alpha and omega Wall

tampilkan isi dinding dari 2001-2010 sampai 21020

hank666 berkata …
Again, not a&o related!
Anyway, I was on level 6 of der riese in WoW nazi zombies. I had the wonderwaffe and was killing zombies left and right ( difficulty was on recruit). Then, I heard those dreadful words........"fetch me thier souls!!!"...........I died. THOSE F*CKING HELLHOUNDS!!!!!
( and it's not easy on an iPod touch) diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Whats the name of the game? lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I might be a noob at zombies, but I will kick your pantat, keledai at call of duty 3!! XD lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 komentar…
BRING IT ON! lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 berkata …
CHAPTER 4 Out Of My A&O fan fiction diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
Hank's acak fact of the day: the statue of liberty wears a size 879 sandal. diposting lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 komentar…
And anda wonder how expensive that bad boy is XD lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Probably 2,000 dollars EACH. lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 komentar…
XD lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 berkata …
Please Read My artikel And komentar On What anda think of them?
Cos i dont know if i need to improve it diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
HumphreyWolf11 berkata …
Happy artikel Day!
Write And WRITE EVEN MORE!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
NPLH Chapter 33 is up. I hadn't planned it, but I felt that it was time for Eight to wind down and get some well earned rest! Enjoy, guys. diposting lebih dari setahun yang lalu
crying
Metallica1147 berkata …
Things are not looking very good for me at all right now. I'm very sad and pissed off for many reasons. 1: Still missing San Jose and its making burst out in anger and tears. 2: I got another new bully at school. 3: My San Jose Sharks are doing terrible in their game series aganist Vancouver. Doesn't look like they are going to the championship, AGAIN! And all this is effecting my story LWL. So the longer I feel this way, the longer LWL is going to take to be done. I'm really sorry everyone :'( diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Hey, buck up, man. I could bombard ya with cliché's here, but all I'll say is that in spite of all that, there's always a silver lining somewhere. Just gotta know where to look. As for LWL, I gotta tell anda I can wait - after all, good things are worth waiting for, ain't they? lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
Just got nazi zombies for my iPod, and it's AWSOME!!!!!
But I keep dying on the hellhounds!!
P.s. I know it's not a&o related. diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
lol! Is it possible that someone out there has combined two of everyone's favorit things to shoot?! I think soooo! lebih dari setahun yang lalu
lagtr77 komentar…
I hate the hell hounds lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Yeah! They have regular and recruit ( on the iPod) lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
I'm starting something like eightysix, but I'm doing gross things!
So here it is:
Hank's acak fact of the day: frogs cannot menelan with thier eyes open. diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
lol typo, take out the gross in the sentence. lebih dari setahun yang lalu
ElGalloCaballo komentar…
huh lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
Eight's Learned Thing of the hari - Before the advent of 'Cowboy Movies', cowboy hats were with a straight brim. They began to curve up the edges for film so that the actor's faces could be better lit - due to the poor lighting techniques of the time. Movie patrons across the country took notice of the change in the brim being curled up on the sides and the fashion took off. diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Wow, I guess bonanza had an impact! XD lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
ONE FOR FOUR, FOUR FOR ONE, THIS WE GUARUNTEEEEEE ... lol. theme songs. lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Not the best one, but it works. lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Not the best one, but it works. lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
To all the furries and perverts, anda probably know there is a website called rule 34. BUT I have found some Alpha and Omega "happy" pics on there!
diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
i would go look but my AVG does not like it when i go there and makes my computer go slow, so i stay away! lol lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 komentar…
YUCK Lol! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
It's not that Gross! lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
I noticed that many artists on DA listen to rock, metal, alternative music. I wonder why ;) diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Cause.........your guess is angood as mine! lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Maybe its the other way around? Consider that perhaps people who listen to rock, metal and alternative do art! MINDBLOWN! lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
My thoughts the same. Rock, metal and that kind of stuff inspired me a lot of times, and it keeps inspiring :) lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I used to be the same way, but now I typically just let the inspiration flow, like water from a faucet. A faucet that occasionally gets shut off because I forgot to pay the "Inspiration Bill". lebih dari setahun yang lalu
laugh
HumphreyWolf11 berkata …
HAPPY serigala DAY!
From your host
FANPOP
LETS PARTY
*Does Video montage* diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Yay! Who wants cake? lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Ohh! Kate likes cake! With frosting and filling...;D lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
YOU?! lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
Chapta THUDYTOO. anda guys are so lucky! TWO chapters in one day? Oh how I envy you! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Hay, guys, Humphrey and I decided to go see his family for a week. Keep in mind that there is no internet in th middle of a park, so I will not be on. when I come back, I will tell everyone how it was. We are flying out tomorrow. diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
aw dammit! lol me and Kate need to get to Jasper! we might get to go on a roadtrip later this summer though for a graduation present, dad and i both agree that going to Alaska would be awesome so from what i hear Jasper park is along the way! i do want to meet the rest of Kate's pack and family lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I'll see anda there!! I live there with Ashley!! XD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Jasper is real dude lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Lol, why is everyone posting a picture of thier car? I should post that picture of my perahu diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Maybe its a car week atau something lol xD lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 komentar…
No its cos everyone wants to sell it! lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
i diposting a pic of my car on my dinding as PrinceRhaegar I guess I could post it again when I get halaman awal lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
lol I just ordered my makan malam and berkata no sauce please!! XD I laughed so hard!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Get it!! SAUCE!!! lebih dari setahun yang lalu
UriahA komentar…
Haha! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Make sure it's warm! lebih dari setahun yang lalu
cake
LIL-Humphrey berkata …
YEEEEEEHA! Finaly got my Jetsetter topi :-) diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Wow, I've had that!! XD lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
me too lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
only 50 days lebih to get the selanjutnya topi :-P lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
❤╔╗──❤╔══╗❤╔══╗╔══╗❤╔══╗❤
❤║║──❤║╔╗║❤╚╗─╚╝─╔╝❤║═╦╝❤
❤║╚═╗❤║╚╝║❤─╚╗──╔╝─❤║═╩╗❤
❤╚══╝❤╚══╝❤──╚══╝──❤╚══╝❤ anda Carly... anda have my heart... anda too Kate. diposting lebih dari setahun yang lalu
cameron98 komentar…
nice bro nice lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
NPLH Chapter 31 up. Expect 32 later today. diposting lebih dari setahun yang lalu
arcticwolf07 komentar…
Read it. Enjoyed it immensely. Looking meneruskan, ke depan to 32. YEAH, man! lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Howl yeah, son! GIT SOME. lebih dari setahun yang lalu
laugh
LIL-Humphrey berkata …
Oh happy day!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
Does anyone think it'll be cool if I post a series about certain fans, (Includign myself) as furry wolves? Whaddaya guys think? My current confirmed characters, are for sure, myself, and KateALphawolf, (Just cuz I have come up with an opening chapter with him) so anyone wanting to be in it, describe your serigala with a pic, and I'll see which one would fit the best. I'm taking up to 3 more. diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I want to be in it but I can't upload pics! :( lebih dari setahun yang lalu
HumphreyWolf11 komentar…
atau Something lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
Sure ill be in it if anda want and do anda want like pics of furries? lebih dari setahun yang lalu
josemurcia2 berkata …
not alpha and omega related but i need a anti virus for this laptop
does anyone no any free anti virus things
diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
I have bitdefender, but it's not free. Although I think anda can find 4 free lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Try Microsoft security essentials, it's free and it saved me from alot of viruses lebih dari setahun yang lalu
josemurcia2 komentar…
but i have no money lebih dari setahun yang lalu
big smile
Ignas357 berkata …
Finished the plane and added a download file! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
*link lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
nice!^^ lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
     ❤╔╗──❤╔══╗❤╔══╗╔══╗❤╔══╗❤
❤║║──❤║╔╗║❤╚╗─╚╝─╔╝❤║═╦╝❤
❤║╚═╗❤║╚╝║❤─╚╗──╔╝─❤║═╩╗❤
❤╚══╝❤╚══╝❤──╚══╝──❤╚══╝❤ diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
I noticed that we are at 766 fans..........just think, 100 fan yang lalu we were a 666. O_O diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Yeah and it was before a few weeks, so 100 fan in 2-3 weeks ^^ lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
still, i only think that maybe 20 atau less fan use this club everyday and contribute to it, lots of people just gabung it because they like the movie but are not as big of fan as most of us are! lol lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
OMG! 2012 IS NEAR!!! lebih dari setahun yang lalu
boltfan2011 komentar…
yea there r alot of people that like the movie and gabung and then u never see them again thats why it keeps going up but r still some new people that start to hang out on here lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Seriously, that SOAD konser was the best konser I've ever been to! diposting lebih dari setahun yang lalu
ElGalloCaballo komentar…
i like that band too lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
anda ever been to a Bullet for my Valentine concert? lebih dari setahun yang lalu
ElGalloCaballo komentar…
nope\ lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
My last artikel for LWA is up!!!! But this ends LWTP too because LWA is just LWTP but with a different name.
Ps. LWA part 8 is up!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
HEy everyone! Check out xscash23's conversation with me! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Where? And is there a cover charge? lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 komentar…
Nope! I just wanted my bros and bras to see what bullshit he tries to feed us. lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Then I shall go and see this train wreck. I enjoy seeing trolls online, it tickles me how far out of their way they go to try to get a rise out of someone. lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Man, that konser was dope! diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
I'm doing a A&O related work. Wont tell anda what it is yet*, cuz if I did I would have to kill anda lol xD so stay tuned! :)
*Hint- "AirCr..." diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
mmmmMMMMMMY CURIOSITY HURTS MY BRAIN! TELL ME!! lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
NPLH, Chapter 30 is up. Its been a fun run, but with the death of all the main characters, I don't know how to continue.

Heheheheh... diposting lebih dari setahun yang lalu
zachwon2 komentar…
anda would have to be terminated if Eight died. lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Posh, I can't die. I'm a robot cowboy. lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
Sorry but my IM is turned off until I have my computer fixed. diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
This is not A & O related, but I have put up a video on YouTube of my drawings. It's called "My ikan drawings" oleh callofduty3wiimaster. komentar on this wallpost to tell me what anda think. diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
To Arcticwolf07. Just saying, that I call EVERYONE my bro, (Or bra depending on gender) But yur my broskii. atau Broseph. THere's a difference anda know... In KM's daftar of made-up words. diposting lebih dari setahun yang lalu
arcticwolf07 komentar…
Right on! That's awesome! Thanks! That seriously does mean a lot to me. :) lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I don't get called anything... Well, sometimes people call me asshole. Not you, but some people. XD lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
No, no, I'm not denying that I'm at least half asshole, you're all well within your rights. Just don't over do it *brandishes fist* lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
anda guys don't get to see System of a Down! Humphrey and I do! diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
what do anda mean oleh seeing them? lebih dari setahun yang lalu
UriahA komentar…
We're going to a Concert! lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I see them all the time, but only because of this concussion I got when I was 4 years old. lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
So they're a band again allready? anyway I never was in a konser of any kind :/ lebih dari setahun yang lalu
big smile
Metallica1147 berkata …
OMG!!!!! OK there is this huge thunder storm here, then what I thought was hail coming from the sky, IT WAS ACTUALLY SNOW! OMG! I GOT TO TOUCH REAL SNOW FOR THE FIRST TIME IN MY LIFE!!!! AND I MADE MY FIRST SNOWBALL!!!!!! it was really cold XD BUT YAY! I'M SO HAPPY BECAUSE I FINALLY GOT TO SEE AND TOUCH REAL SNOW! 8D diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
It dosent snow in California? lol lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Only in the moutains but I don't live there XD lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
feels like i get too much lol anda can have my snow for selanjutnya tahun lol lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
Life with Ashley: part 7 is up!!!!!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
I diposting a forum game, for lebih info read it! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
I diposting a Life with Kate character key, mainly this is for new readers to my series so they do not feel lost. I won't be here much today as I have to run to the city and get some things done, so I hope everyone has a nice day! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Man, we chatted till 2:30 am last night!! lebih dari setahun yang lalu
hmmm
hank666 berkata …
Another boring night.......... Well, anyone wanna chat? diposting lebih dari setahun yang lalu
lagtr77 komentar…
the night isnt boring, I come up with my artikel at night lebih dari setahun yang lalu
Alphaman komentar…
I do u know what with my girl freind at night lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Hope y'all had fun! XD lebih dari setahun yang lalu
big smile
Metallica1147 berkata …
Not A&O related but guys, but A&O fans, wish my San Jose Sharks luck cause they are in the Western Division Conferences aganist the Vancouver Canucks and if they win their 7 game series aganist them they will go to the championship! :D (And this is hockey I'm talking about XD)

*Gets a text message from Garth and it says*

GARTH: Sharks sucks! The Canucks will beat the them!

Well at lease we know what hockey team Garth likes LOLZ! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Those crazy Canucks! lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Go Sharks :D lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
And I cinta the Sharks! Especial because they are from San Jose! (And anda all know what San Jose means to me!) lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
GO RED SOCKS! lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
Know what? I just had an idea. ANyone want me to post a Furry roleplay club? If anda guys do, I just need at least five peopleto say so on this wal post, and if so, I'll post the rules and such for berkata club. diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I do!!!!!!!!! :D lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
I just realised, That between both my portraits, My first one taken with my friend's ipod, My skin looked pasty. Now, with my actual Camera, I look normal. CAn someone explain this to me? (Preferably eightysix, cuz he's like my nerd that feeds me with info) diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Well is'nt it obvious that the ipod's camera has lower quality? lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Ignas357 is right anda know! lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
*grimace* ugh. No. No woot woot. 100% annoying. lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
I just got some new highlights. I look smexy now. Well, Smexyier... :D:D!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Ya kids and yer long hair. I'll take mine sandy blonde, medium with a wind-blown spiky thing going on. lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
Duh duh duh duuuuuuuuh!!!! Devil's roar part 1: Conspiracy is up! It's really long (That's what she said) and I'd like to have some comments... anda know anda want tooooo? diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
A panoramic view from my dapur window link It turned out kinda cool ^^ diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
hank666 berkata …
Life with Ashley: part 6 is up!!!!!!!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
Chuck Norris V. Saxton Hale. This is a fight I would want to see - from a great distance.
I'd take bets and hope that Saxton won.
link diposting lebih dari setahun yang lalu
zachwon2 komentar…
Chuck Norris would want to know what sick man sent that baby to fight him. lebih dari setahun yang lalu
UriahA komentar…
Do anda honestly think anyone could beat Chuck Norris!? lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Saxton could get it done. The man is known for beating things to death with his bare hands just because its the best way he knows to handle things. He once fought off a lion while simultaneously getting a haircut. lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
Yay I am on a roll! LWK part 14 is up for your enjoyment! diposting lebih dari setahun yang lalu
angry
katealphawolf berkata …
Damn asshole kids at my school, today i noticed the tenis ball launcher for my anjing missing from my truck, come on! I mean I know its only 10 dollars but why the fuck would someone take that other than to be a jerk? They don't dare do that stuff when I'm around, it always happens when I'm not, cowards. I bet it was that group of pot smoking kids that always go out and hide behind the church to smoke weed. They probably saw it in there and were like "dude I bet I could make this into a bong" diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
sorry if it offends anyone but i don't have any respect for the people who think marijuana should be legalized, I'm sorry but it wont help anything lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
it was in the tempat tidur of the truck btw, not in the cab lebih dari setahun yang lalu
cameron98 komentar…
well then anda should be ok, but still watch your's and kate's backs, never know if their gonig to jump anda two lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Pets new and used diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I'm.... a little confused. lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
hey it rhymes! xD lebih dari setahun yang lalu
ElGalloCaballo komentar…
i know right?? lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
Sawks aw fo yo feet, silly!

link diposting lebih dari setahun yang lalu
zachwon2 komentar…
What the hell did I just watch??? lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
... Seven daayyyss... lebih dari setahun yang lalu
zachwon2 komentar…
nooooooooooooooooooooo lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
y-...yes? lebih dari setahun yang lalu
big smile
arcticwolf07 berkata …
"Beta For A Day", Part Fifteen is up. This is the last part of this story, so I hope anda all enjoy it. diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
Well guys, I've officially gone to the dark side. I think after the VERY VERY VEEEEERY long Devil's roar part I'm posting, hopefully in two days time, I'm gonna make a nightmare, of an outbreak of half created cobalts... (afterall they are enhacned in a different way) So It's gonna be action packed, dark, gory, and read it if anda will. diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
@EightySix, here's the link: (TO the guy's DA page) link diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I didn't see anything really with his site, cept that using my highly trained skills of somethingI notice that his art style isn't concurrent. lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
WAIT WAIT WAIT! anda got it all wrong I pushed the link and it showed me my page. It shows the page of those who push it lol xD lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
The link on his signature, try it eight xD Oh and KM- calm down ;) lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
And just to prove it, behind the "The worst artist I ever saw in this whole motherfuckin' website" is the link linkso it takes anda directly to your own page :) lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Janet, Winston and Eve's youngest daighter in my story, and Mike, Cando and Scar's son are both named afterr bus drivers in my district. Lars, Lilly and Garth's son is named after Lars Ulrich, drummer of metallica diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
cool lebih dari setahun yang lalu
laugh
LIL-Humphrey berkata …
I LOOOOOOVE THIS CLUB DANCE SHIT!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
TheOneTruekate komentar…
YAYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ME TOO!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey berkata …
listening to the new lambada remix :-) NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICE!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 komentar…
anda mean On the floor oleh J-lo? lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
yeah! But the Club Dance Remix .. its much cooler! lebih dari setahun yang lalu
smile
Ignas357 berkata …
To all ppl who use iPhone/iPod I just found out how to enable the fanpop chat, so I thought I'd share this. anda just need to download the "meebo" app and add your fanpop account. Maybe It's even possible to change your icon on that app :) diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Thanks!!! I've been wanting to chat on my iPhone but haven't been able too! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I'm downloading it now!!! lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
No because anda cant install an iPhone app to android, but i'm sure anda can find a meebo app for android :) lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
well there it is! my longest, probably going to be one of my most greatest works is posted! LWK part 13, the long awaited...enjoy but be cautious diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
leave komentar too if anda like it! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I left a comment! lebih dari setahun yang lalu
hmmm
ThatDarnHippo berkata …
dammit I got a medal here. sure, I made the club, but I'm never even on this spot. I don't even like this movie, haha. (before any of anda ask why I made the club in the first place if I don't even like it, I made it for anda guys out of the goodness in my heart.) diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
wow really? that is cool! i never would have guessed that anda made it! anda have jantung man and I truly thank anda for it! this club is my favorit spot! (as is this movie!) lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
This is probably the most active club/forum/board I've ever been a part of. lebih dari setahun yang lalu
ThatDarnHippo komentar…
pretty cool. anda guys deserve lebih medali on this spot than I do. maybe I'll lose that medal if I avoid this spot as much as possible. lebih dari setahun yang lalu
big smile
hank666 berkata …
Life with Ashley: part 5 is up!!!!!!!!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
Today is the hari when I pull out my favorit Friday the 13th movies.
Since today is Friday the 13th, I wish anda all good luck, your gonna need it! diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
Damn. If I can manage to streamline the process of catching up on my messages each night when I get home, I might be able to start menulis a new chapter. I want to, and I'm sure its a pain in the pantat, keledai waiting 4 days to get the latest and greatest from me. diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
On a lighter note I went on a nice bike ride with my friend Zach and had a good time. It made me let go of the stress and anger I felt earlier which is a good thing! (I literally picked up my computer's monitor and was prepared to throw it out the window when the internet crashed!) If i did that i would have to buy a new picture window and would not be on here for a very long time so to speak so good thing I did not do it! lol. So hopefully oleh this time tomorrow LWK part 13 will be up! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
another thing, Kate was out huting cottontail rabbits in the yard when it all happened so thankfully she didn't see my performance! lol it actually got up to 67 degrees today so that made me not as angry had there been a foot of snow on the ground and no sunshine out lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Awesome! Glad everything is ok with anda now :D lebih dari setahun yang lalu
crying
kates-mate101 berkata …
I'm fucking crushed... I went on Deviantart, and some guy put a link, "The worst guy on this motherf*cking website... I clinked the link, and it was my two unedited drawings. On my profil page.... diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
That mother fucker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
Red_Pyramid206 komentar…
I hate assholes like that...... lebih dari setahun yang lalu
Red_Pyramid206 komentar…
hey were in the same boat. someone was trash talking my gallery too. I blocked his pantat, keledai too. ther are people who just want to do that for fun lebih dari setahun yang lalu
laugh
hank666 berkata …
lol just noticed I was the first fan in the cando club!! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
LIL-Humphrey berkata …
Listening old russian Song. Goooood oooold times!^^ diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I'm listening to some country music! Good ole times!!!! :) lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
cool! i like also country!!! good idea :-) lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
link lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
Part 4 of life with Ashley is up!!!!!!!!!!!!! Enjoy! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
Srry I have not been on and post LWA part 4 yet. Storms and a tornado came threw last night and the power went out so I wasn't able to write it. It will be up ASAP!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Geez glad i don't live where anda do! all we got to put up with here are some of the coldest/snowiest winters which is livable lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Yeah, the storms were bad!! I had 2 trees fall in my yard and school was cancelled! lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 komentar…
first point, eh... My fences fell when the winds came in Canada... second, "Whoo!" (Cranks one of those... 'crankers'" School's out! lebih dari setahun yang lalu
smirk
katealphawolf berkata …
Gosh anda know, idk if I should even post the new LWK part 13 today atau not, what do anda think? diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
anyway i will be back on after school to find out the answer! ;P lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
yh i wondering for AKP 7 too lol lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
But if anda post I'll have to wait til like... 2 a.m. to reaaad iiiiittt... lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
idk what time zone anda are in but it is 3:25 PM here now lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
I can't believe Chapter 45 was that awesome and intense! Thanks for the good review guys! diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
NPLH Chapter 29 up. The dream team has arrived. diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
arcticwolf07 berkata …
"Beta for a Day", Part Fourteen is up. I hope anda all enjoy it! diposting lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
Wellz, after Demon's roar, I have planned a story about us fans, (Again,) As furries! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Am I in it? lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
I think I've just discovered the ONLY thing in the world that dosent end- The dust, crumbs and other sh*t coming from the inside of my keyboard xD diposting lebih dari setahun yang lalu
arcticwolf07 komentar…
Yeah, that's why I don't make the voyage into my own computer's keyboard very often. NASTY! lebih dari setahun yang lalu
WOLFofWisdom komentar…
Well ur keyboards couldn't be as bad as my PS3 remote which I use to text to komentar lik this. So I always hav alot of grime & filth on my controler which I hav 2 wash it Everyday! lebih dari setahun yang lalu
WOLFofWisdom komentar…
Well, either keep it clean atau keep it far away....blaaak! lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
finnaly got on a computer and got my user icon up!!!!! YAY diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Yay! :D lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
HUZZA! Cause for celebration!! *STREAMERS! PARTY FAVORS! PINATAS!* lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Ikr lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey berkata …
Just uploaded my First artikel Named "A detik Chance, Chapter One, My Accident" Actually i'm not a writer and i never wrote a story ever before. i just tried to write down this idea in my brain :-) I'm also not sure if there's ever gonna be further parts. Please give me Feedback. diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
see! I berkata anda can do it and anda did!!!!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Uh oh. Time to put it through a strenuous test phase to see if its up to my high standards! whats going to happen? Will it pass?? ... I'm leaning toward yes. lebih dari setahun yang lalu
big smile
hank666 berkata …
5 songs I would play for Ashley:
1. "would anda go with me" oleh Josh turner.
2. "real good man" oleh Tim McGraw.
3. "she's everything" oleh brad paisley.
4. "about the south" oleh rodney Atkins.
5. "Rollin" ( the ballad of big & rich) oleh big & rich.
Listen to these and tell me your favorit in the komentar and I'll tell anda Ashley's favorite!! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I'm a McGraw fan, personally, but I can't deny that Big and Rich have always got me movin. Go Cowboy Troy! lebih dari setahun yang lalu
UriahA komentar…
I don't listen to thiss type of musik so I don't know any of these. Hay, do anda know what's funny? Johnny's mate's name is Ashley lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
atau ladies cinta country boys! lebih dari setahun yang lalu
UriahA berkata …
Ok, Which would be a better name for the chapter after "Leraning a boat" in my story
"He did my little sister!" or
"Humphrey and Lilly m..m... mate!" diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
he did my little sister! lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
He did my Little Sister! lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
he did my little sister lol lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
Chapter 28. This is happening tonight. STAY UP LATE, I'm starting on it in less than an hour.
diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Staying up till 11pm so here the fry coup! lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Oh yes I will *throws a rock at Eight and scores a headshot* @Wolf- yes, nice knowing anda too, here have a grenade. But the pin's mine! xD lebih dari setahun yang lalu
WOLFofWisdom komentar…
BOOM! BOOM! BOOM! All died valent heros. lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
ohh, If I was a furry... diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
No if, anda are! lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
Just heard a great song which made me think of Ashley, it's called "she's everything" oleh brad paisley. Oh, and katealphawolf, would anda play this for Kate? diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Listen to it and tell me what anda thing in the comments. lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
yep, atau "you make me smile" oleh Uncle Kracker lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
great song! when anda like this song, anda should hear to "Find Yourself" oleh Brad Paisley. Its my favorit song from him! lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
^^i like that song too lebih dari setahun yang lalu
hmmm
katealphawolf berkata …
okay so there is this new thing on the left of my screen that says "pop-out" what the hell does it mean/do? diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
When anda press it, it shows your most active klub :) lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Was it so hard to press it yourself? lol xD lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
I'm not sure I'm seeing what anda are all seeing. Consider me blissfully ignorant. lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
A few facts about you:
1.You're on the internet
2.You're on fanpop
3.You're reading
5.You havent noticed that there isn't a #4 point
6.You just checked that
7.You're smiling, have a nice day! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
UriahA komentar…
Dude, you're amazing! lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Ignas, anda devious bastard! TWO lol's in 2 minutes! what WILL anda do next? lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I read this and did every thing he listed!! lol lebih dari setahun yang lalu
big smile
hank666 berkata …
To all the furries and the haters out there: go furverts!!!!!!!! :D diposting lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
oh yes!! lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
Yes Sir!!!! :-D lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
I am a furvert for the record! lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
Part 3 of life wth Ashley is up!!!!! komentar and enjoy!! diposting lebih dari setahun yang lalu
hmmm
centurion64 berkata …
should i write the eyes recolor, hot awan photoshop tutorial ? diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
centurion64 berkata …
New photoshop effect. hot awan effect! just reduced the opacity of bloom level. it's not make your eyes burned again! diposting lebih dari setahun yang lalu
laugh
hank666 berkata …
Ok, I just got done watching a movie with the actor that voices Humphrey in it. So when he berkata shit, it was like listening to Humphrey say shit! I lmao after it!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
UriahA komentar…
I wish I could've heard it lebih dari setahun yang lalu
lagtr77 komentar…
live free atau die hard, wasnt it? lebih dari setahun yang lalu
big smile
arcticwolf07 berkata …
"Beta for a Day", Part Thirteen is up. I hope anda all enjoy it. diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix berkata …
No. diposting lebih dari setahun yang lalu
WOLFofWisdom komentar…
NOOOO! wat it mean? lebih dari setahun yang lalu
WOLFofWisdom komentar…
Lik mechanical cowboys? lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Sure! lebih dari setahun yang lalu
kates-mate101 berkata …
Well guys, I've decided that Devil's roar is the last you'll ever hear of Seth, the mighty. Sure he'll appeare, but he'll be the dad of the new main character, "Daemon" diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
At least your replaced a great character with another great character! :D lebih dari setahun yang lalu
sick
LIL-Humphrey berkata …
hey to all,
i have one saran to anda all! Please always wear AND CHECK your seatbelt! I had an accident a few hours ago. The other driver hit my Car right in the left side where i sat. All i remember is the bright light coming up to me fast and then i woke up on the passenger seat! i had my seatbelt on but when i woke up and checked, the seatbelt was open.
I Think that the lock jumped out of the bracked cause the seatbelt wasn damaged anywhere. diposting lebih dari setahun yang lalu
arcticwolf07 komentar…
WOW! I'm glad you're all right, man. Yeah, seatbelts are VERY important! I never go anywhere in a vehicle without wearing mine, that's for sure. And now, I'll be SURE to check it, too. Thanks for that wise advice. lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
i'm thinking about to take proceedings against bmw ... lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
thanks but please, anda don't need to do this. This is unpleasant for me. lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
Life with Ashley part 2 is up!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
link This song can be used for all purposes, like- for the critics of this movie, the haters of this movie, some assholes and even JB lol diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
api DOES solve everything xD lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
YOUR roof is on fire. lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Hmm. Well. In my face, I guess! lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
I need some GOOD burns and comebacks to burn my friend.
Why? Because he made fun of furries and Alpha and Omega. diposting lebih dari setahun yang lalu
VengeanceWolf komentar…
that ass!! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
" hey!! Wuz up gay furry!! I heard anda watch that anda like alpha and omega, that's gay dude!!!" that is all quoted!!!!!! B lebih dari setahun yang lalu
anubis210 komentar…
:O what cunt side that, i cinta the movie and am my self a furry so thats just a huge insult lebih dari setahun yang lalu
hmmm
hank666 berkata …
I have PASS ( palmetto Assessment of state standards) tomorrow!!
Wish me luck!!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
EightySix komentar…
Best'a luck, chief. lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
Wish anda all luck of this world!!!!! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
lol eightysix! lebih dari setahun yang lalu
laugh
hank666 berkata …
It is out!!!!!!!!!!!!!!!! Life with Ashley: part 1 is up!!!!!!!! Read LWTP atau anda will be lost! diposting lebih dari setahun yang lalu
LIL-Humphrey komentar…
Have read it, cool as always. Well done SIR! lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
Thanks! :D lebih dari setahun yang lalu