon is either the best thing for her atau the worst." <3 Endgame! diposting lebih dari setahun yang lalu
FallenLove komentar…
He's the best, but we've all known that for years. <3 lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
omg omg ! cinta this quote ! it screams endgame! lebih dari setahun yang lalu
Sora7395 komentar…
Ikr? Rose is such a DE shipper <33 lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
yay lebih dari setahun yang lalu
nelly69 berkata …
what did Rose say???? diposting lebih dari setahun yang lalu
FallenLove komentar…
Video - link lebih dari setahun yang lalu
nelly69 komentar…
thanx lebih dari setahun yang lalu
buffyl0v3r44 komentar…
“I know anda want to stop it. Protect her from it. But you’re young. anda don’t see what I see. It’s not just that she makes him a better person. She does, but, he changes her too. Damon challenges her, surprises her. He makes her pertanyaan her life, beliefs. Stefan is different. His cinta is pure and he’ll always be good for her. Damon is either the best thing for her atau the worst.” — Rose to Jeremy, 3.19 lebih dari setahun yang lalu
mischievous
ren4itoy berkata …
Is anyone here still alive?? :D diposting lebih dari setahun yang lalu
FallenLove komentar…
Yes, even though my jantung stopped enough that I shouldn't be. :P lebih dari setahun yang lalu
nica489 komentar…
I'm on my delena fan mode right now.. I can't scream coz my mom will be mad. Omg that was hot i'm still smiling right now... lebih dari setahun yang lalu
Delena_Fan komentar…
Not really. My jantung gave out when they kissed. lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
*is dead* and will be till for the selanjutnya few days :)) lebih dari setahun yang lalu
mischievous
laurik2007 berkata …
*is dead!* Rose let me cinta you!
endgame baby ! diposting lebih dari setahun yang lalu
buffyl0v3r44 komentar…
Hells Yeah!!! lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
ROSEEEEE WE cinta YOUUUU :D she's the best.. wow what an episode... lebih dari setahun yang lalu
Delenatimes berkata …
Ah screw whatever the hell happened after the ciuman in this episode. I am going to watch that makeout again and again. When the writers finally figure out what the hell they want to do with, then I'll be in Delena heaven till then. diposting lebih dari setahun yang lalu
Delena_Fan komentar…
Tell me about it. The only thing I remember from that episode is the hot makeout and the Rose talk. Oh my jantung just drops thinking about that makeout. lebih dari setahun yang lalu
Delenarocs komentar…
Did that ciuman just happen?! Oh I need that link now!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
Delenarocs komentar…
And why Jeremy? Why? Why is every single time DE happen there has to be a cock-block! Why?????! lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
because .... its too soon to have DEx... and anda know they would not be able to control themselves.. if there was no one there... lol lebih dari setahun yang lalu
vampiregirl92 berkata …
Rose!!! anda just berkata what every one of us feels. :) diposting lebih dari setahun yang lalu
FallenLove berkata …
Rose is so amazing! I freaking cinta HER! diposting lebih dari setahun yang lalu
vampiregirl92 komentar…
I know! I was smileing when she was talking to Jeremy. I think that sums up all our feeling about D/E don't you? Lol. lebih dari setahun yang lalu
FallenLove komentar…
Yeah, I kinda wish Rose was a Fanpopper now! :P lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
agree lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ berkata …
WTF JUST HAPPENED. ?? diposting lebih dari setahun yang lalu
Nelafy20 komentar…
What did damon afetr:Amo wrong? lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
sorry? lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
no problem :) lebih dari setahun yang lalu
FallenLove berkata …
She says 'I DON'T KNOW'... I actually want to slap her right now. diposting lebih dari setahun yang lalu
STEFIdi berkata …
ENDGAMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
laurik2007 komentar…
!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
xoheartinohioxo berkata …
FUCKING DEAD RIGHT NOW!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
Nelafy20 berkata …
OMFG Call 911!!!!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
vampiregirl92 berkata …
OMG! so happy! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
angelic
_Chryso_ berkata …
OMG! i'm dead!! diposting lebih dari setahun yang lalu
Delenatimes komentar…
I think I died the menit they hit the wall. Why Jeremy?!!!! lebih dari setahun yang lalu
danibat1 berkata …
Oh.my.god. diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
hottie23 berkata …
OMG! She kissed him!!!!!! Yay! diposting lebih dari setahun yang lalu
maddy_vamp komentar…
Thanks god it wasn't a dream atau something!!! The whole scene was beautiful.and the tempat tidur scene was so intense...For a few menit there were no words they were just looking at each other....and GOG...it was one of the most powerfull scene they had. lebih dari setahun yang lalu
maddy_vamp komentar…
I meant "GOD" sorry lebih dari setahun yang lalu
FallenLove berkata …
OH MY FREAKING GOD, DID I ACTUALLY JUST SEE THAT! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
hottie23 komentar…
anda totally saw that! lebih dari setahun yang lalu
FallenLove berkata …
I'm so freaking excited! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
luvgamble komentar…
5 MINUTES!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
1 minute!! lebih dari setahun yang lalu
danibat1 berkata …
Can I ask from the bottom of my jantung to all Canadian peoples who get to watch the episode early too please either not post spoilers, atau warn us if anda are going to spoil!! Please and thanks! diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
STEFIdi berkata …
How Long We’ve waited For DE:
946 days
135 weeks
22, 704 hours
1, 362, 240 minutes
and 81, 734, 400 seconds.
Enjoy tonight. It’s been 2 years, 7 months, and 3 days in the making. diposting lebih dari setahun yang lalu
delenaisluv komentar…
dang girl! anda really did the math. <3 lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
DELENA ALWAYS♥ lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 komentar…
niceeeee :D we didddd <3 lebih dari setahun yang lalu
delenaisluv berkata …
I altered a Hot Chelle Rae for how we're feeling right."Tonight! Tonight! There's (gonna be) a party on the rooftop puncak, atas of the world. Tonight! Tonight!" Anyone else feeling excited? =D diposting lebih dari setahun yang lalu
cool
jendelena berkata …
EVERYONE!!!!! We are Trending "Denver Is For Delena" in 1 hr. We want to own the trends tonight

= Today at 7 pm Est, 4 pm PST, 1 pm ET, 12 am UK & 8 pm Brazil.
diposting lebih dari setahun yang lalu
alexx30 berkata …
GUYS I PROMISE I WILL TRY TO SLEEP TONIGHT, atau MAYBE NOT! JUST THINKING THAT ONLY TOMMOROW I WILL SEE DELENA GOODNESS, MAKES ME MAD! diposting lebih dari setahun yang lalu
355Delena berkata …
where can i watch tonights episode ? :) diposting lebih dari setahun yang lalu
STEFIdi komentar…
link lebih dari setahun yang lalu
355Delena komentar…
thank anda :D lebih dari setahun yang lalu
heart
DelenaDiaries berkata …
smallville and The Vampire Diaries...best shows eveeerrrrr diposting lebih dari setahun yang lalu
bdavis98 komentar…
ok random!!!! lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
I'm in a acak mood lebih dari setahun yang lalu
chelle11 komentar…
lol lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
guys i just read the synopsis for the finale , it says that damon and stefan go together on a mission until elena needs one of them so they membagi, split up! i have a feeling it will be stefan becos all the flashbacks and the crappy cheeSE what do anda think? and in the still, damon is with rebecca!! seriously if the finale is not DE centred am not watching! I feel the writers are giving us 3x19 so we can accept the other episodes! am worried now diposting lebih dari setahun yang lalu
delenasalvatore komentar…
Just because Elena 'needs' one of them, (like Stefan), it does not mean she will choose to be with him. Don't over-think what the synopsis means as it will most likely not be what we expect it to be. Same with the flashback. What would be the point of tampilkan us the accident if it wasn't going to shed some light on something important - and no, I don't mean Stelena's everlasting love. lebih dari setahun yang lalu
denisaella komentar…
@delenasalvatore I hope that what anda berkata it's true lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
keep watching the tampil lebih dari setahun yang lalu
sad
_Ms_Reneta_ berkata …
anda and these bamon fan are just crazy...and mean :( diposting lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
well then stop going on our walls and dissing us. We're not going to offer anda and cup of teh a biskuit if anda come here to tell us anda don't like who we ship. Now stop trolling and leave us alone. lebih dari setahun yang lalu
_Ms_Reneta_ komentar…
i'm not trolling :D:D lebih dari setahun yang lalu
big smile
delenafan123 berkata …
Can't wait for tonight!!!!! Delena is beginning to grow lebih diposting lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries berkata …
The excited jumps and spasms for the DE ciuman are kicking in. Took me some time to process it, realise it and now....WOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW diposting lebih dari setahun yang lalu
Delena4eva komentar…
seems so surreal! lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
I know right?? lebih dari setahun yang lalu
kiss
tvdlover berkata …
Today is the day, today is the day!! :) <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
lol tomorrow after an English Essay exam for me, but still! something to work for! :D lebih dari setahun yang lalu
tvdlover komentar…
I hope anda enjoy it! :) lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries berkata …
I'm almost 100% sure that its not Katherine, because they've already played that card and they know that they need to start the Delena-ness again! diposting lebih dari setahun yang lalu
RoseJackDawson komentar…
It's not Katherine,it's Elena. Julie berkata Katherine is not returning this season. lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
yeah i know, just speculating. lebih dari setahun yang lalu
tvdlover komentar…
Is Elena and what? She's not? :( <//3 lebih dari setahun yang lalu
luvgamble berkata …
IT'S THURSDAY!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
danibat1 komentar…
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
STEFIdi komentar…
DELENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
JerseyGirlBritt komentar…
FINALLY!! lebih dari setahun yang lalu
FallenLove berkata …
I've never watched a livestream of TVD before because it comes on at like 1am where I live and it's too late. But now I'm in school holidays so I can, and this looks to be the best DE episode yet! Has anyone got a REALLY good livestream link? :D diposting lebih dari setahun yang lalu
DELENA5112 komentar…
If I found one I post on your dinding later! =) lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
link :) lebih dari setahun yang lalu
MissElmeh berkata …
Elena has been holding back her affection for so long that at this point in 3X19 she obviously couldn't control herself any longer. diposting lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
yay lebih dari setahun yang lalu
denisaella berkata …
anda know last night in this dinding I saw something very special , the delena family is very strong and knows how to defend diposting lebih dari setahun yang lalu
lovesobrev komentar…
yes we stick together as one always and forever lebih dari setahun yang lalu
STEFIdi komentar…
WE ALWAYS SURVIVE! lebih dari setahun yang lalu
denisaella komentar…
me too lebih dari setahun yang lalu
heart
az0965022 berkata …
can't wait!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tvd is back tonight!!!!!
DELENAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
nona3 komentar…
i can't wait tooooooooooooooooo!!!! DELENA 4 EVER lebih dari setahun yang lalu
az0965022 komentar…
:DDDDDDDDDD lebih dari setahun yang lalu
DELENA5112 komentar…
shsxuahfduoadhguios I can't do anything, just fangirl!! lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
i know the episode is tonight but still have few hours to speculate, I think when damon finds out that elena was sent oleh stefan to figure out her feelings, he will feel sorry for his brother and kind off reject elena, that s why in 3x20 she goes with stefan....or the other possibility is that elena calls damon in 3x20 but he is busy with alaric, so elena tells caroline she has no one to go with and caroline will suggest stefan! what do anda think? diposting lebih dari setahun yang lalu
denisaella komentar…
I am thinking about the pertanyaan of Damon " Why not ? " lebih dari setahun yang lalu
chelle11 komentar…
I have a feelinh that Damon will try to back away from Elena because of hos brother. Now who is the selfless one?! lebih dari setahun yang lalu
denisaella komentar…
All I want is that Damon to be happy and Elena don't hurt him again because he always think about her happines anda know how is in cinta : " Your happines is my hapiness " lebih dari setahun yang lalu
ggdelena berkata …
feels like i'm been waiting for this episode for forever diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
chelle11 berkata …
Hello lovely ladies. They are trending "Denver is for Delena" tomorrow. Unfortunately I wont be able to trend it. But make me proud and lets trend it worldwide. :) diposting lebih dari setahun yang lalu
chelle11 komentar…
On twitter I think is going to be @7 EST lebih dari setahun yang lalu
lovesobrev komentar…
yep i ll trend DENVER IS FOR DELENA lebih dari setahun yang lalu
maryam1311 berkata …
Um, wow, Canadian promo people. What the f-ck?

(That's what Julie Plec berkata on twitter!) diposting lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
agree lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
what? I don't get it? lebih dari setahun yang lalu
maryam1311 komentar…
^ Julie didn't want Canadian promo to tampil that there will be a DE kiss. She didn't want the fan to find it out until they watch the ep. lebih dari setahun yang lalu
maryam1311 berkata …
"Elena is going on a personal journey to try and figure out how she feels really, truly, about Damon. And it's awesome." — Julie Plec diposting lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
yay lebih dari setahun yang lalu
katelovespink komentar…
can't wait XD lebih dari setahun yang lalu
heart
DelenaFan93 berkata …
I keep watching that part of the promo over and over again! My Delena jantung keeps stopping at that moment and capturing on how she runs to him and passionately kisses him! ♥ BUT I think that I shouldn't have watched it because...well...I just spoiled myself! AND I also keep membaca that Julie says that the cinta segi tiga, segitiga will end this season...can someone tell me if that is true atau not? diposting lebih dari setahun yang lalu
callstories komentar…
It's not end-game ending. She just said, for the time being, Elena will make a choice between the brothers. lebih dari setahun yang lalu
DelenaFan93 komentar…
Ohhh!! Ok! Thanks! That cleared up a lot! ^_^ lebih dari setahun yang lalu
danibat1 berkata …
I don't usually fangirl but um... last night it was a hurricane of shrieks and jumps in my household.
diposting lebih dari setahun yang lalu
lovesobrev komentar…
AGREE the promo blew me away lebih dari setahun yang lalu
xoxoGG115 berkata …
SPOILER**** anda ARE WARNED... DON'T LOOK UNLESS anda WANT TO BE SPOILED

THERES a delENA KISSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D IT'S FOR SURE WATCH THE CANADIAN PROMOOO... :D SORRY FOR THE SPOIL THERE WAS JUST TOO MUCH JOY TO BE CONTAINED diposting lebih dari setahun yang lalu
tvdlover komentar…
DE KISS!! ♥ lebih dari setahun yang lalu
chelle11 komentar…
^^ Exactly danon will happen in your dreams. atau what ever the hell anda call your ship lol lebih dari setahun yang lalu
nica489 komentar…
Just get out what is your point comming here while no one will listen to you. And for your information, no one here will change to be bamon's fan because anda say so.... It ain't happening.,,oh wait it will happen in your dream... lebih dari setahun yang lalu
alexx30 berkata …
need to go to sleep and wait for my delena on friday i have a test tomorrow and im still here! :o what i do for delena! diposting lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
goodluck ;) x lebih dari setahun yang lalu
tvdlover komentar…
Goodluck! (: lebih dari setahun yang lalu
alexx30 komentar…
thank anda guys anda were all amazing, guess what my test was really good, it was really easy and all thanks to anda my delena family *_*! lebih dari setahun yang lalu
laugh
chelle11 berkata …
According to some SE'rs Elena kissed Damon because Stefan told her to! diposting lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
haha really? xD and she will have sex with him in the future because Stefan told her to xD lebih dari setahun yang lalu
alexx30 komentar…
wtf that's stupid, he only encouraged her to do the trip with him... just that lebih dari setahun yang lalu
maryam1311 komentar…
^ Bitch, fake couple? 3 times kiss..... wtf is wrong with u? are we watching the same show? lebih dari setahun yang lalu
SpuffyDelena berkata …
laporan the troll. They'll go away. She's only here because she's threatened and knows her ship is AU and never gonna happen where as DE is actually CANON. diposting lebih dari setahun yang lalu
alexx30 komentar…
i have already reported hurt! lebih dari setahun yang lalu
heart
tvdlover berkata …
My birthday is this monday! And Ian/Nina and Damon/Elena ciuman is the best birthday gift ever! :D♥

diposting lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
aww :) that's cute :) hope the ciuman is real and anda enjoy is with all ur jantung ;) xx lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
Happy birthday for monday! My birthday is on friday so i get episode 20 on it. Hope its good! lebih dari setahun yang lalu
tvdlover komentar…
Thanks, and happy birthday^ <33 lebih dari setahun yang lalu
alexx30 berkata …
THIS BAMON fan ARE PATHETIC THEY GET MY NERVES UP! diposting lebih dari setahun yang lalu
alexx30 komentar…
why anda are here, do anda consider yourself pathetic to answer my feelings about bamon fans... than that's because anda were affected oleh what i said... and really, anda are just pissed off about the new delena kiss, just admit it! lebih dari setahun yang lalu
alexx30 komentar…
meu deus tens toda a razão quando começaram a dar cenas repetidas eu decidi usar a preciosa internet, pois eu vi essa cena da convençao mas depois nada, fiquei lixada queria tanto ir *_* ! bem tenho de ir jocas xau ate amanha cá estarei! e sim é aserio x'D lebih dari setahun yang lalu
Nianlusafan komentar…
Até amanhã :) lebih dari setahun yang lalu
SpuffyDelena berkata …
Go vote:

link diposting lebih dari setahun yang lalu
SpuffyDelena berkata …
Just a reminder: Watch 3x19 LIVE tomorrow, and if anda can try to buy it on iTunes.

tampil your support for DE. diposting lebih dari setahun yang lalu
tvdlover komentar…
Can we buy the whole ep on itunes? lebih dari setahun yang lalu
Nianlusafan komentar…
link to watch LIVE, please. lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
yay lebih dari setahun yang lalu
alexx30 berkata …
do anda guys seriously think the ciuman is THE DELENA BIG MOMENT!? i don't, even if the canadian promos tampil the best of scenes, i dkt this will be the most significant moment, anyway i sent a mesage to nancy forner on twitter, about that let's hope she will answer, at least everything i've asked her she always jawaban so... diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
guys am in torture i can't do anything!!! i keep rewatching the kiss! omg elena is actually running to ciuman damon! and the editor berkata it is very real! not a dream! where is thursday!!!!
I usually watch TVD on friday morning but tomorrow am going to stay up until 1 am to watch it live and go to work all sleepy but don't care diposting lebih dari setahun yang lalu
DELENA5112 komentar…
Yep!! And I have 3 exams Friday!! But I can't, DE it's worth all!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
TVDbiggestfan berkata …
Here's the producers cuplikan for 3x19: link diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat komentar…
i loved JP' s excitement abt DE, and alos jeremy telling elena'' what s up between anda and damon'' she says ''nothing is up'' and he goes ''a are anda sure abt that''lol i cinta jeremy lebih dari setahun yang lalu
delenasalvatore berkata …
Well, bang goes my attempt to remain spoiler-free until 3x19 actually airs...The first thing I see when I come on this spot is like, 10 gifs of Elena ciuman Damon. But I refuse to watch the Canadian promo because I don't want to know anything else about this stupendous episode before I see it for real! diposting lebih dari setahun yang lalu
brokenheartlove komentar…
We are so sorry! haha but yeah I think everyone's just so excited about the ciuman lol lebih dari setahun yang lalu
smile
OTHjovana berkata …
hey guys :) I opened Scene to icon Contest. Theme for Round 1 is 1x19 dance scene. Here's the link if anda want to join:

link diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
Delena4eva berkata …
This is the best freakin' week for Delena/Nian fan EVER!!! Just when I start coming down from the Nian ciuman high....then Delena comes & shoves me back into awan 9 (not that I'm complaining!!!)
I haven't been here much due to my sh*tty internet connection! So fingers crossed it will hold up so I can get 03x19!! diposting lebih dari setahun yang lalu
xxHybrid komentar…
I know. lebih dari setahun yang lalu
belhlil10 komentar…
hi lebih dari setahun yang lalu
belhlil10 komentar…
wanna be my fAN!!love yah lebih dari setahun yang lalu
mistrz922 berkata …
I hope Elena will not ciuman Damon to check if she doesn't have feelings for him :( diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
DelenaDiaries berkata …
Within 20 menit of finding out about the ciuman I have already invited my best friend to come watch the episode with me after school on Friday! diposting lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries berkata …
I'm crying right now. I really am!! She kisses him. My life is complete! diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
STEFIdi berkata …
link vote diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
Better_Unknow berkata …
As much as I am happy to see the ciuman today, I just wished I could have seen it tomorrow so I would be lebih happy. But nevertheless, I'm still screaming because of it and I couldn't be happier! diposting lebih dari setahun yang lalu
Delenatimes komentar…
I just hope that there is a long makeout after this. The ciuman better not stop there. I don't care what the heck happens, they better continue it with a makeout. lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
agree lebih dari setahun yang lalu
RoseJackDawson berkata …
OMG! I truly,truly,truly hope we won't be dissapointed at the end of episode,but let's see it positive: In 3x20 Elena is hugging Stefan and she's crying,maybe she's telling him that she loves Damon too and they are breaking up once for forever? Just my thoughts. diposting lebih dari setahun yang lalu
bdavis98 komentar…
we will be dissapointed pepaer ur self lebih dari setahun yang lalu
_Chryso_ komentar…
oh come on! stop being so negative ;) lebih dari setahun yang lalu
bdavis98 komentar…
i have too honey i have too because other wise i will get my hopes too high and then i will be jantung broken lebih dari setahun yang lalu
headstrongshiho berkata …
THIS IS NOT REAL LIFE. I REFUSE TO BELIEVE SO. diposting lebih dari setahun yang lalu
yasmeen40 berkata …
OMG OMG OMG OMG OMG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ELENA IS ciuman DAMON !!!!!!!!!!!!!!!!!! SHE PRACTICALLY RUNNIG TO HIM !!!!!!!!!!!

(fangirl mania over ) i was telling myself since the hari i was that JP interview that it's just going to be shirtless Damon and elena ogling him , nothing lebih ................
but OMFG she is running to ciuman him , although i can't hear what says before damon says " why ? "

i'm SOOOOOO excited diposting lebih dari setahun yang lalu
yasmeen40 komentar…
i meant to say " since the hari i SAW that JP ... " but i'm tooo happy to care lebih dari setahun yang lalu
Delenafan2 komentar…
If that scene is for real, then I'm DYING to see it too!! OMFG, I can't wait till tomorrow! lebih dari setahun yang lalu
hsm3-fan berkata …
FIRST IT WAS NIAN ciuman THEN DE ciuman OMGGG <3! THIS IS THE BEST WEEK EVER ! HDHBEDHJBEHJVE ! <3 diposting lebih dari setahun yang lalu
m_jee komentar…
I know~~ both in Nian/delena heaven right now :D lebih dari setahun yang lalu
TVDbiggestfan komentar…
Agreed, it's almost too good to be thrue! <33 lebih dari setahun yang lalu
maryam1311 komentar…
I know right. ♥ lebih dari setahun yang lalu
crying
DSalvatoreLuv berkata …
The noises that are coming out of my mouth right now are inhuman....
*fangirling like a boss* diposting lebih dari setahun yang lalu
DelenaDiaries komentar…
lol, I was like that earlier!! lebih dari setahun yang lalu
eve_k berkata …
There must another moment in the episode because if that was the only one,I don't think that the promo would have diberikan it away,what do anda think? diposting lebih dari setahun yang lalu
detty4ever komentar…
Not sure cause Canadians do give away the the BIGGEST events in their promos! But who cares?? *fangirl mode* lebih dari setahun yang lalu
denisaella berkata …
Please , someone can explain me what Damon berkata before the ciuman I can't understand because the promo is unclear diposting lebih dari setahun yang lalu
ren4itoy komentar…
Why not? atau why Now haha xD i can't get it either lebih dari setahun yang lalu
DSalvatoreLuv komentar…
I think he berkata "Why now?"..... lebih dari setahun yang lalu
denisaella komentar…
thx :* lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
i want a clearer promo!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
1 lebih hari lebih dari setahun yang lalu
heart
jacky_ berkata …
Damon's kemeja is open when the ciuman happens! diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat komentar…
really! F**** lol lebih dari setahun yang lalu
jacky_ komentar…
Yes! And it looks like wind is blowing Elena's hair - so perfect! lebih dari setahun yang lalu
ggdelena berkata …
Am I the only one who is upset that the Canadian promo went out and spoiled a beautiful moment? diposting lebih dari setahun yang lalu
jacky_ komentar…
Abit yes. We all knew that DE were getting "hot and heavy", we all knew that there was going to be a kiss. I' m just pissed that they showed Elena aiming for the kiss. lebih dari setahun yang lalu
headstrongshiho komentar…
a bit yes. but oh well, it happened. so, whatever! lebih dari setahun yang lalu
escada komentar…
No anda arent the only one lebih dari setahun yang lalu
lovesobrev berkata …
i scream evERy time i see this promo aaaahhhhhhh NO WORDSSS diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
omg am so happy! we always hoped and wished that elena will initiate the detik ciuman and guess what she is going to!!!!! and it looks like she went running to him as if she can't resist him anymore! she has been dying ti ciuman him since 3x10 but felt guilty now stefan gave her the green light ...but i just don't understand why she invited stefan in 3x20, maybe at the end of 3x19 her and damon argue again atau he tells her that they can t be together until she is sure she is not in cinta with his bro diposting lebih dari setahun yang lalu
ameasylikethat berkata …
Canadian channels know how to increase ratings oleh putting the best scenes in the promos, from the canadian promo we always get excited unlike the CW one where nothing is revealed....

anyways am glad i survived a jantung attack but am dreading another one if the scene is a dream !!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
misty11 komentar…
me too hoping it,s not a dream 1 hari left lebih dari setahun yang lalu
saraochoa berkata …
I think he's says why not.. I'm guessing she says Stefan thinks I have feelings for u.. He asks do you.. She turns away n says I don't know then he asks why not? N she turns n kisses him!! Me.. Dead!! diposting lebih dari setahun yang lalu
lovesobrev komentar…
aaaaa!!!!!!!!! i mm deadddddddddddddd lebih dari setahun yang lalu
ggdelena komentar…
i think the do anda and ciuman are different scenes lebih dari setahun yang lalu