alpha and omega Wall

tampilkan isi dinding dari 1591-1600 sampai 21040

laugh
omegawolf berkata …
icon for Christmas! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
awww its cute XD lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
It is. :) lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 berkata …
Great, My Laptop is Messed up and I can't upload The Alpha and Omega natal Cards!!! I am SOOOOO Sorry Everyone :( I didn't mean for this to Happen diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Thats okay lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf berkata …
letting anda all know, i wont be available to chat much for the selanjutnya 4 weeks atau so since i cannot download meebo app onto ipad which is my dads and i dont know his password so yeah, plus i am going to do an engine swap on a 1972 Ford F250 over the break oleh the looks of it, i need a heavy duty plow truck to plow the snow at the cabin! so i hope things can manage around here rightfully in my abscense, be good everyone and happy holidays from myself, and the girls! diposting lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Happy holidays from me and Grady, Jon! :) lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Happy holidays! Jon and your girls :P lebih dari setahun yang lalu
katespal komentar…
merychristmas from alpha and omega! lebih dari setahun yang lalu
smile
Fearlessdude88 berkata …
Just got my drum set it's great diposting lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
Nice :) lebih dari setahun yang lalu
SplinterCell211 komentar…
Cool lebih dari setahun yang lalu
LucarioZoura1 berkata …
(I know this is off topic) but... is there anyone willing to test out my new mod out for my game? :) diposting lebih dari setahun yang lalu
big smile
I_Am_Megatron berkata …
I am Lord Megatron and I cinta Alpha And Omega! diposting lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
anda better, lebih dari setahun yang lalu
smile
KateLillyWolfy berkata …
1700 fans!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
KateLillyWolfy komentar…
Scratch that for now, back to 1699 again :/ lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
DARN! Who left?! lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
its 1703 now lebih dari setahun yang lalu
Knittenqueen berkata …
Today Dec. 22 is Chris Carmack's, the voice of Garth, birthday meaning he is now 31, the same age as Christina Ricci!! (coincidence, huh?) diposting lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha berkata …
What's up, people? diposting lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Nothing but the sky. lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
I know, he used it on my man, I'll use it on him. lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
Finishing up on the finale! diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
crystalwolf116 berkata …
hey everyone. Sorry I haven't been on for a while. Had a lot to do. Lol. How is everyone? diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
good lebih dari setahun yang lalu
Hybred98 komentar…
verey good lebih dari setahun yang lalu
anubis210 berkata …
Finally 18 today:P diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Happy birthday!!!! :). how does it feel? lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Happy birthday! *18 birthday kisses on cheek* lebih dari setahun yang lalu
LucarioZoura1 komentar…
happy birthday ^.^ lebih dari setahun yang lalu
smile
TheChriZ1995 berkata …
Just put up a new AMV diposting lebih dari setahun yang lalu
kiss
Gradys_Rose berkata …
*Holds up Mistletoe* Who wants a kiss? diposting lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
Meeeeee lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Sure. *Kiss* lebih dari setahun yang lalu
jason74633 komentar…
Oh Me me lebih dari setahun yang lalu
humphrey98 berkata …
hey we should have a natal dance on the 26th like just for fun if anda think this is fantastic idea komentar lol l8r diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
On my birthday!!? xD!! Yeah thatd be awesome lol lebih dari setahun yang lalu
humphrey98 komentar…
lol YEA lebih dari setahun yang lalu
humphrey98 komentar…
it will be at 8:00 lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf berkata …
It's been a long tiring day, got back after nearly 6 hours of driving, lots of ice and automatic drivers on the road! Sorry to sound harsh but if u can't drive a stick all u can do is steer an automatic nuff said, a crosswind caused me to fishtail on the ice but I know how to properly control a car with a stick atau there probably would have been a pileup on the highway! Anyway, I am pretty sore and tired so am gonna take the night off and relax and watch movies, ttyl everyone! diposting lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
Glad your aman, brankas pal lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
Finished up a natal video! It will be up soon, and tomorrow I am going to upload part 4 of the finale! diposting lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
I skinned my first coon! Now my arms hurt from holding her while my dag cut the skin off. diposting lebih dari setahun yang lalu
Humphrey164 komentar…
Congrads. anda either will get used to holding the weight that long if anda go hunting a lot atau anda need to get some mucles lebih dari setahun yang lalu
willemert komentar…
I got muscles, just not use to holding something that long. lebih dari setahun yang lalu
hank666 komentar…
same, i rememebr my first skinning lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 berkata …
Wanna hear a dumb law? We will have to pay additional few percent for everything that can copy, burn, play and stuff like that. TV's, Hard drives, flash drives, PC's and even audio systems and scanners. It's all about the copyrights and the fact that many keep pirate stuff there, most of the money goes to the producers here. Thing is you're paying for what anda might do in the future, even if anda never dl'd any illegal stuff, so it almost makes piracy legal here, cause we pay for it XD diposting lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha komentar…
Fuck! lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
What!!!? fuck our society, another useless law for everyone only because of the few people that are actually pirating stuff... lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Well, if anda pay for it, It should be XD lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha berkata …
Missing my Jenna already... Someone distract me... diposting lebih dari setahun yang lalu
anubis210 berkata …
i finally turn 18 tomorrow! :) diposting lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
happy early Birthday! :) lebih dari setahun yang lalu
Fearlessdude88 komentar…
Happy early birthday anubis! lebih dari setahun yang lalu
JennyWolve komentar…
Happy birthday! ^_^ lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
Me and the girls and kids are about to head for the homefront, got a pretty big snow storm ahead, but once we get to the halfway point at Billings it should be pretty smooth sailing. As long as we stick together, we can make it! ^^ Will post up a dinding letting anda all know we made it halaman awal ok once we get there, have a good hari everyone! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
In the unlikely case of us getting stranded, do not worry, I have everything we would need to survive for a week inside my truck...I am always prepared for anything! It should not be too bad though, nothing like the blizzard I had to drive through last winter haha lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 komentar…
Good luck man! Have Fun! lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
Good luck dude. Merry natal lebih dari setahun yang lalu
heart
Jenna_Husky berkata …
Yay! My *twinnie* is coming with us to Mississippi tomorrow! How exciting! diposting lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
I used to have a husky called Jenna. I can feel myself tearing everyti lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
-me I think of her. I want to fan anda and become a friend. Jenna would have wanted me too lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
I already seem to be a fan. My brain is so messed up this morning it us unreal. lebih dari setahun yang lalu
tongue
uilaberrie13 berkata …
This Might be odd to some of you:
I am in the mood for some Doritos Dipped in cokelat puding atau karamel diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Im in the mood for getting drunk, but I stopped drinking one bulan ago. Hell I don't want to go into this crap again. lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Mmmmmmmmmmmmmm!!!!!!!!!! lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
lol lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 berkata …
Lolz, Yesterday Morning i was in my tempat tidur sleeping and my mom came and told me "get up" then i told her "I will in an hour" and she berkata "Now!" then i got up and I fell off my bed, flat on my face.. (EPIC FAIL) diposting lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
HAHAHAH!XD XD XD lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
hahaha... theres a club for these things... its called "random" lebih dari setahun yang lalu
Knittenqueen berkata …
Oooh 1694, two years after the Salem witch trials, a chaotic time no one would never want to be in. EVERRRR!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
And I just went to seen The Crucible play Saturday night! Haha lebih dari setahun yang lalu
Jenna_Girl berkata …
Y'all, I'm lonely... diposting lebih dari setahun yang lalu
GBlover6 berkata …
can i get lebih fan please? diposting lebih dari setahun yang lalu
garth21 komentar…
me.. lebih dari setahun yang lalu
GBlover6 komentar…
lol lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
I decided not to share my menulis skillz because the skillz only work for me. "They are confusing for other people to understand." diposting lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
uploading part 3 in a few minutes! Anyone want something added in part 4? diposting lebih dari setahun yang lalu
sad
snazzywolve53 berkata …
Oh can anyone help me. Today i found out that the girl i like, thinks i like her, so she tells all her friends, and the girl i told berkata yeah she is. and she appoligised cause she forgot to tell me she found out. I cant do the dokar, pertunjukan friday. friday is when school ends for the break and i wuz going to ask her to a movie. now i cant do this. can anyone specifically girls help me out with this problem? please :( diposting lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
I messaged you, tell me in that. lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Ask yourself this, would anda rather go on a tanggal with a nice girl atau come halaman awal and be lonely on the break? Just ask your parents if they would let u take her on a tanggal Friday night lebih dari setahun yang lalu
snazzywolve53 komentar…
i told her a long time ago... i cant if i never asked her out- we rnt dating lebih dari setahun yang lalu
big smile
Metallica1147 berkata …
:O OMG! My San Francisco 49ers just beat the Pittsburgh Steelers!!! :O OMG I can't believe it!! Wow! This proves it, my 49ers are an elite team now! 11-3 right now baby! Here what's my girls and pups have to say about it.

Lilly: Yeah! We won! :D
Marlene: That's why Niner defensive is the best!
Sapphire: Down goes Big Ben!
Vixey: See what happens when anda go into the Niners home? ;)
pelangi Dash: This proves the 49ers are 20% alat pendingin, pendingin then the Steelers!
Skipper: Yay 49ers! :D
Rarity:.....:3

WOOT! diposting lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Finial score, 49ers: 20. Steelers: 3. :3 lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
haha Rarity does make me laugh xD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Aww! So happy to see your team kicking pantat, keledai again! ^^ lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Your telling me! ^^ lebih dari setahun yang lalu
dehuang berkata …
Finally "the cute white wolf" accepted to live with me :) im so happy, shes so sexy in real life I can't wait to test her xD. If anda wanna talk to her, tell it to me, she doesnt have fanpop yet. Oh, her name is Cookie! diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
I know xD She loved your suggestion that much, she changed her real name to Cookie lol lebih dari setahun yang lalu
GBlover6 berkata …
can u all add me ? diposting lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 komentar…
anda got xbox 360? lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
sure! lebih dari setahun yang lalu
GBlover6 komentar…
never played lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 berkata …
Playing GTA4 with fearlessdude88 funny as hell diposting lebih dari setahun yang lalu
heart
My_Little_Angel berkata …
Well, I am one extremely exhausted Alpha! I think I'm gonna catch up on some sleep. It was fun talking to anda all today, I'll see ya'll again tomorrow! Good night and pleasant dreams!

*blows sweet serigala kisses* diposting lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
Ok bye friend:3 lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
*catches a few* goodnight sweet, gorgeous Angelina! :) lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
Awwww:3 lebih dari setahun yang lalu
jason74633 komentar…
Good night Angelina wish anda the best sorry about having it late lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
Currently editing part 3 of the finale! And I accidentally stretched part 3 out a bit, so there will also be a part 4. diposting lebih dari setahun yang lalu
josemurcia2 berkata …
not related, but if u heard the news, kim jong ill has died
he got homefronted. if u dont know what i means, the beggining of homefront, he dies, his son takes power , and the world goes to hell, and it all happens in 2012,hmmmmmm irony
but thats all i have to say diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
2012 is all a bunch of bullshit lol, but i heard the dude died playing golf atau something? lebih dari setahun yang lalu
big smile
My_Little_Angel berkata …
I am so bored. Anybody wanna give me a cookie? No cokelat though, please.

I only take oatmeal kue, cookie and kacang mentega cookies. diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Hmm...I may be able to do something about that! XD lebih dari setahun yang lalu
My_Little_Angel komentar…
Yay! *wags tail happily* lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Cool I have two kue, cookie left :) One for me. One for anda *hands in cookie* lebih dari setahun yang lalu
My_Little_Angel komentar…
Yay! Cookie! *takes cookie and eats* Yum! lebih dari setahun yang lalu
LillyAlpha13 berkata …
look who is back diposting lebih dari setahun yang lalu
LillyAlpha13 komentar…
<3 thanks lebih dari setahun yang lalu
cool
ActualAlphaKate berkata …
I am the real Kate!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
ActualAlphaKate komentar…
Say I if u think am the real Kate! lebih dari setahun yang lalu
ActualAlphaKate komentar…
not anymore lebih dari setahun yang lalu
jason74633 komentar…
Yep It's anda Kate Alright Kate Is my friend right lebih dari setahun yang lalu
smile
Metallica1147 berkata …
Well, last night on December 18th, Rarity Moreno (Lilly and mine's new pup) was born into our family. Lilly was so happy, she was crying tears of joy last night. So yay for Lilly :3 Also, thanks to alphakate21 getting a 5th mate now, my girls and I also have another addition to our family

pelangi Dash: *Flies over me, my girls, and pups* Hi there!

Me: This is pelangi Dash, from the My Little pony TV show. She's now my 5th mate. So now we have two new members in our big wolfplack. Welcome! ^^ diposting lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
linkFor people who don't know, this is what pelangi Dash looks like. lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Also, for all our first night together. Me, Lilly, Marlene, Sapphire, Vixey, pelangi Dash, Skipper, and Rarity will be watching Monday Night Football tonight. We're going to watch the 49ers (our team! YEAH!) vs the Steelers. Should be a good game. lebih dari setahun yang lalu
jbiehl komentar…
pelangi Dash : "looks at Applejack" Pomf! lebih dari setahun yang lalu
KateLillyWolfy berkata …
This game is so fun X) link Also, yesterday I got the Okami wii game. It's really fun play as the red and white wolf, Amaturasu. diposting lebih dari setahun yang lalu
KateLillyWolfy komentar…
*playing lebih dari setahun yang lalu
ActualAlphaKate komentar…
Hey, can u go on to ur A+O wiki and go on to the chat page. lebih dari setahun yang lalu
laugh
dehuang berkata …
I think anda realy want to see a movie when anda dream about a possible plot xD. Sorry im never able to clearly remember my dreams, but I remember one part: Kate was a serigala and could stand on two legs, she was realy angry for an unknown reason and she was holding a gun and was running towards idk what.
Could this be a possible plot? I don't think so lol diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Idk, but if the detik movie ends up having a anthro Kate in it, i think i would probably cream my pants! XD lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha berkata …
Guys, Aleu just had a major issue with Kodi. Don't mention Kodi to her, and be gentle with Kodi... diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
My_Little_Angel berkata …
Good night, everybody! atau in some cases, good morning! *laughs*

Gonna cuddle up with my savior.....:)

Night! diposting lebih dari setahun yang lalu
katewolf56 berkata …
hey fellow serigala today has been a great hari fighting of a troll,chating with friends well i wont be on for a few days so cya until friday(i was bored dont ask) diposting lebih dari setahun yang lalu
katewolf56 komentar…
yea there was a troll on fanpop when i as looking at coments lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
For those of anda who are wondering, I am starting the winter stories on the winter solstice. So there will be a small break of no stories again. Also I am not menulis on my natal break. So winter stories will be delayed a bit. diposting lebih dari setahun yang lalu
willemert komentar…
lol its me and my wife bella. :) lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 berkata …
Attention Fellow Alpha and Omega Furries! I will not be on at all until late friday night. And I got my Globetrotter caps! diposting lebih dari setahun yang lalu
katewolf56 komentar…
ok cya until then and cool topi lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Be careful out in the field bud, an d good luck! lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
k pal, your song will be waiting on your dinding lebih dari setahun yang lalu
mischievous
uilaberrie13 berkata …
I really wonder why Mcdonalds don't sell hot dogs..hmmmm....... wait. Maybe Its Because not a lot of People can come in and Say "I need a super sized Mcwiener to go please" XD diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Hehe, I know my Kate would say something like that! XD lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 berkata …
I think its time to go to the doctor when anda itch the skin on your thumb and a bloody chunk comes off, HOLY SHIT! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
damn...that aint good lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
okay, that is not good at all lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
My newest chapter of LWKK is up!
link
Enjoy! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
It will probably be my last chapter for quite awhile, I am going on holiday break Wednesday and wont be back to school until January 16th! But if we get the computer at halaman awal fixed then I may write before then, but there is no way I am gonna type a story on my iPhone! Haha XD lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose berkata …
Goodnight everyone!! diposting lebih dari setahun yang lalu
My_Little_Angel komentar…
Good night, Rose! See anda later! :) lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
Good night rose lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 berkata …
OMG!!!!! Lilly is going into labor!!!!!!! O_O diposting lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Gaaaah! Who here knows how to work on child birth??? lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Lilly: I think I'm going to name her......Rarity. :) lebih dari setahun yang lalu
katewolf56 komentar…
omg congratz im so happy for anda :*D *tears alittle* lebih dari setahun yang lalu
angelic
My_Little_Angel berkata …
I'm not anywhere identical to what my profil pic looks like but I will tell anda it resembles my loving, angelic personality quite well. diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
Humphrey_Wolf_B berkata …
Whats up everyone Brandon finally made me an account on fanpop diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
thats awesome! XD lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Thats cool. lebih dari setahun yang lalu
Humphrey_Wolf_B komentar…
Thanks lebih dari setahun yang lalu
katewolf56 komentar…
cool welcome to our fanpop on your new user lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
Part 2 of the finale will be up within a few minutes! Until then, make sure anda read the promo and part one! diposting lebih dari setahun yang lalu
smile
My_Little_Angel berkata …
This is Angelina! Could anda please fan me?

To those who do not know, I'm alphakate21's newest family member! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Welcome Angelina! :D lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
Hello new friend lebih dari setahun yang lalu
zzz
Fearlessdude88 berkata …
Woke up tired this morning, Humphrey and I are hopefully ready to see family today after last night diposting lebih dari setahun yang lalu
AlphaWolfCurt berkata …
any1 talking diposting lebih dari setahun yang lalu
laugh
SweetsOmega berkata …
Since a friend of mine dared me to post it up here, I'm saying this: "Yeah, boi!" So there! Hee-hee! diposting lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
Me too XD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Haha! Going gangster on us are yeh Sweets? lolz lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha komentar…
lool lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
*Giggle* Sweets, if anda make a gang, make sure I'm part of it. *Laughs* lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 berkata …
Yes....Chaos has now evolved to Chaos 6 diposting lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
? lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 komentar…
link lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf berkata …
Ok wtf is going on? Am I just seeing things atau has my icon changed back to the pic of Kate on the A&O poster? I think my account is being tampered with... diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
I have not changed it in over a week at least, someone is fucking with me I think! Grrrr lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Ok now it's back to normal...am I losing it?!? lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
Change your password, just in case lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 berkata …
Ok i noticed the pics are getting a little bit off topic. Lets get back on task on Alpha and Omega diposting lebih dari setahun yang lalu
LucarioZoura1 komentar…
i have seen a couple jeanna pictures already... lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose berkata …
Lets play complete that song game: I'll start,

"Santa Clause is coming town! Santa Clause is comeing to town!"

Someone else take it now. But don't take it all. Leave some for other players. diposting lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Someone please play this with me. lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
I really wanted people to play it for real. lebih dari setahun yang lalu
ninja989 berkata …
Hey! r u tired of youre stupid icon then talk to me ninja! diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
never get tired of Sweets :) lebih dari setahun yang lalu
JennyWolve komentar…
kinda lebih dari setahun yang lalu
laugh
Fearlessdude88 berkata …
halaman awal alone with Humphrey till 1:00 am what to do haha diposting lebih dari setahun yang lalu
thealphaboyz komentar…
Have sex? lol lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
Part 2 of the season finale will be up oleh tomorrow! diposting lebih dari setahun yang lalu
meh
katealphawolf berkata …
I hate computers...Need I say more? Heading to the gym to workout, be back later everyone diposting lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
They're like a black hole of time! D: lebih dari setahun yang lalu
Lea_Alpha berkata …
Morning everyone! diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Its 2:30 PM lol.. lebih dari setahun yang lalu
Gradys_Rose komentar…
Hi Lea! lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
lol i am with Katealphawolf lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 berkata …
YAY! komentar bug is fixed! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
about f-ing time! XD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
me either, damn...I should email those lazy admins! lol lebih dari setahun yang lalu
SlyWOLF komentar…
Bug? lebih dari setahun yang lalu
meh
sexyomega berkata …
hey anda guys! Can anda read my story? Here's the link link plz komentar diposting lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
plz read! XD lebih dari setahun yang lalu
crying
sexyomega berkata …
*screams* AMANDA TURN OFF THE MJ musik DX!!!!!!
diposting lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
lolololol lebih dari setahun yang lalu
sexyomega berkata …
What's do anda guys think? Should I post the story I'm menulis a A&O? It is kinda similar to A&O but a few diferent charecters, a bit lebih action, etc.. What do anda think?
diposting lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
uh should i? lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
In my oppinion its pretty cool lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
lol anda can put it on a peice of paper and post it lebih dari setahun yang lalu
smile
katealphawolf berkata …
hey everyone! Today a very special friend of all of us saved the day! SweetsOmega managed to recover my lost LWKK part 7 article! Lets all give a round of applause to her! :)))) diposting lebih dari setahun yang lalu
Garth115 komentar…
*applauds* Yay! lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha komentar…
Go Sweets! lebih dari setahun yang lalu
AlizeeCruz komentar…
SdYS!(Saved your soul) yay! lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha berkata …
Yesterday, I diposting that my wedding to Sweets was gonna be on the 26th. We've both decided to pindah it back to the 30th. diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
That sounds like a way better idea, should be around that hari i hope lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha komentar…
I'm sorry? lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
@garth217 *cracks up laughing* lebih dari setahun yang lalu
dehuang berkata …
Leaving for a week!
Ps: if im not back selanjutnya week, read this post again. diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
nvm, ill be back in three weeks... Merry natal dont drink n drive!! lebih dari setahun yang lalu
KateLillyWolfy komentar…
C'ya lebih dari setahun yang lalu
Demon_Werewolf komentar…
YAYZ!!! lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 berkata …
lol, Idk why but this song reminds me of Humphrey XD

link diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang berkata …
This song reminds me of A&O for no reason
link diposting lebih dari setahun yang lalu
laugh
Xero_Pyramid206 berkata …
The worlds scariest song

link diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Ewww!!! Brings back memories xDD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
i still wont watch that! XD the song sounds rather pacifying though actually lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
dude my names Zach lol lebih dari setahun yang lalu
mischievous
katealphawolf berkata …
etaK sekil ym ecuas! XD diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Sorry, I am bored as hell! Can anyone guess what I wrote? Hehe lol lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 komentar…
I know I can XD lol lebih dari setahun yang lalu
sexyomega komentar…
lol i was about too say that XD lebih dari setahun yang lalu
cool
Xero_Pyramid206 berkata …
Silent Hill: Restless Nightmares Chapter 2 is up!

link

Please Read! diposting lebih dari setahun yang lalu
hank666 berkata …
In A&O 2, Since Dennis Hopper has passed away and can't voice Tony, I'm curious and pondering who they would get to voice him, That is if they decide to put him in A&O 2. If they do get another voice actor I think they should give like a explanation why the voice is different. Like in Bolt when penny quit and they had to get a new actor and they berkata they had to reconstruct her face, They should say like tony got injured and is healing atau scarred and his voice is messed up from the scars. diposting lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
Why not get me to voice it. I'm an actor and I have standards. Hmph! I'll be in my trailer! I can't act under these conditions. Might as well go to my house in the maldaves lebih dari setahun yang lalu
Ignas357 komentar…
I think they wont return him at all, but maybe mention him like they did in cars 2 lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
I think they should put him back here. Having a different voice is not important. Dennis Hopper died and nobody wants Tony to die with him :(. They did it with Dumbledore, i hope they do it with Tony too. lebih dari setahun yang lalu
TheChriZ1995 berkata …
Have anda ever wanted one of the Alpha and Omega characters to answer one of you're questions?

link diposting lebih dari setahun yang lalu
TheChriZ1995 komentar…
Its a link to a new interview story I'm working on lebih dari setahun yang lalu
cool
Xero_Pyramid206 berkata …
link

Please read! diposting lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
Ok I'll read pal. Do anda want a metal song atau not, I just want to know so that when me and my band come to America and I invite anda to a fanpop reunion metal konser I need to know a request for my band to do for anda and everyone and a song I've written lebih dari setahun yang lalu
LucarioZoura1 berkata …
Night guys diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
n lebih dari setahun yang lalu
KateLillyWolfy komentar…
Good night lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 berkata …
About Kate???????????

link
diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Yeah, just not the bitchy part lol, Kate is not bitchy lebih dari setahun yang lalu
sick
Katelover812 berkata …
To anyone who prays, please pray for my dad, he has to get risky spinal surgery tommarro atau he could be parylized. diposting lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 komentar…
I'm praying for him now lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Will keep him in my prayers, my dad has had back surgery twice lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 komentar…
thanks again guys lebih dari setahun yang lalu
ninja989 berkata …
*MOANS* things what jenny r awesome!!!!!!! diposting lebih dari setahun yang lalu
JennyWolve komentar…
lol lebih dari setahun yang lalu
snazzywolve53 komentar…
OMG!!! go easy on her ok? lebih dari setahun yang lalu
Jason_alpha berkata …
Woah I cannot Believe that my mate Uilaberrie13 saved her Teacher when she had a seizure. She is My Hero now and Always<3 diposting lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
well i had to do something lol, and anda are my hero too Jason lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha berkata …
anda guys, Sweets and I have decided on a tanggal for the wedding! It's December 26th! Please RSVP if anda can make it! diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
Nice Its my birthday !! lebih dari setahun yang lalu
Xero_Pyramid206 komentar…
Ill be there! lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha komentar…
What about your family? lebih dari setahun yang lalu
dehuang berkata …
Is there any step-by-step for making a Jenna clone ? diposting lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
lol ok nvm, ill just make another sweets.. xD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
why do u need 2 Sweets's? lmfao XD lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
I'll have to ask my Sweets if shes ok with me getting another Sweets. I doubt she will accept this, how will i differentiate them ?? lebih dari setahun yang lalu
willemert berkata …
Hello! It has been a long time since I diserahkan a story, and I left all of anda hanging for the finale. I know I promised it would be uploaded weeks ago, but school sucks! So anyway, I am going to upload part 1 of the season finale soon! Please check the already uploaded "Promo" for the very beginning of the finale! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
havent seen anda areound for awhile dude! how u been? lebih dari setahun yang lalu
willemert komentar…
Ive been really busy, but other then that Ive been good. And I hope to be on lebih often. lebih dari setahun yang lalu
smile
Jons_mate_Kate berkata …
For those of anda that enjoyed the Life with Kate stories my mate Jon wrote, please go check out his club! He has reposted them all in order there! He would really appriciate it if anda could re-fan them, and possibly re-comment, but that is not a big deal. He worked really hard copying and pasting them back on his site, and it would probably hurt his feelings if nobody acclaimed him for his hard work! Thank anda everyone! ^^ diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Aww I cinta anda Kate! :) Thank anda for informing everyone! lebih dari setahun yang lalu
dehuang berkata …
Should we make another club for A&O 2 for when it will be released atau we keep one club for both movies?
diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
there already is a club for it lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
True, but Alphaman gets mad when someone post something on it lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
nice ! xD lebih dari setahun yang lalu
sunny
katealphawolf berkata …
Well guys, today is the exact one tahun anniversary of my joining to this site! XD One tahun yang lalu today I became the 125th fan, back then I never would have thought I would still be here in a few months, much less a year! Haha, thank anda all for the memories, it has been a good ride! Let's hope for another great tahun diposting lebih dari setahun yang lalu
metalwolf116 komentar…
No prob pal. As they say in Dracula film "fangs for the memories" lebih dari setahun yang lalu
katespal komentar…
my anniversary is today to.lol lebih dari setahun yang lalu
smile
hank666 berkata …
I'm debating with myself, If A&O 2 (if its made) comes out should it go to the big screen atau straight to DVD. Personally I would like the big screen but I want it to go to DVD because when it comes out anda don't have to wait 3 - 4 months for it to come out on DVD if it was in the theaters. diposting lebih dari setahun yang lalu
Metallica1147 komentar…
straight to DVD. Less wait to get it lol lebih dari setahun yang lalu
dehuang komentar…
A&O in the theater would be awesome! anda just have one chance in your life, but the DVD anda can view it hundred times. xD lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Straight to DVD, it would never come to the big screen anyway, since the origional was not a big hit here in the US. I would rather see it on DVD, after all, we got the high def halaman awal theater system at home! Yeah the screen is not as big, but the sound system is amazing! XD lebih dari setahun yang lalu
HumphreyAlpha komentar…
DVD lebih dari setahun yang lalu
Katelover812 berkata …
I diposting a new chapter to my life with kylie articles. anda guys should read and komentar if anda can! ^_^ diposting lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 berkata …
Today, I feel like a Hero. My teacher Had a seizer. she was membaca an artikel about our lesson, then she was sounding quiet abnormal. then i looked at her and she was breathing hard then her eyes rolled back and she fell to the ground. Then i ran to her and checked her pulse and made she she was still alive, thank god she was. then i stayed with her until help arrived. and the other kids were Just freaking out not even trying to help the teacher diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Wow...You are a lot like me in that respect, calm and laid back. My dad had a grand mall seizure in 2007 and we were in a sporting goods store, and he fell flat on his back and his head hit the ground so hard, I was only 14 then and thought he was having a jantung attack! But I stayed calm thankfully, it was hard cuz I thought I might lose him lebih dari setahun yang lalu
uilaberrie13 komentar…
damn, When i was with my teacher, a girl asked me "What do we do?! and I yelled "GET SOME HELP anda MORON!!!" lol lebih dari setahun yang lalu
ninja989 berkata …
Where is Jennywolve!!!! I cinta her where is she??!! diposting lebih dari setahun yang lalu
katealphawolf komentar…
Not trying to sound harsh, but some people cannot be on here all the time, just be patient and she will come on eventually when she gets some free time I am sure lebih dari setahun yang lalu
snazzywolve53 komentar…
why dont u chech her profil lebih dari setahun yang lalu
JennyWolve komentar…
anda never let me decide yet! lebih dari setahun yang lalu