brucas brucas fan Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the fan of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

brucas 116057 balasa

Click here to write a response...

Showing Replies 21401-21450 of 116057

lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
HANNNAH :P
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
Aww dang I missed it again. Haha
lebih dari setahun yang lalu brucas4ever said…
omg! i just logged back on cause im doing stuff for finals! Nem you still on?
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
Yeah!
lebih dari setahun yang lalu brucas4ever said…
tongue
did you have a good bday hun?
lebih dari setahun yang lalu brucas4ever said…
anyways i have to go study more!
lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
hey nem & hannah :)
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
lol same I have to go study but why not do it while on the computer, multi-tasking, lol!

Hey Molly! Thank you!!! :D
lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
your welcome :) i really feel like making more of them now. just like .. not ones that say happy birtdhay on them lol.
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
lol you should! You're adding so much this past few days! :D
lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
yeah i know. it's slightly pathetic. but i'm sick so there's my excuse.
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
Aww get well soon!
lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
sick
thanks. i've been sick for 3 days.
and i am pretty sure more than half of the images i have ever added to fanpop have been added in the past week.
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
3days? What are you up to?!
lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
what do you mean up to??
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
Why, you've been sick for 3days, in my dictionary that's just too long, lol. I barely get sick, so.. I hate getting sick! But I only take meds when really needed.
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
heart
Sorry gtg, I have school. Boo. Hehe. Bye! Get some zzz!
lebih dari setahun yang lalu mollyx365 said…
Oh lol I know! But I actually am sick. Which sucks. And it's a weekend so it's not even like I'm missing school or anything.

Byeee :)
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu Broody_4_Cheery said…
aw, bratty, i missed u.
lebih dari setahun yang lalu kristinabetty said…
hey is anyone on???
lebih dari setahun yang lalu CheeryEllen93 said…
hey is anyone here? =)
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
Hey Ellen
lebih dari setahun yang lalu 1treehillfan said…
I'm here.
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
wink
Hey Alice
lebih dari setahun yang lalu lizisme said…
anyone on?
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
tongue
Hey Liz I'm still on,apparently the other two dropped in to say Hi then vanished lol
lebih dari setahun yang lalu lizisme said…
oh lol hey... whats up?
lebih dari setahun yang lalu Broody_4_Cheery said…
hello
lebih dari setahun yang lalu lizisme said…
i just made this petition will you sign?
link
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
Hey Mickei,and sure Liz
last edited lebih dari setahun yang lalu
lebih dari setahun yang lalu lizisme said…
smile
thanks!
lebih dari setahun yang lalu Broody_4_Cheery said…
totally signed.
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
No problem,glad too
lebih dari setahun yang lalu lizisme said…
well im going to bed night!!!
lebih dari setahun yang lalu Broody_4_Cheery said…
nite liz
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
Night Liz!
lebih dari setahun yang lalu brattynemz said…
Kels have mistaken me for Mickei. :D:D
lebih dari setahun yang lalu brucas4ever said…
any1 on?
lebih dari setahun yang lalu dermer4ever said…
Hey Hannah
lebih dari setahun yang lalu brucas4ever said…
hey whats up hun?
lebih dari setahun yang lalu mcewen_girl said…
Hey Hannah
lebih dari setahun yang lalu dermer4ever said…
nothing much just doing some things around town
lebih dari setahun yang lalu kuhriissten said…
hey guys! what's going onnn?
lebih dari setahun yang lalu dermer4ever said…
not much just on my last day of vacation.
lebih dari setahun yang lalu sophialover said…
cool
heyy anyone still on?
lebih dari setahun yang lalu dermer4ever said…
Hey Mary
lebih dari setahun yang lalu sophialover said…
aww hey Terra! Last day of vacation? WOW...i guess now you're going back to "reality" eh? Poor you...
lebih dari setahun yang lalu kuhriissten said…
haha awh, i have one more day of vacation then back to school! ugh.
lebih dari setahun yang lalu dermer4ever said…
i only have three classes but it is still school
lebih dari setahun yang lalu Broody_4_Cheery said…
boo!